suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob cze 21, 2025 3:57 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 1522 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lis 14, 2013 9:48 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
radzik071 pisze:
niestety hiszpańskie półośki nie nadają się do żadnego liftu.

Nadają się do każdego :mrgreen:
Tzn dopóki nie zapinasz przedniego napędu, bo na pierwszej przeszkodzie wybucha zwykle lewa :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: czw lis 14, 2013 9:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
no dobra - czyli jak dobrze rozumiem mam wersję z Hiszpanii - co jeszcze jest innego jak w Japońcu na co mogę się natknąć przy motaniu ?

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: czw lis 14, 2013 10:12 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
marcin_tdi pisze:
no dobra - czyli jak dobrze rozumiem mam wersję z Hiszpanii - co jeszcze jest innego jak w Japońcu na co mogę się natknąć przy motaniu ?


dłuższe śruby rzymskie w drążkach kierowniczych
czasem także inne tylne półosie
ujowa skrzynia biegów

Ale jest plus, bo jeśli to szesnastka, to masz całkiem niezajebliwy alternator 70A :wink:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt lut 04, 2014 9:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 16, 2013 8:49 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Warszawa-Siedlce
Koledzy potrzebuje porady, zrobiłem sobie lift forumowy, ten bardziej ekonomiczny, tzn podkładki 3,5 i 4,5cm, odwrócenie mocowań przód i przedłużenie amorów tył o 5cm, z racji że planuje w przyszłości lift 4" nie wkładałem dystansu na wał i sierżanta.

Pytanie, czy przy tym lifcie trzeba dołożyć dystans na sierżanta i na wał, a jeżeli tak to o jakich wymiarach, pytam, bo zdania są różne a zauważyłem że zaczął pocić mi się most i reduktor przy wejściu wału, myślicie że to ma jakiś związek z liftem?

Z góry dziękuję za pomoc.

_________________
Vitara 91r 1,6 8V lift 2'' Wnangler Duratrac 235/75r15


Na górę
Post: wt lut 04, 2014 10:13 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 02, 2012 7:55 pm
Posty: 147
Lokalizacja: gniezno
Raczej ma. Powinienes miec raczej te dystanse. Poczytaj od poczatku watek o lifcie zawieszenia wszystko tam jest wlacznie z rysunkami. A tak poza tym to ze 100 razy sie to przewijalo :grin:

_________________
vitara 95r., Lift 2'' bfg mtek km1
polonez + springi po kowalu :)


Na górę
Post: wt lut 04, 2014 10:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
tak się zastanawiam czy w ogóle ten lift na podkładkach to się kalkuluje ? ile Cie kolego to wyszło na tych podkładkach. ja 4" z nowymi dystansami wszytskimi antytatrą itp nowymi springami i amorami wyszło 700zł równo

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: wt lut 04, 2014 10:29 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 16, 2013 8:49 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Warszawa-Siedlce
Nie dużo, z tego co pamiętam 110 zł za podkładki zapłaciłem i 2 zł za kształtownik do przedłużenia tylnych amorów :wink: Docelowo planuje sobie zrobić 4" ale na razie muszę to odłożyć, za dużo wydatków ostatnio

Wracając do tematu, dokładać te dystanse na wał i sierżanta przy moim lifcie?

_________________
Vitara 91r 1,6 8V lift 2'' Wnangler Duratrac 235/75r15


Na górę
Post: wt lut 04, 2014 10:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
a ile Ci wyszło teraz tego liftu na podkładkach ?

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: wt lut 04, 2014 10:35 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 16, 2013 8:49 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Warszawa-Siedlce
Jeżeli chodzi Ci o wysokość to jakieś 5cm nie więcej...

_________________
Vitara 91r 1,6 8V lift 2'' Wnangler Duratrac 235/75r15


Na górę
Post: wt lut 04, 2014 10:41 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
po mojemu nie potrzeba dystansów dawać przy takiej wysokości. nie wiem jak tylko z kątem pracy półosi przednich ale pewnie też dadzą radę.

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: śr lut 05, 2014 11:29 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 27, 2012 11:06 am
Posty: 583
Lokalizacja: Łańcut / Rzeszów
marcin_tdi pisze:
tak się zastanawiam czy w ogóle ten lift na podkładkach to się kalkuluje ? ile Cie kolego to wyszło na tych podkładkach. ja 4" z nowymi dystansami wszytskimi antytatrą itp nowymi springami i amorami wyszło 700zł równo


Bez obniżenia przedniego mostu jak rozumiem?


Na górę
Post: śr lut 05, 2014 12:34 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
obnizenie na plaskownikach

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: czw wrz 25, 2014 12:19 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2012 8:08 pm
Posty: 685
Lokalizacja: Pajęczno (EPJ)
Silnik: 1.6 8V
Model: Vitara
Rok prod.: 1996
Szukam i nie mogę doczytać jak montowaliście sprężyny od merca wyciągaliście tą gumę z góry co była w oryginałach bo oryginalne sprężyny są krótsze od mercedesowych o 12cm

_________________
Vitara 1,6 8V Cabrio
MANDARYNA
https://plus.google.com/photos/11230920 ... banner=pwa


Na górę
Post: czw wrz 25, 2014 1:08 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
trzeba przyciąć sprężynę w zależności od potrzeb

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: pt wrz 26, 2014 12:11 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2012 8:08 pm
Posty: 685
Lokalizacja: Pajęczno (EPJ)
Silnik: 1.6 8V
Model: Vitara
Rok prod.: 1996
wiem ale co z gumą

_________________
Vitara 1,6 8V Cabrio
MANDARYNA
https://plus.google.com/photos/11230920 ... banner=pwa


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 1522 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl