suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt cze 20, 2025 9:58 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1622 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 26, 2014 2:09 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
oryginalne gumy nad sprężynami zostają

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Ostatnio zmieniony pt wrz 26, 2014 2:13 pm przez radzik071, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pt wrz 26, 2014 2:11 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Jakąś gumę warto tam zostawić. Jako zabezpieczenie ;)
Bez gumy może być głośno.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt wrz 26, 2014 2:24 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2012 8:08 pm
Posty: 685
Lokalizacja: Pajęczno (EPJ)
Silnik: 1.6 8V
Model: Vitara
Rok prod.: 1996
Ciężko będzie je wcisnąć razem ze sciagaczami do sprężyn!'

_________________
Vitara 1,6 8V Cabrio
MANDARYNA
https://plus.google.com/photos/11230920 ... banner=pwa


Na górę
Post: pt wrz 26, 2014 4:36 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Sprężyny wkładasz bez ściągacza!
viewtopic.php?f=14&t=8782


Na górę
Post: pt lis 07, 2014 3:02 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 28, 2014 5:11 pm
Posty: 47
Lokalizacja: Polczyn-Zdrój
Podepnę sie pod temat z zapytaniem. Musze w niedalekiej przyszlosci wymienic u siebie czesci zawieszenia. A konkretnie gumy stabilizatora i tuleje wachaczy przednich. Wiem ze jest cos takiego co nazywa sie polibusze, ze można zastąpić gumy zawieszenia na plastikowe polibusze. I tu moje pytanie, w jakim celu stosuje sie taki lift co on zmienia i czy np. prz lifcie zawieszenia 4' jest to wymagane itd. w tych sprawach jestem zielony jak moj long. Wiec byłbym wdzięczny za wyjasnienie sprawy .

_________________
Chodzi o to żeby wjechac w błoto.
Brak plastików. O i to jest słuszna koncepcja.


Na górę
Post: pt lis 07, 2014 3:10 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Polibusze nie robi liftu - to po prostu inne gumki w zwieszeniu. To nie jest plastyk tylko elastomer :).

Teoretycznie są one dużo trwalsze od gumek, ale muszą być dobrze spasowane - nie kupuj po taniości jakiś koślawców. W błocie z trwałością tanich polibuszy jest mizernie.

Nie musisz ich kupować, one poprostu są często tańsze niż gumy oryginalne, a trwalsze niż chińskie zamienniki. Wiele osób uważa że najlepsza jest oryginalna guma, która jednak w ASO potrafi kosztować jakieś chore pieniądze.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: pt lis 07, 2014 3:32 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 28, 2014 5:11 pm
Posty: 47
Lokalizacja: Polczyn-Zdrój
Warto więc wymieniać gumy na polibusze ? Nawet jeśli jeszcze moje gumy w tylnym zawieszeniu są dobre? Zastępować je? :?

_________________
Chodzi o to żeby wjechac w błoto.
Brak plastików. O i to jest słuszna koncepcja.


Na górę
Post: pt lis 07, 2014 3:45 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt lut 19, 2010 1:58 pm
Posty: 544
Lokalizacja: Gdańsk
LeśnyDziadek kup gumy i nie kombinuj z polibuszami.

_________________
Rower


Na górę
Post: sob lis 08, 2014 9:18 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
LeśnyDziadek pisze:
Warto więc wymieniać gumy na polibusze ? Nawet jeśli jeszcze moje gumy w tylnym zawieszeniu są dobre? Zastępować je? :?


Jak tył masz dobry to zmień tylko przód na polibusze

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob lis 08, 2014 8:03 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 28, 2014 5:11 pm
Posty: 47
Lokalizacja: Polczyn-Zdrój
I wszystko jasne :D

_________________
Chodzi o to żeby wjechac w błoto.
Brak plastików. O i to jest słuszna koncepcja.


Na górę
Post: śr gru 31, 2014 3:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 08, 2011 5:05 am
Posty: 368
Lokalizacja: Puławy
Silnik: J20A
Model: GV
Rok prod.: 1999
Mam lift ok 5 cm i pasowaloby dac dystans na wal ok 1 cm bo jest troche wysuniety, zmierze jeszcze dokladnie ile - czy dac najpierw dystans sierzanta i wtedy dopiero mierzyc jaki dystans walu zastosowac :?: Czy dac tylko ten dystans walu i olac sierzanta :?:
Pzdr :wink:

_________________
GV 2.0 16V 3d '99

BMW R 1100 GS '99


Na górę
Post: śr gru 31, 2014 5:22 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
jeśli dajesz dystans sierżanta to trzeba by było dać i wału
bez dystansu sierżanta nie wymierzysz jaki ma być dystans wału

chyba,nie znam się :oops:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: śr gru 31, 2014 5:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 08, 2011 5:05 am
Posty: 368
Lokalizacja: Puławy
Silnik: J20A
Model: GV
Rok prod.: 1999
No wlasnie pytanie czy dawac w ogole dystans sierzanta czy tylko wału zalozyc 10 czy 12mm... cos pamietam ze ok 2cm wał byl wysuniety (zmierze na dniach) wiec bezpiecznie 12mm dystans bym dal zeby skrzyni na wyjebach nie wypchnelo

_________________
GV 2.0 16V 3d '99

BMW R 1100 GS '99


Na górę
Post: śr gru 31, 2014 5:57 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
jak masz dłuższe amory tylne to trzeba najpierw dać odpowiedni dystans sierżanta a potem wału.
Dystansu wału nie dobiera się na oko :wink:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr gru 31, 2014 6:07 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 08, 2011 5:05 am
Posty: 368
Lokalizacja: Puławy
Silnik: J20A
Model: GV
Rok prod.: 1999
Wlasnie nie wiem jakie mam... mozliwe ze sa dluzsze... pisalem ci kiedys radzik na maila ten temat, ale okazalo sie ze przyczyna pukania byl tlumik srodkowy ktory walil w podloge - juz sie z tym uporałem :lol: zeby zmierzyc dlugosc amora trzeba podniesc tyl i na rozciagnietym zmierzyc, tak :?:

_________________
GV 2.0 16V 3d '99

BMW R 1100 GS '99


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1622 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl