kamil050 pisze:
Przód: dystans amora 5cm z antytatra i podkładka pod spreżyne 3.5cm
Tył: amor omega i podładka 4.5cm
lub amor omega i springi felicja
no i oczywiście dystans sierżanta 5cm i dystans wału i 1 cm
Do tego liftu który opisujesz rozważ obniżenie mostu i sprężyny focus kombi, ostatecznie samara. Dystans sierżanta najlepiej z regulowanym przesunięciem.
Pytanie podstawowe jak będziesz użytkował Vitarę?
Przy lifcie krótkiej 2.0 nie polecam słabych amortyzatorów na tył. Chyba że chcesz co rok wymieniać. Moim zdaniem w tej chwili najsensowniejsze to KYB które Radzik ma w swoim zestawie i do tego sprężyny focus kombi z małymi podkładkami. Ja jeszcze testowałem amortyzatory KYB Monomax - bardzo dobre ale dostępne tylko w USA.
Byłem bardzo zadowolony z wahaczy z kompletu Calmini 2" ze sprężynami od GV 2.0TD - miałem cały komplet Calmini 2", ale coś warte są tylko wahacze. Amortyzatory i springi nie wytrzymały roku. Pomijając trwałość amortyzatorów i springów Calmini to po zamontowaniu tego liftu poprawił się znacznie komfort jazdy po czarnym.
Jeśli jesteś zwolennikiem strategii małych kroczków to zacznij od podkładek na sprężyny, odwróconych mocowań, dłuższych amortyzatorów i tak dalej... aż skończysz na kompletnym lifcie podobnym do tego proponowanego przez Radzika
