Taki mam plan na tegoroczną zimę. Na Vitce aktualnie mam założone oponki 225/75/R15 które są jeszcze w dobrym stanie, ale w drugim się skończyły letnie i o ile się zmieszczą te do CR-V na co bardzo liczę to Vitka dostanie nowe kapcie KUMHO KL71

.Pierwotnie pomysł był na 235/75/R15, które powinny wejść bez liftu, ale jak już zmieniać to może na coś większego. Funduszy jest ogólnie brak także lift ma być po najniższej linii oporu. Pomysł jest taki żeby założyć podkładki z aledrogo 4,5 cm przód i 6cm tył. Z przodu odwrócone mocowanie z tyłu dystans z profilu pod amor. Oczywiście dystans pod wał i sierżanta i tu pierwsze pytanie do was jakie wysokości tych dystansów z tego co już czytałem na forum to myślę że DPW 1cm a DPS 4cm-6cm. No i bodylift pewnie z ertalon lub profilu jaka wysokość to pytanie do Was bo chciałbym żeby zmieściły się opony ale bodylift był taki żeby nie ciągnął za sobą jakiś dużych zmian ( zderzaki, drążek kierowniczy, rura wlewu paliwa). A teraz opony u tu najgorzej mam serce mówi 31" rozsądek 30". Samochód jeździ w 70% po czarnym, reszta to praca po godzinach i w weekendy jako geodeta i wypad po okolicy dalszej lub bliższej we wiadomym celu upalanie

. Więc kupiłbym 31x10,5R15 jeśli nie ciągnęłoby to za sobą dodatkowych przeróbek typu bodylift powyżej 4-5cm i felgi o innym osadzeniu lub dodatkowe dystanse do felg. Albo 30"x9,5R15, które z tego co się orientuje powinny wejść przy wyżej opisanym lifcie. Piszę wcześniej bo chce skompletować fanty do zimowych prac, czasu jeszcze sporo więc zakupy rozłożą się na raty.
_________________
Vitara Long 95 1,6 16V LSD kl71 31'

rozbita (remontuje od podstaw)
Słuchaj - zanim mów - i zanim powiesz - czyń