
ooo nowe FORUM i administrator znajomy moze nie dostane BANA
Vitam
Sławek prosil abym coś wtrącnoł sie w ten temat
wiec:
1/ Vitara to lekki, szybki w terenie, dobrze wybierajacy dołki samochod i tak musi jej/mu

zostac
jestem przeciwnikiem obwieszania zabawkami, zderzakami po 40kg przyklad /Pajeczaki chlopaki niby maja 31' i kopie zawiechy CALMINI ale przy takich zderzakach + wyciagarka + i osłony itp te samochody obajde Vitara na seryjnych gumach one leza na ramie - bez obrazy Panowie moje zadanie
mialem 3 Vitary i szczerze = zajebisty zlotowy samochodzik ktorym mozna opycic na "torze" wszytkich ale do ciezkiej roboty sie nie nadaje

tym bardziej jak obciazymy "ją" klejnotami jakie ma "G"
2/ jezeli próbowac bawic sie powaznie coś pod HI-LIFT trza zrobic,
bo podnoszanie za koło to kicha /testy własne/
wiec polecam najtansze i najprostsze rozwiazanie
cena okolo 150zł + szlifierka z TOYA za 29,99zł da rade

+ flaszka dla spawacza + 5x tarcza 1,5mm do ciecia + fantazja /najlepsza po kilku pivach

/
material:
Ceownik 120x40 lub 50 niepamietam grubość chyba 3 lub 4mm
polecam 5 czesciowy ze wzgledu ze Vitara tyl i przod ma kształt "łuku"
gwarantuje ze daje rade, HI-lift nic nie wygina, polecałbym tylko zrobienie "oczka" pod łape Hi-lift coby nic sie nie slizgało !
nawet mialem przyjemnosc przyje...... w sciane bokiem samochodu i zderzak uratowal blachy nie poddal sie nawet na mm !!!!!!
Uwaga

waga 1 zderzaka to tylko 5 kilo wiecej od oryginala
Pozdrawiam
niech Wam SUKA lekką bedzie
