suzuki.info.pl http://www.suzuki.info.pl/forum/ |
|
Na jedynce na 4H czy na dwójce z reduktorem (4L) ? http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=11261 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | trocin [ czw gru 12, 2013 4:36 pm ] |
Tytuł: | Na jedynce na 4H czy na dwójce z reduktorem (4L) ? |
Witam. Ostatnio tak się zastanawiałem jeżdżąc po zaśnieżonych wąwozach - lepiej jechać na jedynce na 4H czy zapiąć reduktor i na dwójce ![]() ![]() Podpowie ktos cos mądrego ![]() |
Autor: | jan [ czw gru 12, 2013 5:35 pm ] |
Tytuł: | Re: Na jedynce na 4H czy na dwójce z reduktorem (4L) ? |
Po prostu jak nie daje rady 4H załączaj reduktor a najlepiej po wąwozach z reduktorem. Bo bez wysiłku miesza w błocie ![]() |
Autor: | marirus [ czw gru 12, 2013 6:52 pm ] |
Tytuł: | Re: Na jedynce na 4H czy na dwójce z reduktorem (4L) ? |
Na reduktorze prędzej koła obróca lub auto zgaśnie niż sprzęgło ślizgnie |
Autor: | zax [ czw gru 12, 2013 7:43 pm ] |
Tytuł: | Re: Na jedynce na 4H czy na dwójce z reduktorem (4L) ? |
Chyba, że na piątce ![]() Ale po coś ten reduktor jest. Ja tam w błocie jak tylko mam zapiąć napęd, to od razu wbijam reduktor. Zawsze więcej opcji do powachlowania ![]() |
Autor: | trocin [ czw gru 12, 2013 8:38 pm ] |
Tytuł: | Re: Na jedynce na 4H czy na dwójce z reduktorem (4L) ? |
No właśnie ze daje rade na 4H, ale na jedynce... na dwojce za słaby... sa podjazdy strome i slisko czasem... Kwestia na czym szybciej - na 1 na 4H czy na 2 na 4L - no i czy reduktor oszczedzac czy nie... Do tej pory reduktora uzywalem w naprawde ciezkim terenie redukujac z 3 na 2 lub jadac na 1 ze stromych zjazdów... |
Autor: | sin [ pt gru 13, 2013 8:25 pm ] |
Tytuł: | Re: Na jedynce na 4H czy na dwójce z reduktorem (4L) ? |
moim zdaniem jak wzniesienie jest na tyle duże,że podczasz ruszenia z miejsca trzeba ostro przygazować a potem tylko na jedynce w trybie 4H to lepiej już sobie włączyć ten reduktor i na dwójce jechać.nie trzeba tak kręcić wysoko obrotów a co za tym idzie mniejsza szansa, że sprzęgło dostanie po dupie. w instrukcji obsługi vitary napisane jest, że jeśli są duże obciążenia to trzeba włączać reduktor. |
Autor: | zbys19 [ sob gru 14, 2013 7:35 pm ] |
Tytuł: | Re: Na jedynce na 4H czy na dwójce z reduktorem (4L) ? |
ja tam wole reduktor w błotku na normalnym wstecznym(szybkie zmiany)spalisz sprzęgło lub udusisz suke |
Autor: | trocin [ ndz gru 15, 2013 3:19 pm ] |
Tytuł: | Re: Na jedynce na 4H czy na dwójce z reduktorem (4L) ? |
W sumie racja.... w ciezszym terenie od razu zapinam reduktor i tyle ![]() |
Autor: | trocin [ pt gru 20, 2013 7:55 pm ] |
Tytuł: | Re: Na jedynce na 4H czy na dwójce z reduktorem (4L) ? |
No i dziś się upewniłem żeby jednak na reduktorze jezdzić ![]() |
Autor: | zbys19 [ pt gru 20, 2013 8:17 pm ] |
Tytuł: | Re: Na jedynce na 4H czy na dwójce z reduktorem (4L) ? |
człowiek całe życie się uczy kolego ![]() |
Autor: | Lukaszdzi [ sob gru 21, 2013 8:52 am ] |
Tytuł: | Re: Na jedynce na 4H czy na dwójce z reduktorem (4L) ? |
Na reduktorze najlepiej bo jak górka okaże się za stroma to szybko wsteczny i na biegu można zjechać hamując silnikiem a nie np tak jak tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=TvEeZxYjAKY |
Autor: | radzik071 [ sob gru 21, 2013 4:31 pm ] |
Tytuł: | Re: Na jedynce na 4H czy na dwójce z reduktorem (4L) ? |
w terenie zawsze na reduktorze jeżdżę. chcesz oszczędzać reduktor i zajeźdżać silnik ? o co jest tańsze ? ![]() |
Autor: | trocin [ sob gru 21, 2013 7:06 pm ] |
Tytuł: | Re: Na jedynce na 4H czy na dwójce z reduktorem (4L) ? |
Lukaszdzi pisze: Na reduktorze najlepiej bo jak górka okaże się za stroma to szybko wsteczny i na biegu można zjechać hamując silnikiem I to jest argument... ![]() ![]() Reduktor rulezzz ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |