unix pisze:
Masmo pisze:
BTW Wierzę że OME jest bardzo dobrym rozwiązaniem do wiekszych aut terenowych ale Vitara rozpaczliwie potrzebuje sporego lifta żeby wogóle mówić o niej jako aucie terenowym .
Idąc tym tropem, to jaki jest sens przerabiania czegoś, co nie jest terenówką ? Toż to masochizm
Wg mnie nawet najlepszy lift nie pomoże Vitarze jak równy z równym konkurować z innymi rasowymi terenówkami, no chyba że mówimy o czymś co tylko było kiedyś vitarą a po przeróbce to nawet jej nie przypomina
Vitara odpowiednio zmodyfikowana jest bardzo dobrym autem terenowowym które ma spore zalety w porównaniu z innymi autami, w niektórych sytacjach przewyższa "rasowe terenówki" i co ważne może to być tania zmotka

. Żadne seryjne auto nie jest tak naprawde dobre w teren. Dlatego przekonuje Cię żebyś zainwestował z docelowe rozwiązanie.
A tak naprawde to odpuść sobie na razie inwestowanie w lifta. Pojeździsz trochę, zaliczysz może jakiś rajdzik w turystyku, zobaczysz czego oczekujesz... Ja też na początku nie bardzo wiedziałem o co w tym chodzi.
eskapada pisze:
Chłopcy prekursorem aut klasy SUV to był i jest Jeep Cherokee to on zapoczątkował Sport Utility Vehicle czyli samochód sportowo użytkowy

Może w USA, ale małe dalekowschodnie SUV-y (w naszym europejskim pojęciu) typu Rav-4, Kia Sportage były wyraźnie wzorowane na Vitarze. Niezależny zawias z przodu to też jest jest rozwiaznie lansowane przez Vitarkę.
_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus
http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60