suzuki.info.pl
http://www.suzuki.info.pl/forum/

Lockright
http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=19&t=90
Strona 1 z 4

Autor:  Karson [ pn lis 20, 2006 2:51 pm ]
Tytuł:  Lockright

http://www.puresuzuki.com/lockright.htm
Czym się różnią między sobą "Rear" i "Rear w/ Coupler" :?:
Który lepszy dla suki jak moja?

Autor:  Karson [ wt lis 21, 2006 8:54 am ]
Tytuł: 

Już wiem. Do mojej vitarki pasuje ta druga, droższa niestety. :roll:

Autor:  slaw [ wt lis 21, 2006 9:10 am ]
Tytuł: 

ale lepsza :lol:

Autor:  Masmo [ wt lis 21, 2006 10:28 am ]
Tytuł:  Re: Lockright

Karson pisze:
http://www.puresuzuki.com/lockright.htm
Czym się różnią między sobą "Rear" i "Rear w/ Coupler" :?:
Który lepszy dla suki jak moja?

Jak to działa? Z tego co można przeczytać to chyba się uaktywnia się dopiero w sytacji wklejenia. Ktoś to trenował?
Czym różni sie od LSD?

Autor:  Karson [ wt lis 21, 2006 12:10 pm ]
Tytuł: 

Jest to blokada mostu. LSD działa do pewnego momentu, Lockright cały czas. Np na wykrzyzu, gdy jedno z kół wisi w powietrzu lsd nie pomoże LR tak.

Autor:  Masmo [ wt lis 21, 2006 12:20 pm ]
Tytuł: 

Karson pisze:
Jest to blokada mostu. LSD działa do pewnego momentu, Lockright cały czas. Np na wykrzyzu, gdy jedno z kół wisi w powietrzu lsd nie pomoże LR tak.

Znaczy że mechanizm różnicowy jest cały czas zablokowany? Chyba jednak nie, bo nie dałoby sie jeździć po czarnym.

Autor:  Karson [ wt lis 21, 2006 12:32 pm ]
Tytuł: 

Podczas skręcania na czarnym mechanizm się rozłącza. Hałasując przy tym mocno. :wink:
O szczegółach najlepiej opowie Ci Piotr_z lub Sławek.

Całkowita blokada różnicówki to tzw bester locker - rodzima konstrukcja zresztą. Specjalista Slaw211. :wink:

Autor:  Masmo [ wt lis 21, 2006 12:37 pm ]
Tytuł: 

Karson pisze:
Podczas skręcania na czarnym mechanizm się rozłącza. Hałasując przy tym mocno. :wink:
O szczegółach najlepiej opowie Ci Piotr_z lub Sławek.
Całkowita blokada różnicówki to tzw bester locker - rodzima konstrukcja zresztą. Specjalista Slaw211. :wink:

Chętnie przeczytam o szczegółach :wink: .
A nie ma jakiś blokad które możnaby włączyć ręcznie?

Autor:  Karson [ wt lis 21, 2006 12:43 pm ]
Tytuł: 

Oczywiście ża są blokady, które mozna odpalić z kabiny. Podciśnieniowo. Firmy ARB. Od LR 3 razy droższe. :lol:

Autor:  Masmo [ wt lis 21, 2006 1:14 pm ]
Tytuł: 

Karson pisze:
Podczas skręcania na czarnym mechanizm się rozłącza. Hałasując przy tym mocno. :
A w terenie się nie rozłączy?? Np na skałach gdy jedno koło w powietrzu a drugie musi pociągnąć??

Autor:  Masmo [ wt lis 21, 2006 1:16 pm ]
Tytuł: 

Karson pisze:
Oczywiście ża są blokady, które mozna odpalić z kabiny. Podciśnieniowo. Firmy ARB. Od LR 3 razy droższe. :lol:

Aha. Rozumiem czyli taka blokada przekroczy wartość mojej wiertarki. :lol:

Autor:  Masmo [ wt lis 21, 2006 1:19 pm ]
Tytuł: 

A jakby tak rozdzielić działanie ręcznego i jak w starych traktorach blokować koło kręcące się w miejscu??? Biorać pod uwagę że do kabiny wchodzą oddzielnie obie linki taki mod byłby dość łatwy. Tylko trzebaby zamontować drugą dźwignię.....

Autor:  slaw [ wt lis 21, 2006 9:36 pm ]
Tytuł: 

Karson pisze:
Podczas skręcania na czarnym mechanizm się rozłącza. Hałasując przy tym mocno. :wink:
O szczegółach najlepiej opowie Ci Piotr_z lub Sławek.

Całkowita blokada różnicówki to tzw bester locker - rodzima konstrukcja zresztą. Specjalista Slaw211. :wink:


lock richt robi fajnie w stanie spoczynku jest zablkowany reaguje na zmiane predkosci półosiek na skrecie i rozłancza po trochu ale jak nie dodamy gazy

mi tam nic w nim nie chałasuje to kwestia dobrania oleju albo mam zagłuszacze

LSD wsadze i sprawdze to sie wypowiem

bester lock według mnie robi wysmienicie nigdy nie rozłancza :lol:
ale wspomaganie nie wyrabia :lol:

Autor:  tokio [ ndz gru 24, 2006 3:48 pm ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
Karson pisze:
Oczywiście ża są blokady, które mozna odpalić z kabiny. Podciśnieniowo. Firmy ARB. Od LR 3 razy droższe. :lol:


czy mogłbyś podać jakies namiary na tą firme ARB albo jakis link z ich blokadami . poniewaz jest potszebne cos takiego
dzieki z gory

Autor:  Karson [ ndz gru 24, 2006 5:24 pm ]
Tytuł: 

Szukaj w sklepach internetowych 4x4.
A tu masz producenta: http://www.arb.com.au/

Strona 1 z 4 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/