suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz lip 06, 2025 12:10 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2659 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 169 70 71 72 73178 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt lip 06, 2012 1:33 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
No i santanowskie półosie

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pt lip 06, 2012 2:05 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Santanowskie półosie, długie śruby rzymskie drążków kierowniczych i akurat u mnie skrzynia biegów, w której posypały się synchronizatory to wada hiszpana (vin VSEE). W geo są normalne te rzeczy...

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: czw lip 12, 2012 11:29 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 12, 2012 9:20 am
Posty: 10
Lokalizacja: Poznań
Podłączam się - co sadzicie o tej ? http://otomoto.pl/suzuki-vitara-2-0-td- ... 37115.html

Ma byc baza pod "wyprawówke" na trochę dalsze trasy - Kazachstan Afryka - dlatego diesel Mazdy ( nie jebliwy "podobno).


Na górę
Post: czw lip 12, 2012 12:01 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 12, 2012 9:20 am
Posty: 10
Lokalizacja: Poznań
A co powiecie o tej Vitarce ? http://otomoto.pl/suzuki-vitara-2-0-td- ... 37115.html - ma sluzyc pod baze wyprawówki dlatego diesel Mazdy.


Na górę
Post: pt lip 13, 2012 11:23 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
z longami to loteria niestety
przedewszytkim patrz na rdze bo one starsznie gnija

Dawid szukał pol roku poczym pojechal do niemcowni i przytargal piekna
unas nic wtedy godnego niebylo

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: pt lip 13, 2012 11:25 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
87KM na doładowaną wyprawówkę, nie za mało? :roll:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt lip 13, 2012 12:21 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
RafalPoz pisze:
A co powiecie o tej Vitarce ? http://otomoto.pl/suzuki-vitara-2-0-td- ... 37115.html - ma sluzyc pod baze wyprawówki dlatego diesel Mazdy.



ktos dbal, dorobil orurowanie, obszyl siedzenia bo to nie jest orginal, ale tylna klapa na dole zjedzona i pod lampa lewa tylna chyba rdza wiec pod plastikaim moze juznic niee byc, niestety moim zdaniem nie znajdziesz longa z progami, czeka Cie spawanie . . .

_________________
EVitara


Na górę
Post: pt lip 13, 2012 1:02 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 12, 2012 9:20 am
Posty: 10
Lokalizacja: Poznań
NuVo pisze:
87KM na doładowaną wyprawówkę, nie za mało? :roll:


Kiedyś byłem współwłaścicielem LJ 70 - ona miała 86 kucy ( 2,4 TD) i dawała radę więc nie widzę problemu by tu nagle miala nie dawać.

Co do rudej.... no taki urok samochodów co maja po 14 lat i więcej - nie ma mocnych.

Zaczynam tez powoli myśleć by znowu nie wejść w LJ albo w jakiegoś Troopera tudzież Pajerkę ewentualnie Gallopera.

Ze wszystkim (lekkie dłubnięcie czyli - zderzaki, bagażnik wyprawowy, progi, kola AT/MT, snorkel, zawias lift - wymiana, winda, rozrząd, sprzeglo regeneracja/sprawdzenie - turbiny,hamulców,wtrysków itp ewentualna lekka naprawa blacharska ) nie chciałbym przekroczyć 25 k z tym wszystkim - dlatego myślałem o aucie za ok 12-15 k no i te 10-12k wkładu.

Dlatego pojawiła się myśl o Vitarce Longu - z której można zrobić sprytną wyprawówkę taka w sam raz a jednocześnie finansowo sie nie zaj......


Na górę
Post: pt lip 13, 2012 3:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 03, 2012 2:34 pm
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
Zastanów się nad bęzyną 1,6 bo jak diesla to tylko 1,9 z bełgota... poszperaj za wątkami, były całkiem niedawno.

_________________
_____________________________
Suzuki GV II 1,9DDiS
Suzuki Samurai powered by MIRO4x4
Suzuki Sidekick automat 1,6 16v powered by MIRO4x4


Na górę
Post: pt lip 13, 2012 4:01 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 03, 2012 2:34 pm
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
http://moto.allegro.pl/suzuki-vitara-1- ... 15700.html
Ta wygląda fajnie, z gazem, automat (w trasie niezastąpiony i napędów nie rozwalisz...), no i cena :wink: .

_________________
_____________________________
Suzuki GV II 1,9DDiS
Suzuki Samurai powered by MIRO4x4
Suzuki Sidekick automat 1,6 16v powered by MIRO4x4


Na górę
Post: pt lip 13, 2012 4:47 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 12, 2012 9:20 am
Posty: 10
Lokalizacja: Poznań
Bobbie pisze:
http://moto.allegro.pl/suzuki-vitara-1-6-lpg-97km-naped-4x4-automat-i2484415700.html
Ta wygląda fajnie, z gazem, automat (w trasie niezastąpiony i napędów nie rozwalisz...), no i cena :wink: .


Na gaz to mam kuchenkę w domu i wystarczy ;)

O benzynie nie myslalem - klekot jest klekot 215 nm od 2 tys obrotów - Vitka ma jadzic nie fruwać - znajomi maja dyskoteki lekko zmotane i prędkość w trasie z nimi to będzie 90 -100 ( permanentny 4x4 w Disco) automat mam w samochodzie zony i dziękuje zwłaszcza za jego naprawy :) ( juz bym za to mogl kupić 3 używane skrzynie).
Logistyka - jedno paliwo itd.

Ale może 1.6 bez gazu - tylko ten moment obrotowy....... i kwestia jak on sobie poradzi w Afryce.

Diesel mazdy jest ok. ( jak dobrze serwisowany)


Na górę
Post: pt lip 13, 2012 8:17 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 03, 2012 2:34 pm
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
Pewno i racja...
Kazdy ma swoja droge.
Ale... najwazniejsz :o e ze Suzuki

_________________
_____________________________
Suzuki GV II 1,9DDiS
Suzuki Samurai powered by MIRO4x4
Suzuki Sidekick automat 1,6 16v powered by MIRO4x4


Na górę
Post: pt lip 13, 2012 9:08 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:24 pm
Posty: 258
Lokalizacja: Gruszeczka/Wrocław
RafalPoz pisze:
Bobbie pisze:
http://moto.allegro.pl/suzuki-vitara-1-6-lpg-97km-naped-4x4-automat-i2484415700.html
Ta wygląda fajnie, z gazem, automat (w trasie niezastąpiony i napędów nie rozwalisz...), no i cena :wink: .


Na gaz to mam kuchenkę w domu i wystarczy ;)

O benzynie nie myslalem - klekot jest klekot 215 nm od 2 tys obrotów - Vitka ma jadzic nie fruwać - znajomi maja dyskoteki lekko zmotane i prędkość w trasie z nimi to będzie 90 -100 ( permanentny 4x4 w Disco) automat mam w samochodzie zony i dziękuje zwłaszcza za jego naprawy :) ( juz bym za to mogl kupić 3 używane skrzynie).
Logistyka - jedno paliwo itd.

Ale może 1.6 bez gazu - tylko ten moment obrotowy....... i kwestia jak on sobie poradzi w Afryce.

Diesel mazdy jest ok. ( jak dobrze serwisowany)

Jak myślisz o Afryce, to rzeczywiście gaz to porażka :mrgreen:
Ale tam gdzie jest on dostępny to żadnym dieslem nie pojedziesz taniej (nie dotyczy Ukrainy i Węgier).
Niestety diesel z Mazdy jest mocno "zelektryfikowany", a 1.9 Td jest w hiszpanach (czyli nawet w roczniku 2000 buda może się rozpadać).
Jeśli chodzi o połączenie Vitara-diesel-wyprawy to nie znalazłem nic dobrego.
Jak myślisz o konkretnych wyprawach i miałeś Toyke to wybór jest prosty (wiem, miałem nie odwodzić od pomysłu), a jeśli chcesz coś światu udowodnić, że się da, to może Samurai 1.9D :mrgreen:
Uwielbiam samochody Suzuki (od kilku lat tylko takie użytkuję) ale na wyprawie wolę inne wyzwania niż szukanie stacji z gazem lub zgubionego wahacza...

No, to tyle teorii. A teraz niech ktoś udowodni, że się da.

_________________
Suzuki Baleno 1.6 '97
Suzuki Liana 1.6 '04
Subaru Legacy 2.0 '99
Isuzu Trooper 3.1LTD '94
http://www.youtube.com/user/mirok80?feature=mhee


Na górę
Post: pt lip 13, 2012 10:51 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 12, 2012 9:20 am
Posty: 10
Lokalizacja: Poznań
miras7 pisze:
RafalPoz pisze:
Bobbie pisze:
http://moto.allegro.pl/suzuki-vitara-1-6-lpg-97km-naped-4x4-automat-i2484415700.html
Ta wygląda fajnie, z gazem, automat (w trasie niezastąpiony i napędów nie rozwalisz...), no i cena :wink: .


Na gaz to mam kuchenkę w domu i wystarczy ;)

O benzynie nie myslalem - klekot jest klekot 215 nm od 2 tys obrotów - Vitka ma jadzic nie fruwać - znajomi maja dyskoteki lekko zmotane i prędkość w trasie z nimi to będzie 90 -100 ( permanentny 4x4 w Disco) automat mam w samochodzie zony i dziękuje zwłaszcza za jego naprawy :) ( juz bym za to mogl kupić 3 używane skrzynie).
Logistyka - jedno paliwo itd.

Ale może 1.6 bez gazu - tylko ten moment obrotowy....... i kwestia jak on sobie poradzi w Afryce.

Diesel mazdy jest ok. ( jak dobrze serwisowany)

Jak myślisz o Afryce, to rzeczywiście gaz to porażka :mrgreen:
Ale tam gdzie jest on dostępny to żadnym dieslem nie pojedziesz taniej (nie dotyczy Ukrainy i Węgier).
Niestety diesel z Mazdy jest mocno "zelektryfikowany", a 1.9 Td jest w hiszpanach (czyli nawet w roczniku 2000 buda może się rozpadać).
Jeśli chodzi o połączenie Vitara-diesel-wyprawy to nie znalazłem nic dobrego.
Jak myślisz o konkretnych wyprawach i miałeś Toyke to wybór jest prosty (wiem, miałem nie odwodzić od pomysłu), a jeśli chcesz coś światu udowodnić, że się da, to może Samurai 1.9D :mrgreen:
Uwielbiam samochody Suzuki (od kilku lat tylko takie użytkuję) ale na wyprawie wolę inne wyzwania niż szukanie stacji z gazem lub zgubionego wahacza...

No, to tyle teorii. A teraz niech ktoś udowodni, że się da.

Hmmmm......
Gaz to butla a Viertarka nadmiarem miejsca nie grzeszy - do tego na wschodzie czy tez w krajach gdzie nie wydobywaja ropy z jakoscia paliwa roznie a stary diesel na pompie wtryskowej praktycznie wszystko przepali.
Czytalem i o dieslu jest tu raptem 5 watkow znaczy sie albo sie nie psuje albo go tak malo ;)
Tu nie chodzi o wybor ale o jakis racjonalizm - z tego co widze koszty motania Vitarki sa sensowne a jak podchodzisz do tojki czy innego parcha i chcesz to robic dobrze to konczysz w okolicach 30-40 k - to bedzie 5 pojazd w domu ( 2 osobowki motor quad ) no i w koncu japonczyk.
A co do wypraw polecam opis wyprawy 4ech maluchow do Mongolii. (da sie i nie potrzeba do tego mastodontow - kiedys sie jezdzilo na narty malcem w 4 na 2 tyg i dawalo sie rade dlatego Vitka long wydaje sie byc w sam raz i nie ma potrzeby zabierania pol samochodu w skrzyniach jak w disco).
Myslalem tez o samuraju longu ale komfort i wyciszenie w vitarce to inna liga a jak robisz na raz 1000 km to komfort ma znaczenie.
Caly czas analizuje i czytam czytam czytam..... Za i przeciw - jeszcze nie zdecydowalem... Ale Vitarka long mi sie podoba


Na górę
Post: sob lip 14, 2012 6:59 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 13, 2011 7:21 pm
Posty: 373
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Silnik: 1.6 8v
Model: Blaszak 3D
Rok prod.: 1994
RafalPoz pisze:
Podłączam się - co sadzicie o tej ? http://otomoto.pl/suzuki-vitara-2-0-td- ... 37115.html

Ma byc baza pod "wyprawówke" na trochę dalsze trasy - Kazachstan Afryka - dlatego diesel Mazdy ( nie jebliwy "podobno).



Chcesz nią jechać do Afryki ze skórą w środku i bez klimy? :shock:
Oczywiście, że za w sumie niewielkie pieniądze można klimę założyć, ale kolejna kasa i kolejna praca.

_________________

Jest: Pimpuś - Vitara 3d 94' 1.6 8v, lift 4'', Bodylift 2'', Silverstone MT-117 33''
Była: Showtime - Vitara Long '94 1.6 16v LPG, Lift 2'', Bodylift 3'', BF Goodrich MT 31'', i winda na przedzie - umarła rdzawą śmiercią


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2659 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 169 70 71 72 73178 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl