suzuki.info.pl http://www.suzuki.info.pl/forum/ |
|
GVI 2.0 czy 2.5? http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=17987 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | radzik071 [ pt sty 05, 2018 11:27 am ] |
Tytuł: | Re: GVI 2.0 czy 2.5? |
szachmat pisze: A co z awaryjnością? Nie siedzę mocno w silnikach suzuki ale po forum widzę wiecej tematów z problemami z 2.5 niż 2.0. A może tylko takie mam wrażenie ![]() Możliwe że silniki 2.5 v6 są bardziej awaryjne niż 2.0 16v (50% więcej cylindrów to pewnie 50% więcej kłopotów ale 300% więcej radości z jazdy ![]() Za to w 2.0 skrzynie biegów to jedyne w Grandach, które się psują i to często (przez co używki są drogie) a w 2.5v6 skrzynie są tanie bo się w ogóle nie psują. |
Autor: | szachmat [ pt sty 05, 2018 1:01 pm ] |
Tytuł: | Re: GVI 2.0 czy 2.5? |
Jak dla mnie V, nie ważne czy 6 czy 8 zawsze będzie jednak droższe w eksploatacji. Zawsze to są 2 głowice, 4 wałki, większy rozrząd, często bardziej skomplikowany układ wodny. Wiadomo, że w praktyce mówimy o autach używanych i tutaj nie wiemy co się trafi i jaka przygoda wyskoczy i zadbane, dobrze trafione V6 może przysporzyć mniej problemów niż R4. |
Autor: | radzik071 [ pt sty 05, 2018 6:23 pm ] |
Tytuł: | Re: GVI 2.0 czy 2.5? |
Silników 2.5 i tak się nie remontuje tylko się kupuje następny... a używany 2.0 i 2.5 kosztuje podobnie To jest warte tej drugiej głowicy: https://www.youtube.com/watch?v=Jq84Dirt80k&t=357s Jak mam słuchać rzędowej czwórki z kulturą pracy FSO to wolał bym auto elektryczne ![]() |
Autor: | szachmat [ pt sty 05, 2018 6:33 pm ] |
Tytuł: | Re: GVI 2.0 czy 2.5? |
Nie zrozum mnie źle, ja nie mam nic przeciwko V ![]() Co do nie-remontowania to spoko kupujesz następny i co wtedy? ![]() Ja wiem, że czasami swap tańszy niż naprawa, ale nie zawsze to jest dobra droga. |
Autor: | radzik071 [ sob sty 06, 2018 10:46 am ] |
Tytuł: | Re: GVI 2.0 czy 2.5? |
Ale v6 suzuki się nie remontuje bo to koszt rzędu 6000-8000zł i nie daje gwarancji długiego bezawaryjnego użytkowania. Np. wał i cylindry trzeba ponownie hartować po szlifie ![]() Na silnikach się nie znam ale takie opinie słyszałem. PS. Nie jestem zwolennikiem wymiany silnika tylko wolę remont. W 1.6 wymieniałem 4 silnika i każdy był złom aż w końcu zrobiłem generalkę za 1600zł i od 2 lat jest bajka. Olej 5W30 i silnik jak nowy. Ale 2.5v6 to zadzwonił bym do Tomka z Poznania i kupił następny a nie pchał się w remonty. |
Autor: | Janek79 [ wt sty 09, 2018 7:56 pm ] |
Tytuł: | Re: GVI 2.0 czy 2.5? |
2.0 a 2.5 spalaniem się nie martwię LPG będę montował chyba że trafi się auto już z gazem, eksploatacja to normalna sprawa jest, auto ma służyć do jazdy codziennej i na bezdroża |
Autor: | radzik071 [ wt sty 09, 2018 10:14 pm ] |
Tytuł: | Re: GVI 2.0 czy 2.5? |
A tak na prawdę to najlepiej wybrać tą GV, która mam niej rdzy ![]() |
Autor: | Janek79 [ śr sty 10, 2018 5:26 pm ] |
Tytuł: | Re: GVI 2.0 czy 2.5? |
tez tak uważam jak się trafi bez rdzy to nie ma co wybrzydzać czy to nawet będzie 2.0 |
Autor: | axit [ sob sty 20, 2018 9:18 pm ] |
Tytuł: | Re: GVI 2.0 czy 2.5? |
A jak wygląda sprawa z automatami w 2.0 - dają radę na trasie ( bo pamiętam Ze moja stara Vitara 1.6 z automatem to była porażka na trasę). Większość tras to na razie drogi i to do pracy. AHA jak to się szybko grzeje w zimie? Bo Honda CRV II na dystansie 5km w mieście po 1,5 km juz na lpg po 4 juz prawie sauna. Czas około 10 minut. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |