suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt cze 20, 2025 8:38 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2659 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9178 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 10, 2010 12:33 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
gazownik tez człowiek zrobic musi ale zalezienie gazownika mechanika to juz cud jest zeby wiedział co zakłada i tu jest wiele problemów :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: ndz sty 10, 2010 1:05 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Dobrego gazownika poznaje się po tym, że najbliższy termin ma za pół roku. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: ndz sty 10, 2010 9:57 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 02, 2009 4:43 pm
Posty: 516
Lokalizacja: Chrzanów/SK
Panowie ale ja mówię tylko z własnego doświadczenia. Znam ludzi którzy chwała Lpg, ale ja miałem już 2 auta na gaz (różne instalacje) a vitara to 3.
Zarówno w każdym poprzednim jak i tym chcąc wyprzedzić, pod górkę, w terenie, na zimnym silniku - przelanczan na pb

ciagle regulacje chek engine, maly zasięg, kable wysokiego napięcia itd itd - to mnie zniechecilo do LPG. Jak bym nie kupił już z instalacja nigdy bym jej nie zamontowal. U mnie jazda na LPG sprowadza się tylko do turlania się w korku

nie stać Cie - jeździe dieslem
stać - jezdzisz pb

to co piszesz o dieslu ma prawo bytu w niektórych przypadkach.
Jak kupisz sprawdzonego nie zajechanego diesla to jezdzisz i jezdzisz. Lejesz dobry olej wkladasz terminowo dobre filtry i jezdzisz dalej.
Lmm czysisz contact cleanerem (ale jak uzywasz dobrych filtrów a nie filtrona to raz na 100k km) wtryski możesz potraktować machineria z liqui moly - naprawdę pomaga nawet przy korekcji powyżej 2
turbo jak już Ci padnie to wymieniasz za 800pln i kolejne 300k km lub wiecej masz spokój

do zeszłego roku robiłem ok 50k km rocznie wiec z tej perspektywy pisze ( sama trasa Chrzanow - Katowice to 100km codziennie
teraz jak jeżdżę 5km dziennie + jakieś małe wyjazdy to odkąd kupiłem vitare, audi Tdi raz wyjechało z garażu - jak urwalem w vitarze pedał sprzegla ;) teraz pewnie je sprzedam bo nie jest mi potrzebne. Posiadanie takiego czy innego auta to nie rozwijanie się czy regres, tylko dostosowanie "ulatwiacza" czy "relaxatora" do swoich potrzeb.
Tyle ode mnie

_________________
Zielony Autobus - GEKON EDITION powered by WUJEK
Czarna Mamba - WUJEK Edyszyn
youtube.com/user/Murzynek81


Na górę
Post: ndz sty 10, 2010 11:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
Dokładnie ja tam jestem i za dieslem bo ja dla mnie są to bardzo oszczędne silniki i za benzyną za ich nie zawodność i potencjał :) A że mam samochody diesla i vitarke w benzynie to co sie poradzi trzeba zbierać pieniądze bo wlałem 10L PB a strzałka w longu sie nawet nie ruszyła a portfel schudł :twisted:

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: pn sty 11, 2010 9:12 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
Murzyn pisze:
nie stać Cie - jeździsz dieslem
stać - jezdzisz pb



Święta racja

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: pn sty 11, 2010 9:22 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
... a co sądzicie o dieslu z lpg? :mrgreen:

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pn sty 11, 2010 10:12 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 7:09 pm
Posty: 947
Lokalizacja: W-wa
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2004
piotrk pisze:
... a co sądzicie o dieslu z lpg? :mrgreen:

Zimą nie robi :mrgreen:

_________________
Była Vitka. Był LR II td5. Były plaskate z i bez LPG...
To poszukałem i znalazłem XL7 letko dłubniętą


Na górę
Post: pn sty 11, 2010 10:13 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
robi robi ;)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: śr sty 13, 2010 12:32 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
ta vitarka to kogoś z forum?
http://moto.allegro.pl/item882502927_su ... _road.html

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: czw sty 14, 2010 11:24 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 9:32 am
Posty: 483
Lokalizacja: Krakuff
Dawid, przymierzasz się?

_________________
Black Cabrio 91' 1.6 8V - było
GV XL7 03' 2.7 - jest (różnica)


Na górę
Post: czw sty 14, 2010 11:47 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 5:40 pm
Posty: 926
Lokalizacja: coraz bliżej domu ;)
Murzyn pisze:
Panowie ale ja mówię tylko z własnego doświadczenia. Znam ludzi którzy chwała Lpg, ale ja miałem już 2 auta na gaz (różne instalacje) a vitara to 3.
Zarówno w każdym poprzednim jak i tym chcąc wyprzedzić, pod górkę, w terenie, na zimnym silniku - przelanczan na pb

ciagle regulacje chek engine, maly zasięg, kable wysokiego napięcia itd itd - to mnie zniechecilo do LPG. Jak bym nie kupił już z instalacja nigdy bym jej nie zamontowal. U mnie jazda na LPG sprowadza się tylko do turlania się w korku


moja astra zrobiła ponad 200kkm na gazie i nic takiego się nie działo
kable, świece itp zmieniałem zgodnie z książką (świece co 60kkm)
z oszczędności kupiłem następne auto :mrgreen:

Cytuj:
to co piszesz o dieslu ma prawo bytu w niektórych przypadkach.
Jak kupisz sprawdzonego nie zajechanego diesla to jezdzisz i jezdzisz. Lejesz dobry olej wkladasz terminowo dobre filtry i jezdzisz dalej.
Lmm czysisz contact cleanerem (ale jak uzywasz dobrych filtrów a nie filtrona to raz na 100k km) wtryski możesz potraktować machineria z liqui moly - naprawdę pomaga nawet przy korekcji powyżej 2
turbo jak już Ci padnie to wymieniasz za 800pln i kolejne 300k km lub wiecej masz spokój


widzisz, tyle że znajdź diesla z małym przebiegiem ?
a przebieg to nie tylko silnik, ale zawias, cały osprzęt ... a to pociąga dodatkowe koszty
nowy z gwarancją ... może

co do kosztów, regeneracja turbo w 1.6 forda (od PSA) to 2.5kzł (po 100-150kkm), a nie 800zł jak w TDI
wymiana turbiny w aso toyoty to ponad 6kzł
więc nie zawsze jest tak różowo

o komforcie jazdy dieslem, zwłaszcza starszym, szkoda pisać, bo :( (na przykładzie sharan'a tdi 110KM)
z wielką ulga przesiadałem się do mojej gazowni :mrgreen:

a obecne wysilenie silników diesla, na 100% nie wyjdzie im na dobre 8)

_________________
... i jest 4x4 - Vitara 3d prawie seria i w lato chłodniutko :)


Na górę
Post: czw sty 14, 2010 12:37 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
ORI pisze:
Dawid, przymierzasz się?



nie ja, Agata

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: czw sty 14, 2010 2:49 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
A może taka?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10560862

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: pt sty 15, 2010 12:25 am 
No ta to mi sie podoba.


Na górę
   
Post: ndz sty 17, 2010 9:18 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
to chyba angielka była

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=888314842

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2659 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9178 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl