suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz cze 22, 2025 4:21 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1127 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr sty 29, 2014 12:54 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
czaya pisze:
przednie koło będzie skręcać na większym "ramieniu"...
dystans 32mm przy większym kole to cięcie nadkoli pod plastikami w górnej części, cięcie zderzaka, sklepanie blach przy progu oraz cięcie tam obecnych plastików, cięcie górnej części plastikowej tylnego nadkola również.
przerabiałem to u siebie, mam felgi et-15 i dystans 6mm, co w sumie mniejsze odsadzenie niż dystans o który wspominasz.


Witam.Bylbys w stanie podeslac mi jakies fotki jak podciac to nadkole pod plastikami(chodzi mi o ta czesc od strony progu) bo juz podcialem plastiki i widze ze tylko tam bedzie trzec przy skrecie.Kurcze powiem szczerze ze niewiem jak niektorym wchodza na OE zawiasie opony 225/75/16 bez zadnych problemow,ja mam 2" lifta najpierw tarly o rame przy pelnym a po zalozeniu dystansow 32mm zaczely trzec o wszystko :mrgreen:

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr sty 29, 2014 2:17 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Na OE zawiasie(nie klapniętym) to chyba 225/70 a nie 225/75. No i dorzuciłeś dużyyyy dystans więc sam wiesz :mrgreen: że nadkola i plastyczki się nie przemieszczają a koło jest bardziej na zewnątrz.

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr sty 29, 2014 2:38 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
Mieciu1 pisze:
Na OE zawiasie(nie klapniętym) to chyba 225/70 a nie 225/75. No i dorzuciłeś dużyyyy dystans więc sam wiesz :mrgreen: że nadkola i plastyczki się nie przemieszczają a koło jest bardziej na zewnątrz.


Pisze bo przeczytalem gdzies na tym forum ze ktos (nie pamietam kto pisal :roll: ) zalozyl na OE 225/75 i siedza bez zadnego obcierania co wydaje mi sie nieprawda ,a co do dytansu to kurcze nie mialem gdzie kupic mniejszego dostepne byly tylko 32mm w jimnybitz no widzialem mniejsze w paru miejscach w Pl ale ceny byly masakra(150zl/szt plus 180zl dostawa do ie=lekka przesada :evil: ).

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr sty 29, 2014 4:15 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1169
postaram się zrobić fotkę tylnej części nadkola (przy progu) i wrzucę tutaj - nie wiem tylko czy lód uda się łatwo skruszyć bo na razie na moim pojezierzu jest zima jak z podręczników ;-)

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Suzukowcy.pl . Ojagoo.pl . Ready2go.pl


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr sty 29, 2014 7:15 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Co do podcięcia wnęki nadkola http://www.suzuki-grandvitara.info/foru ... c&start=75 , ajak ci ociera o nadkole nad zderzakiem to http://www.suzuki-grandvitara.info/foru ... highlight= No a zderzak to najlepiej podciąć ile trzeba :wink:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: czw sty 30, 2014 9:47 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1169
Mam identyczne podcięcie progu.
przód zamontowany odwrotnie z dystansem i podcięty zderzak - jak pamiętam ok 2cm głębokości.

aha, z tyłu trzeba też wyciąć górę plastikowego poszerzenia wewnątrz - ok 1.cm głębokości, bo ociera przy dobiciu.

ale mają fajne te snorkele do GV...

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Suzukowcy.pl . Ojagoo.pl . Ready2go.pl


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn mar 10, 2014 12:12 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 28, 2014 5:25 pm
Posty: 89
Mam pytanko czy do nieliftowanej GV I 3-drzwi da się włożyć amortyzatory tylne od Astry?? zamiast seryjnych?
Od XL7 pewnie wejdą plug&play?


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn mar 10, 2014 9:00 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Jak dasz za długie amory to ci przy max wykrzyżu springi powylatają :mrgreen:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr mar 12, 2014 8:07 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 03, 2011 6:42 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Płock
Koledzy mam pytanie.Zrobiłem lift +2" wraz ze śrubami antytatra. Próbujemy z mechesem je jakoś ustawić tylko nie za bardzo nam to wychodzi. Czy samemu idzie to jakoś ogarnąć, czy jednak trzeba ustawić kąty i od razy zbieżność na stacji?
Prośba o pomoc


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: czw mar 13, 2014 7:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 16, 2013 9:29 pm
Posty: 157
Lokalizacja: Usa
Rok prod.: 1991
Najpierw kąt koła, następnie zbieżność. Idzie spokojnie to wszystko ogarnąć , poczytaj forum. Kolega radzik opisał ustawianie zbieżności.

_________________
Live Women


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pt mar 14, 2014 9:40 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 03, 2011 6:42 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Płock
Kurcze, szukam i nie mogę znaleźć tematu. :oops: Może ktoś pomoże i podrzuci link... będę wdzięczny.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pt mar 14, 2014 9:58 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
jaro1027 pisze:
Najpierw kąt koła, następnie zbieżność. Idzie spokojnie to wszystko ogarnąć , poczytaj forum. Kolega radzik opisał ustawianie zbieżności.

Jak już się zawieszenie uleży i zakończymy dobór wysokości sprężyn i innych elementów, to warto jednak pojechać na ustawienie zbieżności, bo auto zaczyna zaskakująco dobrze się prowadzić :wink:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: sob mar 15, 2014 7:27 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 16, 2013 9:29 pm
Posty: 157
Lokalizacja: Usa
Rok prod.: 1991
Jest i link
viewtopic.php?f=14&t=8122

_________________
Live Women


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: ndz mar 16, 2014 9:26 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt mar 14, 2014 7:13 pm
Posty: 3
Witam raz jeszcze, mam pytanie związane z tematem.

Po zakupie GVI, wymianie olejów gdzie się da, pasków, wrzucenia gazu Stag. Przyszedł czas na lekkie podniesienie, co by do lasu dało sie tym wjechać bez stresu. Auto ma służyć do pracy (leśnik) i polowania.

Za radą kolegi zrobiłem następująco:

- podkładki pod sprężyny 3,5/5cm,
- amory tył Kayaba omegi,
- przód dystanse amortyzatorów,

W trakcie roboty mechanik dzwoni, że sprężyna z przodu jest pęknięta. Jako, że nie było wyjścia (auto rozebrane) kupiłem sprężyny Kayaby od diesla ale w oryginalnej długości.

W trakcie roboty mechanik (zwykły poczciwy wiejski mechanik - nie fachowiec od offroadu) wyraził wątpliwość trwałości konstrukcji tych przedłużek.
http://tablica.pl/oferta/przedluzki-dys ... e8610aae26

Jest tam w części węższej gwint na zewnątrz, jednocześnie wewnątrz. Ścianka rzeczywiście jest wąska. Nastraszył mnie, że może pęknąć i narobić kłopotów.
Wszystko chodzi bez zarzutu, można myśleć o zmianie opon. Jednak chciałbym dowiedzieć się, czy jego obawy są uzasadnione. Myślę też w tej sytuacji o zakupie nowych amorów przednich do liftu. Kolejne pytanie - jakie i gdzie najtaniej. Widzę, że zarówno Dobinsons jak i Ironman ma wady i zalety. Co radzicie.

Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn mar 17, 2014 7:19 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 03, 2011 6:42 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Płock
Kolego, kombinowałem podobnie jak ty. Żeby było taniej, aż w końcu kupiłem w bardzo dobrej cenie zestaw Ironmana +2, w warsztacie zrobili mi porządne progi pod hi lift. Teraz tylko walczę z kątami, bo za bardzo nie wiem jak ustawić śruby antytatra. Samochód używam do podobnych celów co ty- jazda po lesie.
A wygląda to teraz tak:


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1127 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl