Chodzi o to, żeby zamontować sworzeń końcówki drążka kierowniczego od góry wąsa zwrotnicy, anie od spodu.
W tym celu trzeba rozwiercić wąs i nagwinotwać, a w powstał otw?r wkręcić taką tuleję jak na zdjęciu. Dzięki niej otwór na sworzeń zwęża sie w odwrotną stronę imożna w nim zainstalować drążek od rugiej strony.
Tylko UWAGA w takiej konfiguracji felgi mogą wadzić o drążek kierowniczy - mogą choć nie muszą.

W grand vitarze to chyba jedyne rozwiązanie.
W vitarze można jeszcze zrobić tak jak opisywał Hadek. Do drążka głównego dospawać drugi od spodu zmniejszając w ten sposób kąt drążków. Ja zabieram sie do tego jak pies do jeża od dłuższego czasu, tulejki leżą na półce, ale łamię sie nad opcją numer dwa.
_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej:
viewtopic.php?f=28&t=1989