suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 5:57 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn sie 06, 2012 9:42 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
Witam,
1.Autko po lifcie 10 cm oponki założone 235/75 R.15 na włączonych napędach autko ładnie się zbiera i ma moc. Natomiast kiedy jadę po czarnym na tylnym napędzie i podjeżdżam pod skrzyżowanie, zatrzymuję pojazd i chcę ruszyć autko nie ma mocy brak siły żeby ruszyć do góry, nie gaśnie ale po mału idzie potem już nabiera obrotów i dalej idzie ładnie...Czyżby Przepustnica?
2.Założone nowe linki hamulcowe podciągnięte, bębny oczyszczone, nic nie cieknie z cylinderków ale słabo trzyma ręczny pod górką autko pomału się stacza do tyłu... jaka przyczyna ?

Proszę o pomoc, dziękuję :)

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Post: pn sie 06, 2012 10:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
.


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 10:34 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn sie 06, 2012 10:31 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Auto się zamuliło od opon 235/75R15 z bieżnikiem MT z miękkiej gumy :wink:
przed założeniem opon itp było ok?
Regulator hamowania raczej nie będzie miał wpływu bo masz sierżanta dłuższego i jeszcze dystans 5cm tak więc jest on w podobnej pozycji jak oryginał bez liftu.
Ale przy okazji możesz podkręcić korektor hamowania śrubką regulacyjną lub napiąć tą sprężynkę od niego co idzie do sierżanta - napewno to nie zaszkodzi.
Co do szczęk to nie wystarczy tylko wyczyścić bęben. Zobacz czy samoregulatory w bębnach działają, w jakim są stanie(czy nie zgnite) i je wyczyśćcie.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn sie 06, 2012 11:34 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
a co oznacza włączone napedy bez reduktora 4x4 jest lepiej niz naped na sam tył

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: wt sie 07, 2012 7:53 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
radzik071 pisze:
Auto się zamuliło od opon 235/75R15 z bieżnikiem MT z miękkiej gumy :wink:
przed założeniem opon itp było ok?
Regulator hamowania raczej nie będzie miał wpływu bo masz sierżanta dłuższego i jeszcze dystans 5cm tak więc jest on w podobnej pozycji jak oryginał bez liftu.
Ale przy okazji możesz podkręcić korektor hamowania śrubką regulacyjną lub napiąć tą sprężynkę od niego co idzie do sierżanta - napewno to nie zaszkodzi.
Co do szczęk to nie wystarczy tylko wyczyścić bęben. Zobacz czy samoregulatory w bębnach działają, w jakim są stanie(czy nie zgnite) i je wyczyśćcie.


W cześniej było podobnie, brakowało mocy jak również autko musiało się rozgrzać żeby szło potem trochę mocniej.

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Post: wt sie 07, 2012 7:55 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
slaw pisze:
a co oznacza włączone napedy bez reduktora 4x4 jest lepiej niz naped na sam tył


Z reduktorem włączonym lepiej idzie, nawet głupia sytuacja na drodze zawracam tyłem lekko wjechałem do niewielkiego rowu i problem z wyjazdem na tylnym napędzie, nie ma mocy...

Z jednej rzeczy jestem zadowolony, zgasła mi kontrolka service, ostatnio czyściłem zawór EGR i założyłem sondę przed katalizatorem ( są dwie sondy) ale nie spojrzałem czy zgasła kontrolka, dziś wlałem do baku środek STP i przy jeździe poczułem leki odór paliwa spojrzałem na deskę i o dziwo kontrolka się nie świeciła :). W każdym bądź razie coś się musiało odetkać i oczyścić nie wiem co pomogło ale jest dobrze, pojeżdżę trochę może auto zrobi się bardziej żwawsze. Rozmawiałem z paroma mechanikami którzy mówią że przyczyną zamulenia może być wina zaworu EGR niektórzy zaślepiają ten zawór co przyczynia się do zwiększonej mocy, ale wywali ponownie błąd z kontrolką na desce rozdzielczej.Coś kosztem czegoś.

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl