slaw pisze:
a co oznacza włączone napedy bez reduktora 4x4 jest lepiej niz naped na sam tył
Z reduktorem włączonym lepiej idzie, nawet głupia sytuacja na drodze zawracam tyłem lekko wjechałem do niewielkiego rowu i problem z wyjazdem na tylnym napędzie, nie ma mocy...
Z jednej rzeczy jestem zadowolony, zgasła mi kontrolka service, ostatnio czyściłem zawór EGR i założyłem sondę przed katalizatorem ( są dwie sondy) ale nie spojrzałem czy zgasła kontrolka, dziś wlałem do baku środek STP i przy jeździe poczułem leki odór paliwa spojrzałem na deskę i o dziwo kontrolka się nie świeciła

. W każdym bądź razie coś się musiało odetkać i oczyścić nie wiem co pomogło ale jest dobrze, pojeżdżę trochę może auto zrobi się bardziej żwawsze. Rozmawiałem z paroma mechanikami którzy mówią że przyczyną zamulenia może być wina zaworu EGR niektórzy zaślepiają ten zawór co przyczynia się do zwiększonej mocy, ale wywali ponownie błąd z kontrolką na desce rozdzielczej.Coś kosztem czegoś.