suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 3:49 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob maja 26, 2012 9:47 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 06, 2011 8:43 pm
Posty: 37
Lokalizacja: koszalin
Witam szanownych panów!!! :D

Sprawa przedstawia sie nastepujaco. Otóż jade sobie prosto przed siebie totalny spokoj na glowie i psychika w porzadku itp. :mrgreen: nagle zakret w prawo w boczna uliczke, skrecam, i niczym niezmacony spokoj przeradza sie w furie bo kierownice zaczyna drzec w prawo, jak ja puszcze mam 1 sek. by uniknac drzewa(nie to ze sie boje ale po co :mrgreen: ) no nic jade dalej mysle co to moze byc, trzeba wracac na jakis kanal itp. skrecam w lewo i co!!! auto sie naprawilo juz znowu jedzie prosto. W kierownicy czuc ze cos tam sie niby przestawilo ale to naprawde nie sa jakies mocno wyczuwalne zmiany. Dodam ze zawieszenie w postaci drazkow czyli wew. zew. srodkowych drazkow nawet wspornik drazkow wymienilem oraz sworznie wahacza oczywiscie wszystko komplet jakies miesiac temu robione takze wiem ze to napewno nie wina tych podzespolow. zbieznosc ustawiona wjezdzajac na pomiar zbieznosci wychodzi luksusowo nawet wjezdzajac na pomiar specjalnie wjechalem na kanal po tym jak auto juz stracilo rzekoma zbieznosc pomiar pozytywny :evil: dodam ze auto jest na forumowym lifcie czyli merc z przodu dystanse na amory bodylift 5 cm i to chyba tyle. przy bodylifcie wykrecilem, poluzowalem tylko ta srubeczke z przekladni i wkrecilem ponownie po zakonczonej robocie nie przedluzalem kolumny bo niby ma dzialac i dzialalo. PROSZE O POMOC moze ktos mial kiedys podobna usterke. Normalnie bym tak jezdzil ale szykuje sie gruba trasa po pieknej Europie wiec lepiej to zrobic bo tam wiekszosc klifow urwiisk przepasci hehe :mrgreen: Pozdrawiam &HELP!!!!! :roll:


Na górę
Post: pn sie 06, 2012 9:56 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
Witam, a wyregulowałeś ograniczki skrętu ? bo może być tak że opony ci trą o ramę przy pełnym skręcie, ja też dziś testowałem nowy lift i przy skręcie mi tarło. Autko zostawiłem u diagnosty do jutrzejszego dnia .

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Post: pn sie 06, 2012 10:47 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Tarcie by raczej słyszał.
Zbieżność nie ma nic do ściągania bo jak jest źle ustawiona to ściąga w obie strony na raz :wink:
Sprawdź wszystkie śruby czy są po dokręcane. (sworznie, końcówki, amory góra dół itp.)
To raczej nie będzie nic z układem kierowniczym tylko z tym, że jedno koło się gdzieś przemieszcza.
czyli np na mocowaniu amora, tulejach wahaczy czy sworzniu wahacza(tego dziada ciężko sprawdzić bez rozkręcania)
Na wszelki wypadek posprawdzaj te nowe rzeczy co wkładałeś miesiąc temu.

Miałem kiedyś taki przypadek, że auto myszkowało nieraz na ciasnych zakrętach bo się końcówka drążka zaczęła sama wykręcać bo ktoś nie założył zawleczki kontrującej :shock:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt sie 07, 2012 12:42 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
zrobił lift budy 5 cm i nie przedłużył drążka od kierownicy do zwrotnicy i pewnie wypada....

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: wt sie 07, 2012 6:03 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
No sprawdź te drążki kierownicze.
Może wysunąłeś nie na tym wieloklinie co trzeba bo tylko jeden ma regulację.
Co prawda ja mam body lifta 4cm ale oryginalne drążki i jest git.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl