suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 3:28 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: wt lip 30, 2013 9:06 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
Z tego co czytam to jeszcze jest mało informacji na forum dotyczące nowej Grand Vitary. Dobrze że piszecie swoje uwagi.Ja to znowu słyszałem,że silniki 1,9 DDIS są awaryjne a koledze w zimie zamarzla elekronika od napędów i mial problem z biegami dopiero w garażu mu odtajało...Wiecie jak ma się ten silnik 2.0 ze skrzynia automat? kolega jak kupował swojego to inni po przejechaniu takim zrezygnowali z automatu twierdzac że brak mu mocy...Sam myślę nad takim grandem po 2006 roku mojej Pani przypadł do gustu bardziej niż disco 2 :p

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Post: wt lip 30, 2013 9:20 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
W manualu też brak mocy, ale myślałem że będzie gorzej, tragedii wg mnie nie ma, przyjemne auto, minus to cieniutkie blachy, słaby lakier, spory apetyt na benzynę, ale się z tym liczyłem, wydaje mi się że będzie podatne na rudą- trzeba będzie zabezpieczyć, wg mnie źle zsynchronizowana skrzynia biegów(2bieg), brak 6-tki, ale można się przyzwyczaić. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, diesla zbytnio nie chciałem (by Renault) i jazda głównie po mieście, małe przebiegi
a na vitarke z silnikiem 2,4 nie było mnie stać, choć niektórzy piszą że szału też nie ma.
Acha moja pani już chyba z grandzią się zaprzyjaźniła

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: śr lip 31, 2013 11:47 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
BARTEK W. pisze:
W manualu też brak mocy, ale myślałem że będzie gorzej, tragedii wg mnie nie ma, przyjemne auto, minus to cieniutkie blachy, słaby lakier, spory apetyt na benzynę, ale się z tym liczyłem, wydaje mi się że będzie podatne na rudą- trzeba będzie zabezpieczyć, wg mnie źle zsynchronizowana skrzynia biegów(2bieg), brak 6-tki, ale można się przyzwyczaić. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, diesla zbytnio nie chciałem (by Renault) i jazda głównie po mieście, małe przebiegi
a na vitarke z silnikiem 2,4 nie było mnie stać, choć niektórzy piszą że szału też nie ma.
Acha moja pani już chyba z grandzią się zaprzyjaźniła


hmm jesli 2.0 du... nie urywa to ciekawe jak z silnikiem diesla pewnie może być gorzej. Tak się zastanawiałem nowy grand ładnie się prezentuje na lifcie 2 " http://outdoorauto.blogspot.com/2012/03/hi-all-we-have-had-few-gvs-in-lately.html#comment-form z oponami 245X75 R.16 a to już 31 cali co wiemy że takie gumy osłabiają znacznie vitary po czarnym ale czy osłabi granda ?

Jeszcze parę ciekawych zdjęć znalazłem granda na lifcie i oponach 245x75 R.16 to te ostatnie zdjęcia na stronie http://www.suzuki-grandvitara.info/forum/viewtopic.php?t=457&postdays=0&postorder=asc&start=30&sid=442128c5389bb3df62c42c6042b441c0

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Post: śr lip 31, 2013 2:33 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Diesel ma lepszy moment obrotowy, zachipować też można, tylko te turbiny,dpefy i inne bzdety, tu zygzaczek tam zygzaczek, na większe trasy i więcej robionych km będzie jak najbardziej, u mnie by się ten silnik tylko męczył.
Jakiś lifcik w mojej też będzie, ale spokojnie po malutku, wszystko w swoim czasie

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pt wrz 27, 2013 9:10 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt maja 07, 2013 6:53 pm
Posty: 32
Mam 2.0 benzyna 2008 i tak jak piszesz - drugi bieg do bani totalnie (źle zsynchronizowany, stęka prycha jak się nie wrzuci go przy wyższych obrotach), mocy auto tez nie ma, blachy jak piszesz cieniutkie jak kartka papieru, ja mam założony gaz i spalanie 11-12 lpg w 90% trasa przy prędkości do 160 km/h dochodzi właśnie do 12 lpg ale nie przekracza wiec jak dla mnie to dobry wynik ale przeważnie do 11 lpg się mieszczę wiec naprawdę tania jazda jak barszcz, bardzo dobrze trzyma się drogi, absolutnie wspaniale prowadzi się w koleinach i absolutnie swietnie prowadzi się na trasie przy wyższych prędkościach czy to na prostej czy w łukach, zakrętach-nic a nic auta nie wypycha i z zakrętów przy wyższej prędkości a mam do czego porównywać bo mam BMW seri 5 i BMW serii 7 pisze to bo czytałem ze ten model źle się prowadzi w trasie przy wyższych prędkościach a to jest nie prawda i a im szybciej się jedzie tym mniej czuć prędkość, w samochodzie powyżej 100 km/h tak jak by już potem nie czuć było prędkości tzn czy się jedzie 120 czy 160 to jak by ta sama prędkość - ogólnie gdybym miał jeszcze raz kupować to raczej napewno bym go nie kupił z tym silnikiem tylko suzuki wypuszcza już 3.2 , ponoc już 2.0 nie wychodzi a ten 3.2 radzi sobie ponoc dobrze diesel ma silnik od renaulta i ponoc awaryjne , mój znajomy ma 1,9d a że jest rolnikiem próbował tym jezdzic na opale ale niestety skończyło się to z remontem silnika Vitarki, z awarji jakie usunąłem to ciekł płyn z obudowy termostatu przy obrotach od 4500 i wyżej (silikon załatwił sprawę), wymiana sterownika LPG bo padł, no i Check Engine - z tym najdłużej walczyłem - po skasowaniu za dwa dni wywalało mi kontrolkę a błąd jaki wyskakiwał na laptopie to uszkodzony katalizator - wydajność poniżej progu - emulator drugiej sondy lambda załatwił sprawę za 40 pln z allegro bo przecież nie będę wymianiał kata za kilka tysięcy to bez sensu - ponoc te katalizatory w tych modelach są tak słabe ze jeszcze podczas gwarancji padają i aso wymienia je za freee


Na górę
Post: pt wrz 27, 2013 10:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
katar14 pisze:
Mam 2.0 benzyna 2008 i tak jak piszesz - drugi bieg do bani totalnie (źle zsynchronizowany, stęka prycha jak się nie wrzuci go przy wyższych obrotach), mocy auto tez nie ma, blachy jak piszesz cieniutkie jak kartka papieru, ja mam założony gaz i spalanie 11-12 lpg w 90% trasa przy prędkości do 160 km/h dochodzi właśnie do 12 lpg ale nie przekracza wiec jak dla mnie to dobry wynik ale przeważnie do 11 lpg się mieszczę wiec naprawdę tania jazda jak barszcz, bardzo dobrze trzyma się drogi, absolutnie wspaniale prowadzi się w koleinach i absolutnie swietnie prowadzi się na trasie przy wyższych prędkościach czy to na prostej czy w łukach, zakrętach-nic a nic auta nie wypycha i z zakrętów przy wyższej prędkości a mam do czego porównywać bo mam BMW seri 5 i BMW serii 7 pisze to bo czytałem ze ten model źle się prowadzi w trasie przy wyższych prędkościach a to jest nie prawda i a im szybciej się jedzie tym mniej czuć prędkość, w samochodzie powyżej 100 km/h tak jak by już potem nie czuć było prędkości tzn czy się jedzie 120 czy 160 to jak by ta sama prędkość - ogólnie gdybym miał jeszcze raz kupować to raczej napewno bym go nie kupił z tym silnikiem tylko suzuki wypuszcza już 3.2 , ponoc już 2.0 nie wychodzi a ten 3.2 radzi sobie ponoc dobrze diesel ma silnik od renaulta i ponoc awaryjne , mój znajomy ma 1,9d a że jest rolnikiem próbował tym jezdzic na opale ale niestety skończyło się to z remontem silnika Vitarki, z awarji jakie usunąłem to ciekł płyn z obudowy termostatu przy obrotach od 4500 i wyżej (silikon załatwił sprawę), wymiana sterownika LPG bo padł, no i Check Engine - z tym najdłużej walczyłem - po skasowaniu za dwa dni wywalało mi kontrolkę a błąd jaki wyskakiwał na laptopie to uszkodzony katalizator - wydajność poniżej progu - emulator drugiej sondy lambda załatwił sprawę za 40 pln z allegro bo przecież nie będę wymianiał kata za kilka tysięcy to bez sensu - ponoc te katalizatory w tych modelach są tak słabe ze jeszcze podczas gwarancji padają i aso wymienia je za freee

Tak jak piszesz kolega kiedy kupował granda z silnikiem 1.9 to ktoś inny chciał kupić z 2.0 w automacie i zrezygnowali bo straszny muł. Dlatego jak nie znajdę dla siebie disco II to kupię granda po liftingu z silnikiem 2.4 ten już sobie da radę z automatem ;)

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl