suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 2:54 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 30, 2011 8:20 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 22, 2010 7:37 pm
Posty: 22
Lokalizacja: Trzebnica
Witam
Kupiłem do mojej 1.6 1998r. sierżanta plus śruby, ale czy ktoś wie, jak pasowane są te śruby w tulejach?
To, co kupiłem jest luźne, a raczej śruby - używając terminologii technicznej ;) - ryrają się w tulejach.
Czy to tak ma być czy coś nie halo z tymi śrubami?

Pozdrawiam
Domino


Na górę
Post: pt wrz 30, 2011 8:31 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
moim zdaniem śruby nie powinny mieć tam luzu; z tego co pamiętam to śruby tam są chyba dwunastki. a kolega nie ma czasem takiej zielonej vitarki? bo niedawno widziałem koło lubina vitkę na rejestracjach z trzebnicy właśnie.

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: pt wrz 30, 2011 8:36 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 5:31 pm
Posty: 356
na 100% 12mm tylko żeby nie była z pełnym gwintem z tego co pamiętam to powinna być długość 100mm

_________________
vitara 1,6 8v 1991r LPG snorkel kibelrura oponki 30'' body 50mm lift merc-felicja odciągi


Na górę
Post: pt wrz 30, 2011 8:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 5:31 pm
Posty: 356
śruba M12 długa 100mm tylko że gwintu 20mm a 80mm gładkie wtedy nie powinno mieć dużego luzu :)

_________________
vitara 1,6 8v 1991r LPG snorkel kibelrura oponki 30'' body 50mm lift merc-felicja odciągi


Na górę
Post: pt wrz 30, 2011 10:02 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 22, 2010 7:37 pm
Posty: 22
Lokalizacja: Trzebnica
Dzięki, takie właśnie weszły - na początku gwint a potem "łyse". Chyba tajemnica tego polega na dość porządnym skręceniu całości, do śrub były nakrętki samokontrujące a tuleje wahacza mają brzegi jakby lekko ząbkowane.
Ale miło jest znów mieć sztywną za przeproszeniem dupę... i nie łupie przy zmianie biegu, hamowaniu itd...
sin: nie bywałem, ale jestem charakterystyczny: niebieska vitka 3d z czarnym dachem ze skawiny.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl