suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 3:30 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sty 31, 2012 8:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lut 20, 2011 9:20 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Konin
Witam mam problem z układem kierowniczym a raczej z wspomaganiem wczoraj wymieniłem płyn wspomaganiu wszystko było dobrze do dzisiejszego południa nagle gdy jechałem kierownica zaczęła ciężko chodzić i jak kręcę kierownicą to ciężko jest nią w ogóle ukręcić w czasie jazdy też nie da rady i nie wiem co jest nie wiem co padło czy pompa czy przekładnia jak to sprawdzić wydaje mi się że przekładnia gdyż jak ojciec kręcił kierownicą to pampa dawała ciśnienie bo przewody chciały się wyrwać ruszały się jak szalone :)
Może ktoś miał taki przypadek może ma ktoś używaną przekładnię ??? proszę o pomoc


Na górę
Post: wt sty 31, 2012 8:35 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Odpowietrzałeś?
Odkręć korek zbiorniczka. Odpal, skręć max w lewo, max w prawo i tak kilka razy.Sprawdzaj stan płynu,dolej żeby był stan na bagnecie.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr lut 01, 2012 8:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lut 20, 2011 9:20 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Konin
Robiłem tak i nic nie działa jeden wąż jest tak jak by troszkę przygięty teraz szukam zbiornika paliwa do vitary 1.6 16v


Na górę
Post: śr lut 08, 2012 9:17 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 7:49 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Łańcut
czesio 24 pisze:
Witam mam problem z układem kierowniczym a raczej z wspomaganiem wczoraj wymieniłem płyn wspomaganiu wszystko było dobrze do dzisiejszego południa nagle gdy jechałem kierownica zaczęła ciężko chodzić i jak kręcę kierownicą to ciężko jest nią w ogóle ukręcić w czasie jazdy też nie da rady i nie wiem co jest nie wiem co padło czy pompa czy przekładnia jak to sprawdzić wydaje mi się że przekładnia gdyż jak ojciec kręcił kierownicą to pampa dawała ciśnienie bo przewody chciały się wyrwać ruszały się jak szalone :)
Może ktoś miał taki przypadek może ma ktoś używaną przekładnię ??? proszę o pomoc



Odkrec waz zasilajacy z pompy, pod nim jest jeszcze jedna sruba, ja tez odkrec. Zobaczysz tloczek, pod nim sprezynke, tloczek powinien sie lekko poruszac, jak wcisniesz to sprezynka powinna go wypchnac spowrotem, jak tak nie robi albo sie zacina to wypoleruj papierem sciernym, 600, 800. Ten tloczek to regulator cisnienia, czy tam ewentualnie zawor przelewowy, jak kto woli, jak sie zatnie to wspomagania nie bedzie wcale.

Pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl