suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 2:49 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lut 19, 2014 7:25 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Tym razem Zax napisał prawdę... (a to u niego nie często się zdarza) :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr lut 19, 2014 8:33 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 16, 2014 2:22 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Wieluń lodzkie
Aaaa ok. :wink: No to jutro wrzucam w kosmetyczke srubokret i
sproboje cos odskrobac..mam nadzieje ze rdzy nie bedzie
bo to bylby kolejny cios w serce :?


Na górę
Post: śr lut 19, 2014 8:40 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
sol pisze:
Aaaa ok. :wink: No to jutro wrzucam w kosmetyczke srubokret i
sproboje cos odskrobac..mam nadzieje ze rdzy nie bedzie
bo to bylby kolejny cios w serce :?

To się nie skrobie, tylko stuka.
Czasami śrubokręt wpada we wcześniej sprawdzoną "zdrową blachę" :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr lut 19, 2014 8:52 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Blok pękł pod rozrusznikiem i co dalej,leje się płyn,olej? Gdyby to był tylko taki problem,to poszukaj kleju firmy belzona,kleiłem nim zamrożony blok i trzymało bez problemu. Jak nie znajdziesz nigdzie,to mogę poszukać w robocie tego kleju.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: śr lut 19, 2014 9:08 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 16, 2014 2:22 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Wieluń lodzkie
Odpowiem najpierw Zaxowi.Jutro jesli uda mi sie wpaść do mechanika.to obstukam wszystko (-;jak sie coś posypie to dam znać .
Co do pęknięcia to sprawa miała sie tak.Płynu ubywało z chlodnicy i temperatura skakała,mechanik po obejrzeniu od spodu powiedzial że leci z okolic rozrusznika i myslal ze to tylko brok,(sorry jesli cos przekrecam),ale po doladnym obejrzeniu okazalo sie ze pekniecie jest na bloku , nie wiadomo czy clinder nie uszkodzony.ja auto widzialam od spodu i rzeczywiscie byla mokra. :shock: Bardzo bym chciała żeby uratować ten silnik.Myslisz ze z tym klejem mogloby trzymać?


Na górę
Post: śr lut 19, 2014 9:22 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Po pierwsze to sprawdź, czy to na pewno płyn.
Bo upierdzielony silnik w okolicy rozrusznika to może być przede wszystkim przez cieknący oring aparatu zapłonowego :mrgreen:
A płynu w każdej Vitarze ubywa, przynajmniej w zbiorniczku wyrównawczym :wink:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr lut 19, 2014 9:31 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 02, 2012 7:55 pm
Posty: 147
Lokalizacja: gniezno
Ale to jest fakt mi tez plynu ubywa a czy gdzies jest wyciek juz z 10 razy szukalem i nic :grin:

_________________
vitara 95r., Lift 2'' bfg mtek km1
polonez + springi po kowalu :)


Na górę
Post: śr lut 19, 2014 9:33 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Mialem tez niby pekniecie i tez wlasnie kolo rozrusznika. okazalo sie że ciekł płyn z cienkiego wężyka pod kolektorem ssącym. Wężyk ten biegnie do korpusu wtrysku

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: śr lut 19, 2014 9:57 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 16, 2014 2:22 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Wieluń lodzkie
Mam wrażenie że chcecie mnie pocieszyc :D miło..ale jak mnie jutro po raz kolejny moj mechanik zobaczy to sie załamie Codzienne mam nowa wersje naprawy .Tak wogóle to plynu ubywało ale pod spodem mialam taka plamke zawsze nawet po krotkim postoju ..bardziej oleista..ranyyyyy to znaczy suzuki ,a nie ja ((-:sorrki ale pisze z "marszu".W pewnym momencie auto stracilo moc i na niskich obrotach gaslo,bialy dym z rury itd.Mehanik numer 1 ,powiedzial ze uszczelka pod głowica.potem okazalo sie ze nie,bo byla ok.cos tam zrobil przy silniku i auto odzyskalo moc,ale plyn ubywal.Potem wymienil druga jakas uszczelke,koszt niewielki,i mialo byc ok..Ale nie bylo.Wiec zmienilam mechanika.Zaznaczylam nowemu mechanikowi ,ze chce wiedziec dokladnie co sie dzieje,wiec stara mi sie tłumaczyć .Nie wiem czy jest dobry..ale cierpliwy na pewno (-; W piatek lub poniedzialk powiedział ze wymontuje silnk.To tyle,Moge ewentualnie dopytać.


Na górę
Post: śr lut 19, 2014 10:33 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Nie dawaj mu wyjmować silnika zanim, nie znajdzie miejsca z którego leci. Zakładasz na korek chłodnicy pompkę z manometrem,pompujesz do kilograma i szukasz miejsca z którego leci. Jak jest tylko pęknięty płaszcz wodny to nie ma problemu ze sklejeniem tego bez demontażu silnika,po wyjęciu nie mam też kłopotów z zespawaniem. Może się tez okazać,że to jakiś wężyk lub uszczelka. Do kolektora ssącego ponad rozrusznikiem jest doprowadzony płyn,tam tez może lecieć.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: śr lut 19, 2014 10:39 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 16, 2014 2:22 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Wieluń lodzkie
Dzieki .Jutro z samego rana zadzwonie i poprosze zeby tak zrobil
Dam znac potem co i jak.


Na górę
Post: pt lut 21, 2014 8:32 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz kwie 07, 2013 8:02 pm
Posty: 17
Lokalizacja: Łódź
jak koledzy wyżej piszą niech mechanik sprawdzi te punkty tam przeważnie lubi się zesikać :D


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Myśli.Starszy sierżant gwardyjski Gzdyra mawiał myślenie pozostawmy tym osobom które podołają temu zadaniu


Na górę
Post: sob lut 22, 2014 10:15 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 16, 2014 2:22 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Wieluń lodzkie
Witam ponownie..tak jak kolega przemas radzil,poprosilam mechanika żeby sprobować zakleic.Nazwe kleju podam potem ,bo teraz nie pamietam.Samochod odebralam dzis rano.Po pierwszym zaparkowaniu jakies pol godziny jazdy,zobaczylam ze od spodu jest cala mokra,i sporo kapie plynu.Sciekało jakby z pompy wodnej..ale nie dalam rady wczolgać sie bardziej(-; Po podniesieniu maski,na sklejeniu wedlug mnie suchutko,wiec nie wiem,..Zadzwonilam do mechanika ,i mowi ze moze rozszczelnienie pompy.Samochod pojdzie na kanal w poniedzialek,wiec do tej pory nic nie wiem.Zazdroszcze wszystkim którzy sie znaja i moge sobie natychmiast znaleśc odpowiedz na wszelkie watpliwosci.Napisze jak bede cos wiedziec,i jak bede miec dostep do internetu,poniewaz jade na poza granice Polski.Aaaaa ZaX! jeden miły akcent to ten że lakier sprawdzony i jest zdrowiutki,,,korozji nie ma.


Na górę
Post: sob lut 22, 2014 10:21 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 16, 2014 2:22 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Wieluń lodzkie
mieszam??? :shock: :roll: jak co to grzecznie prosze panów moderatorów o posprzatanie po moich eksperymentach :oops: :oops: :oops:


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: ndz lut 23, 2014 8:12 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
danthe pisze:
Hmm, post wygląda na prowokację grubymi nićmi szytą :)
Z szyciem bloku jest tak jak z drewnianym rdzeniem transformatora. Może być drewniany ale uzwojenie musi być ze sznurka.
Więc jeśli szyjemy to tylko nićmi z zestalonej rtęci :wink:

Jeśli pytasz poważnie to zapewne chodzi o spawanie. Wszystko zależy od tego gdzie i jak bardzo jest pęknięty. Ale zazwyczaj bardziej opłaca się wymienić silnik lub sam blok na inny, sprawny.




http://www.youtube.com/watch?v=Pq0wfU4ZaKk

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl