suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 2:39 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: wt paź 13, 2015 6:53 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 12, 2014 6:24 pm
Posty: 49
sprawa jasna :) most stal ciagle szukam, na zamiane mam narazie ameliniowy z półośkami to mogę urywać ;)

byłem w sprawie kompresora może się skuszę zapowiada się ciekawie


odnośnie łańcucha jakby się rozciagnął idzie kupić jakiś wzmocniony do vitary ? bo w jeepie to sam zmieniałem ;)


Na górę
Post: śr paź 14, 2015 6:50 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 12, 2014 6:24 pm
Posty: 49
Panowie a czy półośki od v6 2.0 a 2.5 v6 różnią się długośćią ? tzn czy przy moście od 2.0 v6 trzeba przedłużać wahacze jak przy tym od 2.5 ?


Na górę
Post: śr paź 14, 2015 7:07 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Jak z vitary 2.0 to tylko diesel mazdy ma stalmost, 2.0 V6 ma aluminiaka więc bez sensu.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: śr paź 14, 2015 7:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 12, 2014 6:24 pm
Posty: 49
chodzi mi o półośki z nawet aluminiowego 2.0 , mają one 26 frezów i są grubsze od 1.6 , tylko jak z ich długością ?


Na górę
Post: śr paź 14, 2015 9:32 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
borafal pisze:
Panowie a czy półośki od v6 2.0 a 2.5 v6 różnią się długośćią ? tzn czy przy moście od 2.0 v6 trzeba przedłużać wahacze jak przy tym od 2.5 ?

Trzeba przedłużać. To jest temat ciągle wałkowany, jak poszukasz to szybko załapiesz co i jak ;)

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: czw paź 15, 2015 8:45 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
półosie od 2.0 V6 są tak samo dłuższe jak z 2.5 V6 ale tak samo słabe jak te z 1.6

I mam też taką stałą "regułkę" 8)

zazwyczaj jest tak:
urwiesz aluminiowy most to kupujesz stalową obudowę + aluminiowy most dla przełożeń.
potem urwiesz kosz satelitów to kupisz kosz + aluminiowy most dla przełożeń.
Potem urwiesz wieloklin 22 zębowy na półosi w moście to kupisz nową na 26 frezów + podporę + aluminiowy most dla przełożeń bo odłamki z półosi po mieliły.
Potem to już tylko przeguby urywasz, chyba, że zmienisz na te od 2.5 + dłuższe wahacze.

teraz wiesz dlaczego piszę, że tanio = drogo.
Najtaniej będzie zrobić wszystko od razu i masz spokój na amen.
Kasy trochę trzeba na to ale to inwestycja w święty spokój.
mi to wytrzymuje 32" na pełnym bucie :mrgreen:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw paź 15, 2015 9:19 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Założenie kompresora to chyba najdroższe rozwiązanie, kompresor, mocowanie koła pąsowe, komputer bo oryginalnym nie wysterujesz, motanie wiązki, zrobienie mapy, z 5000 zł lekko pójdzie

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: czw paź 15, 2015 10:00 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
chyba, że auto jest tylko na LPG i to I gen :mrgreen:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw paź 15, 2015 12:18 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
A nie potrzeba odprężać silnika? Generalnie pomysł jest dobry i charakterystyka lepsza niż turbo, czyli wysterowanie załatwi komp lpg? Orientacyjny koszt? Parametry?

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: czw paź 15, 2015 12:36 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
A co to znaczy odprężyć silnik ?

Jak jest tylko LPG jak u nas to jedyna regulacja to śrubka na wężu gazu :) kompa żadnego nie ma :lol:
Jak już zmotam pancerne mosty to wtedy będę chciał włożyć kompresor z mietka do G16B i dalej tylko na LPG będzie.
Nie znam się na silnikach ani kompresorach ale na chłopski rozum powinno to śmigać aż miło.
Spalanie w terenie przewiduję nie za niskie :wink:

Kiedyś kolega miał Volvo 940 bodajże 2.4 turbo i instalację gazową "na śrubkę", zero komputera i śmigało.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw paź 15, 2015 1:01 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
No ja też nie ogarniam sterowania silnika, naczytałem się tylko takich mądrych internetów że trzeba super komputer, tydzień na hamowni i stwierdziłem że zamiast czytać to to mogłem chociaż umyć vitarę.
Natomiast bardziej zaintrygowało mnie co masz na myśli zmotanie pancernych mostów? Myślałem że masz już takie

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: czw paź 15, 2015 4:39 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 12, 2014 6:24 pm
Posty: 49
Panowie... Za 3 tys będziecie chętni jak cos na zestaw p&p do vitary ? Wlaczany sprzegielkiem jak Klima tyle ze na przycisku inny napis... Na benz jeździsz bez tego a na lpg dolaczasz. Kolega jest znany z kompresorow w bmw a do gitary mi zarzuci i możemy handlować jak sie sprawdzi


Na górę
Post: czw paź 15, 2015 5:42 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
gutek.a4 pisze:
...
Natomiast bardziej zaintrygowało mnie co masz na myśli zmotanie pancernych mostów? Myślałem że masz już takie


Półosie przednie z 2.5 nie wytrzymują blokady na dłuższą metę. Bez blokady jest git
Teraz pierwszy raz po jakiś 10 rajdach ukręciliśmy tylną półoś 2.5. Ale to na blokadzie, bez powietrza i pionowo pod górę.
I tak przejechaliśmy do końca drugą połowę rajdu :mrgreen:
Tylko to wszystko na 34" i niskim ciśnieniu w kołach.

borafal pisze:
Panowie... Za 3 tys będziecie chętni jak cos na zestaw p&p do vitary ? Wlaczany sprzegielkiem jak Klima tyle ze na przycisku inny napis... Na benz jeździsz bez tego a na lpg dolaczasz. Kolega jest znany z kompresorow w bmw a do gitary mi zarzuci i możemy handlować jak sie sprawdzi


to daj znać jak wyszło i będziemy gadać.
Kompresor od czego wkładasz ?

EDIT:

Fajny temat o włożeniu kompresora M62 Eaton z CLK W208 do BMW 2.8i
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=51841&st=0

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob paź 17, 2015 4:25 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 12, 2014 6:24 pm
Posty: 49
nie znam szczegółów kolega wie że ma zajmować jak najmniej miejsca, normalnie pracować pod wodą i być bez FIMC ... niby wystarczy 0,5 dmuchnąć na wynik jaki chcę otrzymać. zobaczymy co wyjdzie ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl