suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 7:51 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn mar 07, 2016 11:04 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
sebakl21 pisze:
To raczej nie mozliwe zeby po 2-3 wypadach tak siadly sprezyny .....


a sprawdziłeś radę kolegi ?

gutek.a4 pisze:
Sprawdź czy przy cofaniu podnosi się, jak tak to masz mocno rozbierze ustawienie kół...

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt mar 08, 2016 5:34 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 6:36 pm
Posty: 214
Lokalizacja: Zalesie / Łęczna / Lublin
RobsonA pisze:
Kolego tobie to pewnie wachacz się zatarł. Wyjmij sprężynę i zobacz czy w ogóle chodzi i czy w którymś miejscu się nie przycina

Wysłane z mojego Venue8 3840 LTE przy użyciu Tapatalka



Co masz na mysli wahacz się zatarł ? mozesz wyjasnic bo nie rozumiem


Na górę
Post: wt mar 08, 2016 5:35 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 6:36 pm
Posty: 214
Lokalizacja: Zalesie / Łęczna / Lublin
radzik071 pisze:
sebakl21 pisze:
To raczej nie mozliwe zeby po 2-3 wypadach tak siadly sprezyny .....


a sprawdziłeś radę kolegi ?

gutek.a4 pisze:
Sprawdź czy przy cofaniu podnosi się, jak tak to masz mocno rozbierze ustawienie kół...




Jeszcze nie sprawdziłem , niestety nie bylo kiedy . ale na filmach nie zauwazylem takiego czegos wlasnie podczas tego wypadu


Na górę
Post: wt mar 08, 2016 6:31 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
W terenie może być tego nie widać, spróbuj cofać na twardym,asfalcie lub betonie.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt mar 08, 2016 6:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 6:36 pm
Posty: 214
Lokalizacja: Zalesie / Łęczna / Lublin
marirus pisze:
W terenie może być tego nie widać, spróbuj cofać na twardym,asfalcie lub betonie.
, dokladnie tak zrobilem i nic takiego sie nie dzieje .


Na górę
Post: wt mar 08, 2016 7:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 16, 2013 9:29 pm
Posty: 157
Lokalizacja: Usa
Rok prod.: 1991
Masz wybity środkowy drążek kierowniczy , i zbieżność rozbieżnie , co podczas jazdy powoduje jeszcze większą rozbieżność i koła stają w rozkrok i przód nurkuje . Ustaw koła zbieżnie to będzie wypychać do góry.

_________________
Live Women


Na górę
Post: wt mar 08, 2016 7:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 09, 2015 7:47 pm
Posty: 254
Silnik: 1.6
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
sebakl21 pisze:
RobsonA pisze:
Kolego tobie to pewnie wachacz się zatarł. Wyjmij sprężynę i zobacz czy w ogóle chodzi i czy w którymś miejscu się nie przycina

Wysłane z mojego Venue8 3840 LTE przy użyciu Tapatalka



Co masz na mysli wahacz się zatarł ? mozesz wyjasnic bo nie rozumiem


Te struby co sa mocowane wachacze do ramy lubią sie zapiekać w tulej. Miałem tak i musiałem wycinać dlatego pisze byś zwrócił na to uwagę

_________________
Mercedes astra BFGoodrich mt2 235/75/15 reszta własnej produkcji
Auto w przebudowie


Na górę
Post: wt mar 08, 2016 7:53 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
RobsonA pisze:
...
Te struby co sa mocowane wachacze do ramy lubią sie zapiekać w tulej. Miałem tak i musiałem wycinać dlatego pisze byś zwrócił na to uwagę


To nie ma związku bo śruby nie pracują podczas jazdy. Nawet jak je przyspawasz to by nie zaszkodziło :wink:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr mar 09, 2016 3:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 6:36 pm
Posty: 214
Lokalizacja: Zalesie / Łęczna / Lublin
jaro1027 pisze:
Masz wybity środkowy drążek kierowniczy , i zbieżność rozbieżnie , co podczas jazdy powoduje jeszcze większą rozbieżność i koła stają w rozkrok i przód nurkuje . Ustaw koła zbieżnie to będzie wypychać do góry.



Czyli kolego mówisz ze wymiana tego drązka wyjasni sprawe ? . I powiedz mi jeszcze jak to sprawdzic , chodzi Ci o koncowki ze są wywalone ?

Powiem tak zawieszenie z przodu mam twarde jakos nie czuc ze np amortyzatory albo springi byly wywalone i zeby plywal .


Na górę
Post: śr mar 09, 2016 5:41 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Sprawdzisz brechą, albo na szarpakach. Zbieżność w warsztacie ;).

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: śr mar 09, 2016 5:49 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 6:36 pm
Posty: 214
Lokalizacja: Zalesie / Łęczna / Lublin
Koledzy właśnie wróciłem z garazu , koncówki drążków kierowniczych , drążek środkowy wszystko lata jak ...... szkoda gadac w kazdą strone świata he . Czyli raczej usterka zostala namierzona :)


Na górę
Post: śr mar 09, 2016 7:13 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 16, 2013 9:29 pm
Posty: 157
Lokalizacja: Usa
Rok prod.: 1991
Jak będziesz wymieniał drążek środkowy, zobacz czy tulejka podpory drążka środkowego nie jest wybita. Zbieżność ustaw zbieżnie.

_________________
Live Women


Na górę
Post: śr mar 09, 2016 7:17 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 6:36 pm
Posty: 214
Lokalizacja: Zalesie / Łęczna / Lublin
Nom będe wymieniał i drązek główny i koncowki drązka wewnetrzne i zewnetrzne i pojade na zbierznosc niech ustawia i mam nadzieje ze bedzie dobrze . jak mylicie to jest powod tego negatywu ?


Na górę
Post: sob mar 12, 2016 4:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 6:36 pm
Posty: 214
Lokalizacja: Zalesie / Łęczna / Lublin
jaro1027 pisze:
Jak będziesz wymieniał drążek środkowy, zobacz czy tulejka podpory drążka środkowego nie jest wybita. Zbieżność ustaw zbieżnie.



Koledzy a to mozliwe ze górne mocowanie amortyzatora jest wywalone i tak się dzieje ? Czy raczej to nie ma nic wspolnego ?


Na górę
Post: sob mar 12, 2016 8:35 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Wywalone jak? Ma luz na poduszce? Czy za blisko drzewo było i się przestawiło w kosmos?
Nie sądzę żeby poduszka była tak wywalona i nie sądzę żeby było skrzywione

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl