suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 3:17 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt kwie 06, 2012 6:04 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Twn scalak 1007 i jeszcze jeden, nie bardzi wiem grunt że już jezdzi


Na górę
Post: czw kwie 12, 2012 8:17 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
No i vitarka naprawiona, podziękowania dla Danathe.Na benzynie lata jak trzeba,ale za to na gazie ma takie przerwy jakby pradu nie dostawał do 2 tys jest czkanie ,potem idzie jak strzała.Gaz sekwencja Lovato została wyrzucona i zmieniona na inną i dalej to samo czkawka do 2tyś.Jakie swiece sa dedykowane do 2,0?


Na górę
Post: czw kwie 12, 2012 8:42 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
kipulo pisze:
No i vitarka naprawiona, podziękowania dla Danathe.Na benzynie lata jak trzeba,ale za to na gazie ma takie przerwy jakby pradu nie dostawał do 2 tys jest czkanie ,potem idzie jak strzała.Gaz sekwencja Lovato została wyrzucona i zmieniona na inną i dalej to samo czkawka do 2tyś.Jakie swiece sa dedykowane do 2,0?


Przechodziłem to samo, powodem były cewki wadliwe. Wymieniłem w sumie 5 sztuk ;)
Zrób też reset i uczenie kompa na benzynie (odlacz aku na parenaście sekund, podłącz, następnie odpal zimny silnik i potrzymaj na wolnych jałowych obrotach aż sie zagrzeje, dobrze jest też pojeździć troche na benzynie w calym zakresie obrotów na niskich biegach)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw kwie 12, 2012 8:52 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
No cewki mam nowe ,jutro świece zmienie na Ngk 0.8.Jak wytypowac cewke która wali na gazie a chodzi na benzynie?Komp zresetowany gazownik już włosy rwie z głowy, bo moja vita nie chce wspópracowac i na gazie chodzi jak chce przeważnie ma czkawkę


Na górę
Post: czw kwie 12, 2012 9:14 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
kipulo pisze:
No cewki mam nowe ,jutro świece zmienie na Ngk 0.8.Jak wytypowac cewke która wali na gazie a chodzi na benzynie?Komp zresetowany gazownik już włosy rwie z głowy, bo moja vita nie chce wspópracowac i na gazie chodzi jak chce przeważnie ma czkawkę


Chyba najlepsze w tej chwili sa świece NippoDenso:
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... xt&no=6212

i w/g nich powinny być 0.8.

Ale już do GV z tym samym silnikiem 1.1:
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... xt&no=6219

Ja mam teraz 1.1 Denso, mialem 0.8 BOSCH i nie bylo dobrze.

U mnie na pracujacym silniku na gazie (rozgrzanym, bo na rozgrzanym byly problemy) wysuwalismy do góry kolejno każdą cewkę z fajką, jeśli jest iskra to slychać głośne strzelanie, jak nie bylo iskry to cisza. Nastepnie podejrzaną cewkę z fajką na inny garnek przełozyliśmy żeby dodatkowo sprawdzić i powtórzyliśmy procedure.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt kwie 13, 2012 11:42 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
No mam pewien sukces zmieniłem świece, gazownik założył jakis wynalazek podobno bdb, ja założyłem wg katalogów w sklepie po num vin z przerwą 0.9 i jest ok nic nie duka nie strzela.Aby nie przechwalic bo vitara to złośliwiec jest , chociaż małżonka już chce mnie wyeksmitowac razem z vitarą.


Na górę
Post: pn cze 04, 2012 8:19 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Nie wiem co jest grane ostatnio strzeliłem traskę 1000 km , wracam a tu szarpie teraz wożę cewki przy sobie szczelinomierz też to na pobocze posprawdzałem wszystko ustawiłem przerwę na 0,6 i git świece nowe i takie jak miały byc .Do auta i w rurę było dobrze wróciłem a teraz znowu strzela i już nie mam pomysła ,ustawiac świece co 2tys czy jak?


Na górę
Post: śr cze 20, 2012 7:46 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
pytanie nr 1
cewki wymieniałeś razem z fajkami ? czy same cewki ?

bo w 90% to nie winna cewek a samych fajek.

ja polecam świece iskry z przerwa 0.6 lub 0.7 tak jak bedziesz chcial tak ci ustawia fabrycznie w hurtowni w kielcach a cena tez smieszna bo jakos kolo 7zl za sztuke

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pn lip 02, 2012 7:31 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
cewki poszły nowe, świece też nowe ,po 3tys zaczyna strzelac ustawiam przerwę na 0,6 i jest git.Dzis juz zaczyna znowu strzelac ale tylko jak się rozgrzeje.Już powoli się przyzwyczajam i czekam aż ktoś coś wymyśli


Na górę
Post: pn lip 02, 2012 7:43 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
kipulo pisze:
cewki poszły nowe, świece też nowe ,po 3tys zaczyna strzelac ustawiam przerwę na 0,6 i jest git. Dzis juz zaczyna znowu strzelac ale tylko jak się rozgrzeje.Już powoli się przyzwyczajam i czekam aż ktoś coś wymyśli


Stawiam na wadliwy komputer niestety. Albo przewody sterowania wtryskami lub cewkami, sprawdzałeś czy nie są przełamane lub przetarte? Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Najłatwiej by było przetestować na innym komputerze. Lub Twoj komputer w innym samochodzie.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn lip 02, 2012 9:18 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Ja ostatnio miałem podobnie.Do 2 tys. szarpał i coś nie chciał jechać (ale nie zawsze).Do tego czasem na trzy gary jechał więc trzeba było działać.Wymiana świec na nowe (i tak już był czas :mrgreen: ) i jednej cewki na pierwszym cyl. wraz z fajką dała nowe życie :mrgreen: GVoździowi. Tyle że zabuliłem za nową ( w Suzuki :lol: więc oryginał przynajmniej) jak za jakieś diamenty albo złoto i teraz myślę czy nie wybrać się na islandzki szrot przed przyjazdem do Polski i nie kupić jakichś na zapas (używek oczywiście).
Tylko ciekawe ile by sobie zażyczyli :roll: .
No nic w środę jedziemy na wycieczkę po wyspie i wracamy po jakichś 8-10 dniach po przebyciu z 3tys.km pewnie więc zacznę dumać czy myśleć o zapasowych czy co :mrgreen:

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: śr lip 04, 2012 7:31 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
przewody są w nieciekawym stanie,ale boję się ruszac,Po tamtej akcji z kompem,muszę gdzies zadobyc całą wiązkę i do elktryka zapodac na zmianę , bo taka jazda wreszcie skonczy się znerwicoaniem kierowcy.


Na górę
Post: czw lip 05, 2012 6:58 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
kipulo pisze:
przewody są w nieciekawym stanie,ale boję się ruszac,Po tamtej akcji z kompem,muszę gdzies zadobyc całą wiązkę i do elktryka zapodac na zmianę , bo taka jazda wreszcie skonczy się znerwicoaniem kierowcy.


Przewody idące do cewek?
Sprawdź czy nie ma przetarć, zlutuj jak będzie potrzeba i odizoluj.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt lip 06, 2012 7:32 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Własnie chodzi o te nieszczęsne przewody od cewek, właśnie wtedy na pierwszym zrobiło się zwarcie i upaliło kompa.Niby cała wtyka zmieniona polutowane,komp naprawiony a cos nie tak. Na innej też widziałem zerwaną instalację może to ta przyczyna,ale te kabelki już są takie twarde i kruche że strach ruszac.


Na górę
Post: sob lip 07, 2012 9:46 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Całą wiązkę można kupić za 100-150zł.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl