Witam serdecznie całe grono posiadaczy Vitki...mam ogromną radość i przyjemność, że mogę uczestniczyć w tym szacownym gronie

- Moja BAZA to cabrio 91 rok, JAPONIEC, ściągnięty od "braci" za odry... (hehe a dziś mecz Polska-Niemiaszki)
- stan blacharki - oceniony został na bardzo dobry - naprawdę trudno znaleźć rudą...ogladaliśmy w takich miejscach...i nic...
- silnik - 100 tyś... bardzo ładnie chodzi...jeździła nim kobietka z psem...(zostawiła perfumy, koraliki...itd)widoczne kłaczki w bagażniku

- wogóle sprzęcior zajebisty - za tą cenę którą dałem
http://www.fotoszok.pl/albums/userpics/ ... G_9595.jpgKupiłem go jako uderzony...(patrz fotki)...trochę się uszkodziła rama podczas uderzenia (dokładnie odcinek od przodu do numerów nadwozia)...patrząc od góry samochodu, poszła w bok - taki bananek

; wahacz dostał, mocowanie wahacza, rurka z przodu łącząca ramę...itd
Samochód będzie używany w terenie/asfalt - 50%/50%...na pewno będzie lift 2 cale (ten kótry opisujecie na forum - mercedes-samara) +kólka 29,5 cali GY MTR + felgi DOTZY 1 5 cali
http://www.fotoszok.pl/albums/userpics/ ... G_9597.jpghttp://www.fotoszok.pl/albums/userpics/ ... G_9598.jpghttp://www.fotoszok.pl/albums/userpics/ ... cie046.jpghttp://www.fotoszok.pl/albums/userpics/ ... cie044.jpgJeżeli będe miał taki lift, kólka etc to czy nie będe miał problemów w terenie albo na asfalcie z tą ramą?...zakładając, że będzie dobrze zrobiona...przypominam, że nie jest to jakieś super walnięcie...jak to ocenił blacharz i nasz zaprzyjaźniony mechanik + ludzie którzy mają autka 4x4 (i są w temacie)
Doszliśmy do wniosku, że rama zostaje...a Co Wy byście zrobili na moim miejscu?PS. można kupić ramę...i przełożyć....koszt jakieś 1300-1500 zł...