suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 5:55 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt paź 04, 2013 8:29 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2010 9:54 pm
Posty: 192
Lokalizacja: Zakopane
Silnik: H20a->h25a
Model: Long 2.5 v6
Rok prod.: 1997
Pytanie do publiczności :D
Co to jest i gdzie to dostać?
Mechanik reanimuje mi przedni dyfer (łożyska i uszczelniacze) i twierdzi ze to też by nowe pasowało mieć
Obrazek
Przy okazji zapytam czy uszczelniacz 68/86/8 czyli według tabeli "silnik tył" to uszczelniacz przy wyjściu na skrzynie?
Skrzynia zrzucona to pasuje wymienić.

_________________
Vitara 1.6 8v '89 3d blaszanka "Parszywek" był
Vitara 2.5 v6 '97 5d long jest
Suzuki GSX-R 1100 ('87), Jawa CZ 350 ('78), WSK 125('60), Fiat 127 ('79), Motorynka ('83), Yamaha xj 750 seca ('83), Honda CRX III ('97)


Na górę
Post: pt paź 04, 2013 8:51 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Tuleja rozprężna łożysk stożkowych wałka ataku. Jesli za mocno skręcona lub wypracowana (ściśnięta za mocno) to nie wyregulujesz luzów (chyba tak to było :roll: ). Można reanimować podobno, albo z używanego mostu wyciągnąć, albo ASO...

Tak,uszczelniacz silnika tył to ten pod kołem zamachowym.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt paź 04, 2013 11:13 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2010 9:54 pm
Posty: 192
Lokalizacja: Zakopane
Silnik: H20a->h25a
Model: Long 2.5 v6
Rok prod.: 1997
jeżeli łożyska na ataku takie same jak w samuraiu to może tuleja też podejdzie?
Pasowałoby mi to o tyle że już znalazłem :mrgreen:
http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=3109

_________________
Vitara 1.6 8v '89 3d blaszanka "Parszywek" był
Vitara 2.5 v6 '97 5d long jest
Suzuki GSX-R 1100 ('87), Jawa CZ 350 ('78), WSK 125('60), Fiat 127 ('79), Motorynka ('83), Yamaha xj 750 seca ('83), Honda CRX III ('97)


Na górę
Post: sob paź 05, 2013 7:48 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Twój mechanior mądrze gada - teoretycznie powinno się ją wymienić na nową coby ustawić dobrze luzy. Nowa tylko w ASO niestety.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: sob paź 05, 2013 8:35 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
można też zastosować podkładkę z innego ataku pod starą tuleję

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob paź 05, 2013 7:43 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
Wedle sztuki trzeba dać nową. W ASO posiadają.

ja swoją rozklepałem młotem i też działała :mrgreen:

wybór należy do Ciebie i Twojego mechanika :D ale jak robisz porządnie i płacisz komuś za robotę, to daj lepiej nową ;-)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl