suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 10:00 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sty 02, 2015 8:41 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 13, 2014 8:07 pm
Posty: 77
Lokalizacja: KOLNO, PODLASKIE
Silnik: G16B
Model: vitara 3d cabrio
Rok prod.: 1995
Mam zamiar założyć oryginalne poszerzenia błotników ale ostatnio zauważyłem że u wszystkich którzy takie poszerzenia zdejmą są pożarte błotniki. Moje błotniki są w bardzo dobrym stanie, 0 rdzy. Zastanawiam się czy warto by było zakonserwować część błotnika która będzie przykryta poszerzeniem i czym najlepiej było by to zrobić.


Na górę
Post: pt sty 02, 2015 8:59 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Najlepiej zostawić jak jest, ale jeśli koniecznie chcesz to powiedz najpierw jak to będzie zamontowane?

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: pt sty 02, 2015 9:13 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 13, 2014 8:07 pm
Posty: 77
Lokalizacja: KOLNO, PODLASKIE
Silnik: G16B
Model: vitara 3d cabrio
Rok prod.: 1995
To są takie poszerzenia, montowane są na wkręty od dołu w rant błotnika od góry można zalać silikonem miejsce styku z błotnikiem. Pomiędzy poszerzeniem a błotnikiem zostaje pusta przestrzeń.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: pt sty 02, 2015 9:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
To najlepiej najpierw wywiercić otwory, zabezpieczyć i potem przymocować na spinki albo wkręty z plastikową wkładką.

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: pt sty 02, 2015 9:35 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob kwie 19, 2014 6:51 pm
Posty: 118
Lokalizacja: Małopolska
Silnik: 1,6 8V
Model: 3D
Rok prod.: 1991
Miałem takie w Samuraiu i od tych poszerzeń zaczął gnić. Weź dobrze zakonserwuj żeby potem nie żałować, miejsca przykręcania śrób psiknij taką konserwacją do zamknietych profili, teraz nazwy nie pamietam.

_________________
Był Samuraj, Pajero Pinin, jest błękitna Suzi na MT Nexen z liftem 4" od Radzika.


Na górę
Post: pt sty 02, 2015 9:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Psikanie czymkolwiek nic nie da. I tak zgnije. :mrgreen:

Lepiej wyczyścić do gołego metalu, pomalować epoksydem, a potem przynajmniej akrylem. To ma szansę wytrzymać trochę ale i tak zgnije. :mrgreen:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: pt sty 02, 2015 10:33 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
i pamiętaj żeby nie uszczelniać tego zwykłym silikonem 8)
lepszy jest klej do szyb :D

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: sob sty 03, 2015 11:32 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 13, 2014 8:07 pm
Posty: 77
Lokalizacja: KOLNO, PODLASKIE
Silnik: G16B
Model: vitara 3d cabrio
Rok prod.: 1995
Zastanawiałem się jeszcze żeby wypełnić czymś wnętrze poszerzenia, jakąś pastą wygłuszeniową lub jakąś masą, tak żeby przylegało do błotnika.


Na górę
Post: sob sty 03, 2015 12:01 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
Wywierc i wstaw aluminiowe nitonakretki. Potem wszystko zakonserwoj i przykrec malymi srobkami. Przynajmniej na gwintach nie bedzie korodowac.


Na górę
Post: sob sty 03, 2015 10:53 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 22, 2014 8:01 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Płock
Moim skromnym zdaniem lepiej nic nie wiercić-blacha się przegrzeje i będzie korodować na maksa....Ja bym te poszerzenia przykleił na silikon do szyb jak ktoś pisał i tyle-tylko potem jak będziesz chciał je zdjąć wątpie aby w całości się poddały 8)

_________________
Tam gdzie się nie da wjechać Nivą trzeba użyć Uaza, jeżeli on nie da rady należy wówczas użyć śmigłowca.


Na górę
Post: pt sty 30, 2015 11:02 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 20, 2011 10:30 am
Posty: 419
Lokalizacja: Złotów
Orginalnie miałem w swojej pierwszej Vitce na wkrety do rantu, ale góra była przyklejona tak ,ze zaden syf nie mógł wleciec - przy zdejmowaniu bylo czysto w srodku. Ale to była Vitara "dziewicza" nikt tam nie grzebał jeszcze :)

_________________
Navara D40
było:
Nissan D21
Vitara I 1,6 16V
Samurai 1,8
Pajero v6 181KM
Vitara 1,6 8V x3


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl