suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 2:37 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt lip 31, 2015 8:35 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt maja 15, 2015 10:35 am
Posty: 65
Lokalizacja: Łódź
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1991
Jak się nazywa ten element skoro to nie jest filtr? muszę to wymienić bo pod spodem jest króciec z którego kapie benzyna


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: pt lip 31, 2015 9:33 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Filtr oparów paliwa, podobno węglowy.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt lip 31, 2015 9:45 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt maja 15, 2015 10:35 am
Posty: 65
Lokalizacja: Łódź
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1991
Dzięki za szybkie info, i jeszcze jedno pytanie, czy do tego króćca od spodu powinna być podłączona jakaś rurka, czy jednak jest ona otwarta?


Na górę
Post: pt lip 31, 2015 10:06 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt maja 15, 2015 10:35 am
Posty: 65
Lokalizacja: Łódź
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1991
o ten króciec u dołu mi chodzi...


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: pt lip 31, 2015 11:28 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Jest tak jak na schemacie. Bez rurki.
To chyba faktycznie nie jest filtr, tylko coś jak zbiornik/separator.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt lip 31, 2015 12:44 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
To POCHŁANIACZ oparów paliwa.
Od dołu jest tylko zasys czystego powietrza.


Na górę
Post: pt lip 31, 2015 7:12 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt maja 15, 2015 10:35 am
Posty: 65
Lokalizacja: Łódź
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1991
Temat rozwiązany połowicznie - jest to napewno filtr węglowy oparów paliwa- a przelało się bo zalałem pod korek i zaworek w baku się zaciął. Także nie wymieniam!!!! Ale dla następnych dodam że dostępne tylko w oryginale. :mrgreen:


Na górę
Post: sob sie 01, 2015 12:03 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
ja to myślę wywalić , a wy zakładać. Jak to jest z tym? wolno to wyrzucić? to jest chyba pochłaniacz oparów .


Na górę
Post: sob sie 01, 2015 4:16 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt maja 15, 2015 10:35 am
Posty: 65
Lokalizacja: Łódź
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1991
Ja nie będę podważał japońskiej myśli technicznej, skoro jest to czemuś służy, albo pozwala na niczym nie zakłuciną pracę. Oczywiście z logicznego punktu widzenia to jest to element potrzebny jak świni siodło, ale z drugiej strony nie mam czasu na testy które by jednoznacznie rostrzygnęły czy ma to jakikolwiek wpływ na pracę silnika.


Na górę
Post: ndz sie 02, 2015 11:47 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
To jest element "ekologiczny".
Kiedyś wypuszczano po prostu odpowietrzenie baku w atmosferę i też świat był piękny :)


Na górę
Post: ndz sie 02, 2015 1:07 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
w środku są tylko dwa zaworki zwrotne i nic więcej
wywalasz, zaślepiasz przewód idący do silnika i nic się nie dzieje. :)


Na górę
Post: pn sie 03, 2015 5:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
Czyli to jest tylko wymóg ekologiczny w tamtych czasach ? Ok, a czy to nie robi jakiegoś podciśnienia z baku? Czy tylko opary filtruje z baku ??


Na górę
Post: pn sie 03, 2015 7:13 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
przecież i tak drugie odpowietrzenie jest przy wlewie


Na górę
Post: pn sie 03, 2015 9:38 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
sławek pisze:
Czyli to jest tylko wymóg ekologiczny w tamtych czasach ? Ok, a czy to nie robi jakiegoś podciśnienia z baku? Czy tylko opary filtruje z baku ??


Podciśnienie wysysa opary z pochłaniacza.
Pochłaniacz wpuszcza powietrze do baku w miarę jak znika benzyna.

abuk pisze:
przecież i tak drugie odpowietrzenie jest przy wlewie
[quote="abuk"]
To jest odpowietrzenie przy tankowaniu.
Jak zamkniesz szczelnie wlew paliwa i nie będzie wyrównywania ciśnień, to ci pompa przestanie podawać paliwo albo nastąpi kolaps zbiornika :mrgreen:
Oczywiście jak ktoś ma zamknięcie baku typu "śmigiełko z cpn", to zagadnienie nie istnieje.


Na górę
Post: pn sie 03, 2015 10:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
czyli rurek po długości ramy nie trzeba nowych zakładać?? i można to śmiało wyrzucić .Zaślepić węże przy koletorze i spokój Amen.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl