suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 2:31 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob wrz 05, 2015 4:58 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 12, 2014 6:24 pm
Posty: 49
witajcie;)

kupiłem już "przerobione" auto. Lift 4" radzik, silverstone 31" MT, mini spool z tyłu, ukręcona półoś z przody ;) auto tylko i wyłącznie w teren kwestię rdzy i spawania pomijam ale rama jest ok ;)


mam parę pytań:

1. koła przednie stoją w pozycji \-/, na górze są założone dystanse na amortyzator ale regulacji nie mają chyba już w ogóle żeby ustawić je tak żeby stały równo...

2. sprężyny przednie są jakby strasznie ściśnięte i wygięte w banan i wydaje się że zawieszenie pracować może tylko do góry a tak jak stoi to jest punkt 0 i np koło wpadając w dziurę nić się nie opuści

3. mam urwaną półośkę w przednim moście który dziś wyjąłem. co polecacie do 31" mt żeby się nie bać że za chwilę coś klęknie, co najlepiej żebym zrobił ..most mam aktualnie aluminiowy w świetnym stanie. czy po przełożeniu bebechów do stalowego i dołożeniu półośi od 2.5 i kosza od samuraia 4satelitowego da to radę ?


auto to automat 1.6 8v , nie spodziewałem się że tak płynnie i fajnie to to jeździć będzie....

http://www.fotosik.pl/zdjecie/e8ce2e4c1dfb4aa1 prawa przednia banan
http://www.fotosik.pl/zdjecie/917fe82940ac0a24 mocowanie prawego wahacza i przez to tatra
http://www.fotosik.pl/zdjecie/44d4a3104413a29f lewy banan

co z tym zrobić Pany


Ostatnio zmieniony sob wrz 05, 2015 5:30 pm przez borafal, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: sob wrz 05, 2015 5:28 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
borafal pisze:
3. mam urwaną półośkę w przednim moście który dziś wyjąłem. co polecacie do 31" mt żeby się nie bać że za chwilę coś klęknie, co najlepiej żebym zrobił ..most mam aktualnie aluminiowy w świetnym stanie. czy po przełożeniu bebechów do stalowego i dołożeniu półośi od 2.5 i kosza od samuraia 4satelitowego da to radę ?


Stalowy z półosiami od 2.0 i seryjnym koszem wytrzymuje u mnie 33" z mocniejszym silnikiem.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: sob wrz 05, 2015 5:34 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 12, 2014 6:24 pm
Posty: 49
czy półośki od 2.0 mają 22 frezy i są tej samej długości co moje badziewie? czy po przerzuceniu na stal da się zgrać atak talerz żeby most pracował jak aktualny ?


Na górę
Post: sob wrz 05, 2015 7:20 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr gru 03, 2014 5:19 pm
Posty: 174
Lokalizacja: POZNAŃ
Cosik mi wyglada ze dystanse amorów pomylone stronami . i odsowają gora amory na zewnątrz

_________________
VITARA 2.0 16V. LIFT 4 RDZIKONE LACZKI 245/75/16. CUDNA


Na górę
Post: sob wrz 05, 2015 8:36 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
robertb3 pisze:
Cosik mi wyglada ze dystanse amorów pomylone stronami . i odsowają gora amory na zewnątrz
To raz a dwa czyli półosie w Vitarze 2.0 i GV to raczej na 26 frezów są, z tym że jak chcesz motać kosz tylni od samca to będzie git te 26 frezów.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: sob wrz 05, 2015 8:52 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 12, 2014 6:24 pm
Posty: 49
Ok bede po niedzieli cos działać... Odnośnie sprężyn czy Radzikowych nie trzeba np skrócić?


Na górę
Post: sob wrz 05, 2015 9:30 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Radzik daje raczej gotowe kity do zakładania. Może ktoś źle springi wskadził? Chyba u Radka na www jest foto jak poprawnie montować, tu też wklejał.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: ndz wrz 06, 2015 8:09 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 1:59 pm
Posty: 676
Lokalizacja: sosnowiec
Sprezyny faktycznie zle wlozone, Radek zle instrukcje napisal, trzeba dol sprezyny obrocic o 90 ° wedlug rysunku z 7nstrukcji Radzika, nie wiem dlaczego, ale ja dwa komplety bralem od radka i dwa razu musialem to zmieniac wedlug mojej koncepcji zeby staly rowno.
Co do kosza samca mam na zbyciu jak bedziesz szukal.

_________________
Urojenie jednej osoby to choroba psychiczna, urojenie wielu to religia !!!

Lift 4" by RADZIK
Bodylift 2" :)
Gołe wnętrze......
Winda
Stal most
ARB

https://www.facebook.com/mr.wgniotek


Na górę
Post: ndz wrz 06, 2015 10:18 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 12, 2014 6:24 pm
Posty: 49
Czy idzie ja przekręcić tylko przez poluzowanie czego tam trzeba czy należy demontowac wszystko jak do zmiany sprężyn ? Odnośnie dystansów amorków zamienić je stronami? Wyciągać całość czy sama gore odkręcę?


Czy wśród was istnieje sprawdzony środek po wyspawaaniu karoseri ze go nakladamy i mamy spokój na pare lat ? Auto ddo topienia środek tylko fotele zostały z materiału i tak myślałem czy nie psiknac raptorem..


Na górę
Post: ndz wrz 06, 2015 2:58 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 12, 2014 6:24 pm
Posty: 49
aktualnie zostanę przy seryjnym moście, włożę nową półośkę i tyle. Budę doprowadzę do stanu używalności. Ale początkowo ogarnę zawieszenie i te wady o których pisaliśmy, jak zauważyliście te dystanse amorów są odwrotnie zamocowane, porównałem to z e zdjęciami z np radzika strony... sprężyny też postaram się poprzekręcać....


Na górę
Post: ndz wrz 06, 2015 5:04 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 1:59 pm
Posty: 676
Lokalizacja: sosnowiec
może źle napisałem, ze radek zle instrukcje napisał, chodzi o delikatną korekte punku końcowego zwoja spreżyny bardziej w strone worznia.
a dystansy antytatra faktycznie żle założone :) jak je zdemontujesz to napalowane są na nich strzałki i który prawy a który lewy, zapewne się nie zmyły więc będzie łatwo jes skorygować.

_________________
Urojenie jednej osoby to choroba psychiczna, urojenie wielu to religia !!!

Lift 4" by RADZIK
Bodylift 2" :)
Gołe wnętrze......
Winda
Stal most
ARB

https://www.facebook.com/mr.wgniotek


Na górę
Post: ndz wrz 13, 2015 7:04 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 12, 2014 6:24 pm
Posty: 49
Ok, sprężyny ułożyłem jak należy, przekręciłem przedłużenia amorków i chciałem ustawić zbieżność... jednak ustawiłem wyjechałem i okazało się że ruszając jednym kołem rusza się ono po parę cm w jedną i w drugą stronę (drążek środkowy się lekko obraca) i cofam i dostaję tatrę, jadę do przodu jest ok. kupiłem też nowe sworznie wahacza bo jeden okropnie piszczy. Aktualnie spawam auto po spawaniu zajmę się układem kierowniczym.


jakby kto miał most w normalnej cenie proszę o kontakt ;)


Na górę
Post: wt paź 13, 2015 4:05 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 12, 2014 6:24 pm
Posty: 49
Ok blacharka i mechanika ogarnięta. Teraz taka sprawa , wcześniej miałem jeepa ZJ 1998 wiadomo moc itp... w vitarce troche jej brakuje;) co do automata na 31" będzie najlepsze? wyczytałem parę rozwiązań:

1. kompresor na około 130km...
2. zmiana przełożeń na te z USA
3. zmiana na reduktor samurai

w mostach mam 5.12 ..

czy idzie do automata zarzucic reduktor z samca ? czy lepiej zakupić przełożenia nowe do reduktora (4.24 chyba)

a może zostawić graty i dołożyć tylko mu mocy... (to najtańsza opcja ale nie wiem jak z żywotnością silnika po tym będzie)


Na górę
Post: wt paź 13, 2015 4:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 11, 2014 8:36 pm
Posty: 409
Lokalizacja: Kraków
Zacznij od wzmocnienia przedniego napędu a później zajmij się mocą. W innym przypadku możesz już zacząć kupować półosie na zapas :mrgreen:


Na górę
Post: wt paź 13, 2015 5:25 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Szweraf dobrze Ci doradza - najpierw most stal i półosie od GV 2.5 a potem moc lub przełożenia.

Przełożenia reduktora 4.24 są baaaardzo wolne i przy kołach 31" będzie za wolno na mostach 5.125
Ja przy reduktorze 4.24 mam 34" i 4.625 w mostach i będę zmieniał na 4.3 bo dalej za wolno.

Reduktor z samuraia ma bardzo fajne przełożenia ale sporo motania i kasy żeby go dobrze zamontować w vitarce.

Może faktycznie najlepiej kompresor wpakować do tego silnika. Ja już o tym myślę :twisted:

PS.
Sprawdź jeszcze czy nie masz kielichów górnych w ramie pogiętych - raczej przydała by Ci się rozpórką
Tu masz rozstaw podany:
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=7013&start=30

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl