suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 2:36 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz paź 11, 2015 10:45 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 16, 2015 11:26 pm
Posty: 36
Wymieniłem kompletne sprzęgło i nie mogę wrzucić żadnego biegu przy włączonym silniku. Na początku pedał sprzęgła był mega miękki, więc przestawiłem łapę sprzęgła nieco do przodu, podregulowałem linkę. Czuć teraz wyraźny opór na pedale, jednak biegi wciąż nie wchodzą. Co może być nie tak?


Na górę
Post: ndz paź 11, 2015 1:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 16, 2015 11:26 pm
Posty: 36
Wpiąłem reduktor w pozycję N i daje radę wrzucić biegi (wsteczny co prawda ze zgrzytem). Co istotne, słyszę jak skrzynia szumi (czyli pracuje) kiedy mam wpięty bieg nieważne czy sprzęgło mam wduszone w podłogę czy też nie.

Podjąłem decyzję o wymianie sprzęgła kiedy łożysko zaczęło okropnie szumieć pomimo teog, że biegi wchodziły leciutko. Przed samą wymianą jednak, chciałem autem przejechać 2 metry i niestety, żadnego biegu już się nie dało wrzucić, a łożysko oporowe nie wydawało z siebie jakiegokolwiek dźwięku


Na górę
Post: ndz paź 11, 2015 9:52 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
patrzyłeś jak łapa sprzęgła u mnie był taki objaw i była łapa popękana w miejscu gdzie jest na niej zagłebienie na odbój w skrzyni. Jeżeli masz tak samo bo musisz skrzynie ponownie zrzucić żeby się upewnic, choć jak robiłeś to sam to powinnieneś zwrócić uwagę na łapę jężeli była by popękana

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pn paź 12, 2015 12:49 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 16, 2015 11:26 pm
Posty: 36
Dzięki Himself. Zdjąłem skrzynię i okazało się, że na wieloklinie tarczy sprzęgłowej są jakieś mikronowe nierówności, które powodowały klinowanie się tarczy na wałku wychodzącym ze skrzyni. Pilnik poszedł w ruch i pierwszy test zaliczony. Dalsze testy będą dopiero po wkręceniu nowej śruby (wlew oleju) w reduktor. Aby wykręcić starą, trzeba było przyspawać śrubę...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl