suzuki.info.pl http://www.suzuki.info.pl/forum/ |
|
Wytrzymałość tylnego kosza satelit GV manual vs automat http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=19940 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Yarkko76 [ pt mar 06, 2020 3:32 pm ] |
Tytuł: | Wytrzymałość tylnego kosza satelit GV manual vs automat |
Cześć! Chciałem założyć do świeżo nabytej GV I 2.5 V6 (manual) większe koła i jednocześnie zwolnić przełożenia w mostach. Aby nie przekładać talerza i ataku, kupiłem na All.. główkę, której stan był określony "jak na zdjęciu". Na aukcji było zdjęcie główki mostu z auta z manualną skrzynią biegów (kosz satelit zakryty pokrywą przykręconą śrubami). Niestety otrzymałem główkę od automatu (zamknięcie kosza satelit w kształcie kopuły). Sworznie satelit są blokowane 3 kołkami rozprężnymi, które na moje oko dodatkowo osłabiają kosz. Poradźcie proszę, czy według Waszej wiedzy, większe koła i kierownik nie rozniosą tego dyfra przy pierwszym upalaniu? Zostawić go czy zwrócić i szukać od manuala? Dyfer jest od GV I 1.6 (5,125). pozdrawiam Grzegorz |
Autor: | marirus [ ndz mar 08, 2020 10:57 pm ] |
Tytuł: | Re: Wytrzymałość tylnego kosza satelit GV manual vs automat |
Szukaj od 2.0 lub 2.5. jak już szukasz to szukaj z przełożeniem 4.8, 5.125 mimo że najwolniejszy to jest podobno wytrzymałością nie grzeszy. Diesle odpuść bo mają przełożenia takie jak twoje lub szybsze. A to co dostałeś to gościowi odeślij spowrotem. Pisz do użytkownika sushi lub dzwo do MTServis24. |
Autor: | Didymos [ pn mar 09, 2020 8:36 am ] |
Tytuł: | Re: Wytrzymałość tylnego kosza satelit GV manual vs automat |
Takie kosze z kołkowanymi sworzniami były chyba we wszystkich starszych vitarach, nigdy nie słyszałem, żeby sam kosz pękł, szczególnie za sprawą kołków. Jak masz obawy, to zawsze mogę tę główkę przejąć po taniości ![]() |
Autor: | radzik071 [ pn mar 09, 2020 9:39 am ] |
Tytuł: | Re: Wytrzymałość tylnego kosza satelit GV manual vs automat |
Tylne kosze i przełożenia są bezawaryjne. O to się nie martw. Za to oba przełożenia PRZEDNIE: 5.125 oraz 4.875 mają słabe zęby. Jak chcesz najmocniejsze przełożenia, które zwolnią Ci GV 2.5V6 manual(4.3) to najlepiej założyć 4.625 z Vitary 2.0pb |
Autor: | Yarkko76 [ pn mar 09, 2020 1:28 pm ] |
Tytuł: | Re: Wytrzymałość tylnego kosza satelit GV manual vs automat |
Didymos pisze: Takie kosze z kołkowanymi sworzniami były chyba we wszystkich starszych vitarach, nigdy nie słyszałem, żeby sam kosz pękł, szczególnie za sprawą kołków. Jak masz obawy, to zawsze mogę tę główkę przejąć po taniości ![]() Didymos, drogo kupić, jeśli trzeba wyremontować i tanio sprzedać to moje motto biznesowe ![]() Co do kosza to zasugerowałem się tym, że na schemacie mostu taki typ był pokazany dla automatcznej skrzyni biegów, a wieść gminna niesie, że czasami 2,5 V6 automat ma "ameliniowy" most z przodu. radzik071 pisze: Tylne kosze i przełożenia są bezawaryjne. O to się nie martw. Za to oba przełożenia PRZEDNIE: 5.125 oraz 4.875 mają słabe zęby. Jak chcesz najmocniejsze przełożenia, które zwolnią Ci GV 2.5V6 manual(4.3) to najlepiej założyć 4.625 z Vitary 2.0pb Radzik071, czy zmiana przełożeń z 4,3 na 4,625 byłaby odczuwalna? Plusem na pewno byłyby mocniejsze przełożenia z przodu niż fabryczne 4.3. Przymierzam się do opon MT Insa Turbo Dakar 245/70/16 i nie chciałbym zmulić auta na czarnym. Jest to moje pierwsze motanie i nie mam jeszcze żadnego doświadczenia związanego ze zmianą przełożeń. |
Autor: | radzik071 [ pn mar 09, 2020 9:03 pm ] |
Tytuł: | Re: Wytrzymałość tylnego kosza satelit GV manual vs automat |
4.625 zwolni Ci auto o około 7% a opona 74cm przyspieszy auto o jakieś 8%, więc powinno wyjść akurat. PS. Dakar to badziewie. Pod każdym względem lepsza będzie Sahara. Ale o tym to poczytasz w dziale opon. |
Autor: | Yarkko76 [ śr mar 11, 2020 2:04 am ] |
Tytuł: | Re: Wytrzymałość tylnego kosza satelit GV manual vs automat |
Dzięki wszystkim za pomoc! |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |