| suzuki.info.pl http://www.suzuki.info.pl/forum/ |
|
| Wytrzymałość tylnego kosza satelit GV manual vs automat http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=19940 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Yarkko76 [ pt mar 06, 2020 3:32 pm ] |
| Tytuł: | Wytrzymałość tylnego kosza satelit GV manual vs automat |
Cześć! Chciałem założyć do świeżo nabytej GV I 2.5 V6 (manual) większe koła i jednocześnie zwolnić przełożenia w mostach. Aby nie przekładać talerza i ataku, kupiłem na All.. główkę, której stan był określony "jak na zdjęciu". Na aukcji było zdjęcie główki mostu z auta z manualną skrzynią biegów (kosz satelit zakryty pokrywą przykręconą śrubami). Niestety otrzymałem główkę od automatu (zamknięcie kosza satelit w kształcie kopuły). Sworznie satelit są blokowane 3 kołkami rozprężnymi, które na moje oko dodatkowo osłabiają kosz. Poradźcie proszę, czy według Waszej wiedzy, większe koła i kierownik nie rozniosą tego dyfra przy pierwszym upalaniu? Zostawić go czy zwrócić i szukać od manuala? Dyfer jest od GV I 1.6 (5,125). pozdrawiam Grzegorz |
|
| Autor: | marirus [ ndz mar 08, 2020 10:57 pm ] |
| Tytuł: | Re: Wytrzymałość tylnego kosza satelit GV manual vs automat |
Szukaj od 2.0 lub 2.5. jak już szukasz to szukaj z przełożeniem 4.8, 5.125 mimo że najwolniejszy to jest podobno wytrzymałością nie grzeszy. Diesle odpuść bo mają przełożenia takie jak twoje lub szybsze. A to co dostałeś to gościowi odeślij spowrotem. Pisz do użytkownika sushi lub dzwo do MTServis24. |
|
| Autor: | Didymos [ pn mar 09, 2020 8:36 am ] |
| Tytuł: | Re: Wytrzymałość tylnego kosza satelit GV manual vs automat |
Takie kosze z kołkowanymi sworzniami były chyba we wszystkich starszych vitarach, nigdy nie słyszałem, żeby sam kosz pękł, szczególnie za sprawą kołków. Jak masz obawy, to zawsze mogę tę główkę przejąć po taniości |
|
| Autor: | radzik071 [ pn mar 09, 2020 9:39 am ] |
| Tytuł: | Re: Wytrzymałość tylnego kosza satelit GV manual vs automat |
Tylne kosze i przełożenia są bezawaryjne. O to się nie martw. Za to oba przełożenia PRZEDNIE: 5.125 oraz 4.875 mają słabe zęby. Jak chcesz najmocniejsze przełożenia, które zwolnią Ci GV 2.5V6 manual(4.3) to najlepiej założyć 4.625 z Vitary 2.0pb |
|
| Autor: | Yarkko76 [ pn mar 09, 2020 1:28 pm ] |
| Tytuł: | Re: Wytrzymałość tylnego kosza satelit GV manual vs automat |
Didymos pisze: Takie kosze z kołkowanymi sworzniami były chyba we wszystkich starszych vitarach, nigdy nie słyszałem, żeby sam kosz pękł, szczególnie za sprawą kołków. Jak masz obawy, to zawsze mogę tę główkę przejąć po taniości Didymos, drogo kupić, jeśli trzeba wyremontować i tanio sprzedać to moje motto biznesowe Co do kosza to zasugerowałem się tym, że na schemacie mostu taki typ był pokazany dla automatcznej skrzyni biegów, a wieść gminna niesie, że czasami 2,5 V6 automat ma "ameliniowy" most z przodu. radzik071 pisze: Tylne kosze i przełożenia są bezawaryjne. O to się nie martw. Za to oba przełożenia PRZEDNIE: 5.125 oraz 4.875 mają słabe zęby. Jak chcesz najmocniejsze przełożenia, które zwolnią Ci GV 2.5V6 manual(4.3) to najlepiej założyć 4.625 z Vitary 2.0pb Radzik071, czy zmiana przełożeń z 4,3 na 4,625 byłaby odczuwalna? Plusem na pewno byłyby mocniejsze przełożenia z przodu niż fabryczne 4.3. Przymierzam się do opon MT Insa Turbo Dakar 245/70/16 i nie chciałbym zmulić auta na czarnym. Jest to moje pierwsze motanie i nie mam jeszcze żadnego doświadczenia związanego ze zmianą przełożeń. |
|
| Autor: | radzik071 [ pn mar 09, 2020 9:03 pm ] |
| Tytuł: | Re: Wytrzymałość tylnego kosza satelit GV manual vs automat |
4.625 zwolni Ci auto o około 7% a opona 74cm przyspieszy auto o jakieś 8%, więc powinno wyjść akurat. PS. Dakar to badziewie. Pod każdym względem lepsza będzie Sahara. Ale o tym to poczytasz w dziale opon. |
|
| Autor: | Yarkko76 [ śr mar 11, 2020 2:04 am ] |
| Tytuł: | Re: Wytrzymałość tylnego kosza satelit GV manual vs automat |
Dzięki wszystkim za pomoc! |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|