lukaszand pisze:
byl juz poruszany ten temat, poszukaj! bo koledzy opisywali rozne sposoby na to. bylo tam opisane jak zrobic prosty skuteczny sciagacz
Widzisz... jakoś opcja szukaj nie zawsze działa, bo czytałem sporo, a tego tematu nie znalazłem.
Półoś wyjąłem przy pomocy ściągacza dwuramiennego - przyczepiłem go do półosi i waliłem trzonkiem młotka od wewnątrz. Zeszło łatwo. Domyślałem się że trzeba to wybić, ale bałem się czy nie rozwalę czegoś (np. łożyska)
off topic:
Devilfan pisze:
To teraz kacjen jak juz wiadomo co i jak z ta poloska

to napisz wiecej o tych tarczach z tylu
Bo tez za mna chodza

Tarcze są w w finałowej fazie.
Wczoraj założyłem niemal wszystko, został tylko jeden przewód hamulcowy i odpowietrzenie całości
Jak się rozbierze bębny i wszystkie śruby puszczą to operacja jest stosunkowo łatwa. Koszt części: czyli zaciski od scorpio z klockami, jarzma, tarcze, nowe przewody elastyczne i sztywne i toczenie bębnów na flansze - wszytko razem kosztowało mnie jakieś 800zł. Nie mało, ale też nie dużo. Jak rozebrałem stare hamulce to złapałem się za głowę - piach, błoto, rdza i płyn hamulcowy. Błoto naprawdę nie służy bębnom. Mam nadzieję że teraz tył będzie hamować, a nie tylko "zwalniać" po naciśnięciu pedału.
_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej:
viewtopic.php?f=28&t=1989