suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 3:00 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt gru 14, 2010 7:26 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: wt gru 14, 2010 7:17 am
Posty: 1
Witam mam problem moje auto to suzuki grand vitara rocz 1999 poj 2000TD do wczoraj wszystko było ok wruciłem z trasy i postawiłem auto dzis ładowałem alkumulator po podłączeniu go okazało sie ze nie można odpalic auta kontrolka air bag gasnie a za to cały czas mruga kontrolka spiralna świec zarowych wykończyłem już 2 alkumulatory za cholere nie idzie odpalić samochodu rozrusznik kręci ale auta nie odpalisz prosze o pomoc


Na górę
Post: wt gru 14, 2010 9:13 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Najpierw witamy się w odpowiednim dziale : viewtopic.php?f=37&t=1269 :evil:

A jaki masz Kolego dokładnie silnik? Francuz czy Mazda? Ewentualnie jakiej mocy? W maździe migająca kontrolka od świec to odpowiednik kontrolki check engine. Proponuję sprawdzić czy wszystkie wtyczki, łączenia wiązek są ok, czy nic nie jest poluzowane / urwane etc. (ja miałem poluzowane kable w jednym z gniazd od wiązki i objaw był jak u Ciebie). Następnie czy np któryś wężyk od podciśnienia nie jest podparciały/poluzowany, one też mogą broić.

U mnie czasami zacina się taki zaworek na górze silnika, nad korkiem wlewu oleju, po lewej stronie od cięgna gazu (patrząc od frontu auta): http://picasaweb.google.com/lh/photo/3q ... directlink - wtedy też nie odpala. wystarczy go ręcznie ruszyć i po problemie.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Ostatnio zmieniony wt gru 14, 2010 11:38 am przez Niedzwiadz, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
Post: wt gru 14, 2010 10:04 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Immobiliser


Na górę
Post: wt gru 14, 2010 12:29 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 02, 2009 8:43 pm
Posty: 502
Lokalizacja: Chrzanów KCH
Powiem to na przykładzie Forda Mondeo IV generacji, co chwile przyjeżdżają do mnie ludzie właśnie z mruganiem świec żarowych, najlepiej podepnij się pod komputer, bo komputer prawdę ci powie, a w Fordowskich silnikach jak mruga dioda to znaczy że wtryski do roboty, lub pompa wtryskowa, lub zawór EGR.
Nie wiem jak to przy twoim silniku jest, bo musiał bym go zobaczyć i skontrolować, ale jeśli masz gdzie się podpiąc pod kompa, to proponuję.

_________________
Czarna Vita Chrzanów :) Obecnie mega zmotana i jeździ jak czołg :D
http://www.youtube.com/user/wojgoffer


Na górę
Post: wt gru 14, 2010 6:42 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Mi działo się podobnie jak akumulator się kończył, w zeszłym roku wymieniłem i do tej pory zero problemów

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt gru 14, 2010 8:20 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 02, 2009 8:43 pm
Posty: 502
Lokalizacja: Chrzanów KCH
Przy ładowaniu akumulatora wypiąłeś klemy?? Jeśli tak to mogło się coś w kompie przestawić. Mój kolega w renaulat megance z 2004 roku wypiął aku do ładowania, pózniej podpiął i auto też nie odpaliło, dopiero po 15 razach przekręceniach kluczykach odpalał, cały komp mu się przestawił, w servisie mu od nowa wgrywali kompa.
U ciebie mogło być podobnie. Jeśli masz alarm i w nim odcięcie zapłonu to tam tez mogło się coś przestawić, nie wiem co ci doradzić bo nie znam twojego typu silnika :( , chodz bardzo bym chciał pomóc .

_________________
Czarna Vita Chrzanów :) Obecnie mega zmotana i jeździ jak czołg :D
http://www.youtube.com/user/wojgoffer


Na górę
Post: wt gru 14, 2010 8:38 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Też racja, coś z immo albo z kompem może się dziać po odłączeniu aku. Najlepiej jakby się właściciel wypowiedział co tam ma pod maską.

Tak czy siak najpierw sprawdzić trzeba popierdułki typu kable, klemy, wężyki od podciśnienia. Może któryś bezpiecznik wywaliło?, może coś ruszyłeś jak odpinałeś aku? Jak to nie pomoże to pewnie pod kompa trzeba się podpiąć.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: pn kwie 02, 2012 2:57 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pn kwie 02, 2012 10:27 am
Posty: 2
Witam mój kolega ma ten sam problem a ja pomagam mu to naprawić. Tylko mi czasem migną obydwa kierunki. Wydaje mi się że to imobilizer. Jak wymrugać błąd?
ELM 327 nie chce się połączyć (program pcmscan) Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl