suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 5:20 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt sty 21, 2011 8:43 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt sty 21, 2011 8:29 pm
Posty: 18
Witam, Jestem nowy na forum i nowy w samochodach Suzuki.

Znalazłem bardzo dobrze zachowaną Vitarke 1991 v8 ale na gaźniku brać czy nie?

Mały przebieg bo 120tys. oryginalny lakier, można powiedzieć zero rdzy, starszy koleś używał ją do przewozu kwiatków na działkę i z powrotem.


Więc brać Gaźnikowca czy szukać z wtryskiem proszę o bardzo szybką odpowiedz.
Jeśli tak to jak tam z spalaniem porównując do wtrysku?
Dzięki i pozdrawiam.

PS. Samochód będzie używany do jazdy po asfalcie i do wyjazdu na rybki - będzie ciągną kemping 500kg.

Żadne błoto jeziora itd. - spokojna jazda po polnych drogach.


Na górę
Post: pt sty 21, 2011 9:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 15, 2011 2:54 pm
Posty: 58
Lokalizacja: Mielec
hmm na twoim miejscu jak nie ma rdzy zadbany to bym wziol (rdza to ich koszmar)

_________________
Suzuki Vitara 91 r 1.6 8V 3d


Na górę
Post: pt sty 21, 2011 9:36 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt sty 21, 2011 8:29 pm
Posty: 18
ale co z gaźnikiem?


Na górę
Post: pt sty 21, 2011 9:45 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 15, 2011 2:54 pm
Posty: 58
Lokalizacja: Mielec
nie wiem nie robilem tego ale gdzies kiedys chyba wyczytalem ze to nie sztuka wymienic (chodz nie jestem pewien) na wtrysk. Ale jest tu duzo chlopakow na forum co maja gazniki i chyba nie narzekaja

_________________
Suzuki Vitara 91 r 1.6 8V 3d


Na górę
Post: pt sty 21, 2011 9:48 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 15, 2011 2:54 pm
Posty: 58
Lokalizacja: Mielec
sory zle ci powiedzialem co do przmiany ponoc to duzo zachodu ale masz tutaj opinie kolegi z forum

"Sam gaźnik o niebo lepszy, odpadają problemy z niedostatkiem paliwa na przechyłach - inaczej umiejscowiony pływak."

_________________
Suzuki Vitara 91 r 1.6 8V 3d


Na górę
Post: pt sty 21, 2011 9:54 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt sty 21, 2011 8:29 pm
Posty: 18
Kurde już sam nie wiem ;( Jedni nazekają na gaznik drudzy na wtrysk.


Na górę
Post: pt sty 21, 2011 10:25 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
Kup z wtryskiem,mniej zachodu.

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: pt sty 21, 2011 10:39 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
jak super zdrowa, to bierz ten gaźnik, a co tam, ale miej świadomość, że to wynalazek szatana :lol: póki działa, jest ok, jak przestanie ... to szukaj wtrysku, albo podmieniaj na prosty gaźnik.
Zresztą to samo jest np. w nissanie z gaźnikiem - generalnie japońce przegięli z poziomem zaawansowania tego ustrojstwa.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt sty 21, 2011 11:18 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
jest wielu speców którzy naprawiali gaźniki jeszcze kilka lat temu i teraz nie mają co robić wystarczy znaleźć takiego :)
Gaźnik to była dopiero prawdziwa mechanika !!:) byle łajza nie pogrzebała:)

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: pt sty 21, 2011 11:24 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
Nie żartuj. Kiedyś miałem do czynienia z gaźnikiem nissana, w silniku 1.4. Też eko cudo z tamtych lat, szczyt technologii gaźnikowej. Po naprawie/regulacji/czyszczeniu, czy to speca, czy też garażowym działał mniej więcej pół roku ... masakra. Nie to co gaźnik w maluchu na przykład :mrgreen:
Wtrysk to jest to. Prosty w budowie i skuteczny w działaniu :)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt sty 21, 2011 11:26 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
pół roku to i tak długo :)
u zastawie 1100 robiłem co miesiąc ;)

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: sob sty 22, 2011 11:23 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt sty 21, 2011 8:29 pm
Posty: 18
Zamówiłem u gościa Vitarkę z wtryskiem, brałem u niego już samochód to problemu nie było.


- Powdzięczcie mi jeszcze czym różni się silnik V8 od V16 w mechanice bo wiem tyle ze ma koni więcej,a jak tam spalanie itd.

- I jak tam z wtryskiem jedno punktowym. Unikać?

- Który lepszy v8 czy v16?

- Gdzie szukać rdzy i gdzie zajrzeć vitarce przed zakupem na co zwrócić uwagę.

Samochód NIE będzie do szaleństw. Wyjazdy na rybki, ciągniecie kempingu jakieś 500kg + graty więc tak z 600/650kg będzie.

Dzięki


Na górę
Post: sob sty 22, 2011 11:31 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob paź 30, 2010 9:40 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Nowy Sącz
ja tam mam gaźnik i nie narzekam :) choć jak go kupiłem to straszne długo silnik chodził na ssaniu obroty 3,2tys to mnie denerwowało bo straszne długo trzeba było czekać żeby caklem spadły do normy/ nieszczęsne automatyczne ssanie :evil: / ale dałem sobie z tym rade wystarczyło wyregulować i jest teraz ok:)

_________________
vitka cabrio 92r 1,6 8v,LPG,felicja/merc. MT
Suzuki GSX-R 750


Na górę
Post: sob sty 22, 2011 11:49 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
88darnok88 jak chcesz camping ciągąć (lekki widzę) to szukaj 16V. Ja ciągam 16V i zestaw już jest tak przymulony, że nie wyobrażam sobie ciągnąć go 8V ... tylko, że ja mam 2x cięższą przyczepkę ;)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: sob sty 22, 2011 11:49 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
88darnok88 pisze:
Zamówiłem u gościa Vitarkę z wtryskiem, brałem u niego już samochód to problemu nie było.


- Powdzięczcie mi jeszcze czym różni się silnik V8 od V16 w mechanice bo wiem tyle ze ma koni więcej,a jak tam spalanie itd.

- I jak tam z wtryskiem jedno punktowym. Unikać?

- Który lepszy v8 czy v16?

- Gdzie szukać rdzy i gdzie zajrzeć vitarce przed zakupem na co zwrócić uwagę.

Samochód NIE będzie do szaleństw. Wyjazdy na rybki, ciągniecie kempingu jakieś 500kg + graty więc tak z 600/650kg będzie.

Dzięki



było tyle razy że nie ma sensu zaśmiecać 100 raz tymi samymi odpowiedziami
tak więc do lektury, wszystko znajdziesz na forum

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl