suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 2:54 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt mar 20, 2012 6:49 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Witam kolegów potrzebuje szybkiej rady, nie ma iskry na cewce 1 od silnika, cewka sprawna prąd na pierwszym kabelku jest.Były kable popękane i zrobiło się zwarcie auto zgasło, wszystkie kontrolki na zegarach też- wymieniłem bezpiecznik auto zapaliło ale tylko na trzech garach.Gdzie szukac przyczyny


Na górę
Post: wt mar 20, 2012 7:22 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Sprawdziłem kody 12 gdzie szukac, doczytałem że to wina masy ale skąd jest dawana


Na górę
Post: wt mar 20, 2012 8:29 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Nikt nic nie wie ,trudno jutro do elektryka muszę się dotelepac


Na górę
Post: wt mar 20, 2012 8:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 30, 2007 10:02 am
Posty: 292
Lokalizacja: gdansk
kod 12 oznacza, że w jest porządku
tutaj masz listę błędów

_________________
był long 1.6 16v, był GR Y61, jest tylko plaskacz :(


Na górę
Post: śr mar 21, 2012 11:11 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
to wiem, a czy te urządzonko co siedzi na wałku od strony kabiny nie jedt odpowiedzialne za rozdzielanie iskry na cewki?mało u nas mądrych elektryków


Na górę
Post: śr mar 21, 2012 1:33 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
prawdopodobnie walneła koncówka mocy w kompie, czy ktos już to przerabiał


Na górę
Post: śr mar 21, 2012 1:34 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
na walku masz czujnik polozenia walka, obracajac tym czujnikiem regulujesz kat wyprzedzenia zaplonu w sposob bezposredni,

cewki w naszych silnikach j20a i h20a sterowane sa bezposrednio przez ECU, jesli zrobiles zwarcie to moim zdaniem upaliles tranzystor w ECU, generalnie czeka Cie przegladanie schematow na ktorych pinach jest dana cewka i wymiana odpowiedniego tranzystora, najlepiej zagladnij do rosyjskiego FSM i zalatw sobie kumpla ktory zna cyrylice, moja metoda na translator google dziala ale jest czasochlonna, nie pamietam dokaldnie ale rozbieralem ecu i chyba nie jest zalany zywica wiec elementy mozna wymieniac, w silnikach g16 wymienialem 3 razy tranzystory sterujace wtryskiwaczami ( palily sie przez uskzodzony wtryskiwacz, mial za mala opornosc)

_________________
EVitara


Na górę
Post: śr mar 21, 2012 4:07 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Dzięki ale nie jarze wcale, wyjełem kompa jutro zawiozę go szpeniora i będe trzymał kciuki.Moj komp to Hitachi 33920-78 ENO 2,0 L4 94/12 IMMM MI 2 W.Naprawi się tylko monety szkoda.


Na górę
Post: śr mar 21, 2012 4:20 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Czy jak wsadzę ecu z innego auta tez 2,0 to będzie chodził tak na sprawdzenie?


Na górę
Post: śr mar 21, 2012 7:33 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
z tego samego typu silnika - TAK ale musisz miec jeszcze przepieta puszke z IMO oraz kluczyk

_________________
EVitara


Na górę
Post: czw mar 22, 2012 8:18 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Kumpel ma wywalony immobilajzer więc chyba powinno zadziałac


Na górę
Post: czw mar 22, 2012 6:53 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
No i nie działa, pali si check i nie odpala.U kumpla komp jest taki sam jak u mnie,muszę coś działac bo nie ma czym jezdzic- CIĘŻKI TEMAT


Na górę
Post: pt mar 23, 2012 6:58 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
I znowu problem,byłem u kilku elektryków żeby zdiagnozowac auto ale nikt nie może się połączyc.Nie wiadomo o co chodzi niby program do vitary 2,0 jest a nie idzie się połączyc.Chyba tylko serwis mi zostaje ale na trzech garach to chyba nie da rady 130 km zrobic


Na górę
Post: pt mar 23, 2012 11:19 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
po pierwsze - miernik do reki i lecisz po kablach az do kompa, ja wiem ze ejst przewalony dostep do wtyczek przy ECU ale dasz rade, schematy sa w rosyjskim manualu, potem jak ustalisz ze nei ma przerwy na kablach sterujacych cewka rozkrec kompa i zrob zdjecie, zobaczymy co tam w srodku sa za elementy, ja moge CI ze swojej vitary dopiero w poneidzialek przejzec kable i opisac ktore piny na co ida, teraz mam egzaminy w weekend

_________________
EVitara


Na górę
Post: sob mar 24, 2012 3:11 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
To przewód pomaranczowy z paskiem na tych trza szukac pewnie


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl