suzuki.info.pl http://www.suzuki.info.pl/forum/ |
|
Zamulone auto i problem z ręcznym http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=8210 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | lenny [ pn sie 06, 2012 9:42 pm ] |
Tytuł: | Zamulone auto i problem z ręcznym |
Witam, 1.Autko po lifcie 10 cm oponki założone 235/75 R.15 na włączonych napędach autko ładnie się zbiera i ma moc. Natomiast kiedy jadę po czarnym na tylnym napędzie i podjeżdżam pod skrzyżowanie, zatrzymuję pojazd i chcę ruszyć autko nie ma mocy brak siły żeby ruszyć do góry, nie gaśnie ale po mału idzie potem już nabiera obrotów i dalej idzie ładnie...Czyżby Przepustnica? 2.Założone nowe linki hamulcowe podciągnięte, bębny oczyszczone, nic nie cieknie z cylinderków ale słabo trzyma ręczny pod górką autko pomału się stacza do tyłu... jaka przyczyna ? Proszę o pomoc, dziękuję ![]() |
Autor: | lipa olsztyn [ pn sie 06, 2012 10:02 pm ] |
Tytuł: | Re: Zamulone auto i problem z ręcznym |
. |
Autor: | radzik071 [ pn sie 06, 2012 10:31 pm ] |
Tytuł: | Re: Zamulone auto i problem z ręcznym |
Auto się zamuliło od opon 235/75R15 z bieżnikiem MT z miękkiej gumy ![]() przed założeniem opon itp było ok? Regulator hamowania raczej nie będzie miał wpływu bo masz sierżanta dłuższego i jeszcze dystans 5cm tak więc jest on w podobnej pozycji jak oryginał bez liftu. Ale przy okazji możesz podkręcić korektor hamowania śrubką regulacyjną lub napiąć tą sprężynkę od niego co idzie do sierżanta - napewno to nie zaszkodzi. Co do szczęk to nie wystarczy tylko wyczyścić bęben. Zobacz czy samoregulatory w bębnach działają, w jakim są stanie(czy nie zgnite) i je wyczyśćcie. |
Autor: | slaw [ pn sie 06, 2012 11:34 pm ] |
Tytuł: | Re: Zamulone auto i problem z ręcznym |
a co oznacza włączone napedy bez reduktora 4x4 jest lepiej niz naped na sam tył |
Autor: | lenny [ wt sie 07, 2012 7:53 am ] |
Tytuł: | Re: Zamulone auto i problem z ręcznym |
radzik071 pisze: Auto się zamuliło od opon 235/75R15 z bieżnikiem MT z miękkiej gumy ![]() przed założeniem opon itp było ok? Regulator hamowania raczej nie będzie miał wpływu bo masz sierżanta dłuższego i jeszcze dystans 5cm tak więc jest on w podobnej pozycji jak oryginał bez liftu. Ale przy okazji możesz podkręcić korektor hamowania śrubką regulacyjną lub napiąć tą sprężynkę od niego co idzie do sierżanta - napewno to nie zaszkodzi. Co do szczęk to nie wystarczy tylko wyczyścić bęben. Zobacz czy samoregulatory w bębnach działają, w jakim są stanie(czy nie zgnite) i je wyczyśćcie. W cześniej było podobnie, brakowało mocy jak również autko musiało się rozgrzać żeby szło potem trochę mocniej. |
Autor: | lenny [ wt sie 07, 2012 7:55 am ] |
Tytuł: | Re: Zamulone auto i problem z ręcznym |
slaw pisze: a co oznacza włączone napedy bez reduktora 4x4 jest lepiej niz naped na sam tył Z reduktorem włączonym lepiej idzie, nawet głupia sytuacja na drodze zawracam tyłem lekko wjechałem do niewielkiego rowu i problem z wyjazdem na tylnym napędzie, nie ma mocy... Z jednej rzeczy jestem zadowolony, zgasła mi kontrolka service, ostatnio czyściłem zawór EGR i założyłem sondę przed katalizatorem ( są dwie sondy) ale nie spojrzałem czy zgasła kontrolka, dziś wlałem do baku środek STP i przy jeździe poczułem leki odór paliwa spojrzałem na deskę i o dziwo kontrolka się nie świeciła ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |