suzuki.info.pl
http://www.suzuki.info.pl/forum/

Zamulone auto i problem z ręcznym
http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=8210
Strona 1 z 1

Autor:  lenny [ pn sie 06, 2012 9:42 pm ]
Tytuł:  Zamulone auto i problem z ręcznym

Witam,
1.Autko po lifcie 10 cm oponki założone 235/75 R.15 na włączonych napędach autko ładnie się zbiera i ma moc. Natomiast kiedy jadę po czarnym na tylnym napędzie i podjeżdżam pod skrzyżowanie, zatrzymuję pojazd i chcę ruszyć autko nie ma mocy brak siły żeby ruszyć do góry, nie gaśnie ale po mału idzie potem już nabiera obrotów i dalej idzie ładnie...Czyżby Przepustnica?
2.Założone nowe linki hamulcowe podciągnięte, bębny oczyszczone, nic nie cieknie z cylinderków ale słabo trzyma ręczny pod górką autko pomału się stacza do tyłu... jaka przyczyna ?

Proszę o pomoc, dziękuję :)

Autor:  lipa olsztyn [ pn sie 06, 2012 10:02 pm ]
Tytuł:  Re: Zamulone auto i problem z ręcznym

.

Autor:  radzik071 [ pn sie 06, 2012 10:31 pm ]
Tytuł:  Re: Zamulone auto i problem z ręcznym

Auto się zamuliło od opon 235/75R15 z bieżnikiem MT z miękkiej gumy :wink:
przed założeniem opon itp było ok?
Regulator hamowania raczej nie będzie miał wpływu bo masz sierżanta dłuższego i jeszcze dystans 5cm tak więc jest on w podobnej pozycji jak oryginał bez liftu.
Ale przy okazji możesz podkręcić korektor hamowania śrubką regulacyjną lub napiąć tą sprężynkę od niego co idzie do sierżanta - napewno to nie zaszkodzi.
Co do szczęk to nie wystarczy tylko wyczyścić bęben. Zobacz czy samoregulatory w bębnach działają, w jakim są stanie(czy nie zgnite) i je wyczyśćcie.

Autor:  slaw [ pn sie 06, 2012 11:34 pm ]
Tytuł:  Re: Zamulone auto i problem z ręcznym

a co oznacza włączone napedy bez reduktora 4x4 jest lepiej niz naped na sam tył

Autor:  lenny [ wt sie 07, 2012 7:53 am ]
Tytuł:  Re: Zamulone auto i problem z ręcznym

radzik071 pisze:
Auto się zamuliło od opon 235/75R15 z bieżnikiem MT z miękkiej gumy :wink:
przed założeniem opon itp było ok?
Regulator hamowania raczej nie będzie miał wpływu bo masz sierżanta dłuższego i jeszcze dystans 5cm tak więc jest on w podobnej pozycji jak oryginał bez liftu.
Ale przy okazji możesz podkręcić korektor hamowania śrubką regulacyjną lub napiąć tą sprężynkę od niego co idzie do sierżanta - napewno to nie zaszkodzi.
Co do szczęk to nie wystarczy tylko wyczyścić bęben. Zobacz czy samoregulatory w bębnach działają, w jakim są stanie(czy nie zgnite) i je wyczyśćcie.


W cześniej było podobnie, brakowało mocy jak również autko musiało się rozgrzać żeby szło potem trochę mocniej.

Autor:  lenny [ wt sie 07, 2012 7:55 am ]
Tytuł:  Re: Zamulone auto i problem z ręcznym

slaw pisze:
a co oznacza włączone napedy bez reduktora 4x4 jest lepiej niz naped na sam tył


Z reduktorem włączonym lepiej idzie, nawet głupia sytuacja na drodze zawracam tyłem lekko wjechałem do niewielkiego rowu i problem z wyjazdem na tylnym napędzie, nie ma mocy...

Z jednej rzeczy jestem zadowolony, zgasła mi kontrolka service, ostatnio czyściłem zawór EGR i założyłem sondę przed katalizatorem ( są dwie sondy) ale nie spojrzałem czy zgasła kontrolka, dziś wlałem do baku środek STP i przy jeździe poczułem leki odór paliwa spojrzałem na deskę i o dziwo kontrolka się nie świeciła :). W każdym bądź razie coś się musiało odetkać i oczyścić nie wiem co pomogło ale jest dobrze, pojeżdżę trochę może auto zrobi się bardziej żwawsze. Rozmawiałem z paroma mechanikami którzy mówią że przyczyną zamulenia może być wina zaworu EGR niektórzy zaślepiają ten zawór co przyczynia się do zwiększonej mocy, ale wywali ponownie błąd z kontrolką na desce rozdzielczej.Coś kosztem czegoś.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/