DFBHD pisze:
Czyli na 100% to krzyżak wykluczasz ze to coś w skrzyni redukcyjnej?
kochany takich rzeczy nie da się powiedzieć na 100% przez internet. mogę ci co najmniej na 100% powiedzieć jak ja się zabieram do takich rzeczy. łapę ręką za wał, szarpie nim i kręcę, jak czuje luz to znaczy że krzyżaki są do wymiany. wyciągam wał wymieniam oba bo są za jakieś 35zł sztuka. dla pewności szarpie i kręcę tym co wystaje z reduktora i z mostu i co by nie było zakładam wał. jak jest poprawa to ok. jak nie to znaczy że, problem jest głębiej albo w moście albo w reduktorze i czekają mnie koszty przy których wymiana krzyżaków to pikuś.
generalnie kieruj się zasadą że, wymieniamy od najtańszych, eksploatacyjnych rzeczy (bo one się najczęściej psują) i dopiero jak to nie pomaga zabieramy się za grube tematy. tylko nasi polscy mechanicy robią tak że jak do nich przyjedziesz po poradę to cię nastraszą kosztami, a potem za pól ceny wymienią ci krzyżak albo walną jakąś prowizorkę.