suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 7:39 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: anglik
Post: pn kwie 20, 2009 8:13 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
Witam
Dużo przerabiania jest samego nadwozia z anglika na europe

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: anglik
Post: pn kwie 20, 2009 9:13 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Nie


Na górę
 Tytuł: Re: anglik
Post: pn kwie 20, 2009 9:32 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
krótko i zwięźle :mrgreen:

czy dużo motania w przedniej przegrodzie, jest symetryczna?

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: anglik
Post: wt kwie 21, 2009 6:44 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Jest symetryczna.
Motania na 1-2 dni dla wprawionego motacza :mrgreen:

Narzedzia:
Wiertarka(nie gównolit)
wiertła(ostre i nie z biedronki a najlepsze do rozwiercania zgrzewow.)
Kabrówa
Automat spawalniczy, tudziez inna spawara.

Dalsze instr krok pom kroku, póżniej, musze zaprowadzic corcię do przedszkola :D


Na górę
 Tytuł: Re: anglik
Post: wt kwie 21, 2009 9:08 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
Ok, śliczne dzięki

Tak myślę żeby kupić całego angola i zmienić karoserię

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: anglik
Post: wt kwie 21, 2009 9:37 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
CD:
Buda angielska

Zaczynamy od wycieraczek, wyjmujemy mechanizm wraz z silnikiem.
Przez otwor po silniku neutralizujemy osłone wlotu powietrza do went.
Zaslepiamy otwór po wycieraczkach z prawej strony.
W kabinie po lewej stronie zaslepiamy wlot powietrza do went(patrz wyzej)
Po prawej robimy otwór pod wlot(taki sam jak przed chwilą zaślep)
Odwiercamy mocowanie kolumny i wzmocnienie w grodzi, tego ostatniego nie trzeba, jak ktos leniwy i druciarz, trzeba natomiast zaslepic.
Odcinamy zderzak pedału przyspieszenia.
Przekładamy linke do maski i wywalamy zamek w kubeł(no chyba ze jestesmy druciarzami i nie przeszkadza nam ze zsoatnie po niesłusznej stronie)
Przekładamy przewod do lampek z lewej na prawą strone(takie dwie koło lusterka wstecznego, o ile wystepuja i bedziemy zakładac ins eur)
Jesli auto ma ESz to przekładamy tez wiązki z prawych do lewych i na odwrót.
Mozemy tez przełozyć sobie ant, niestety konieczne wtedy bedzie zaslepienie starego otworu

Buda europejska czyli dawca:

Wykrecamy zamek maski i montujemy do anglika.
Wykrecamy mech wycieraczek wraz z silnikiem, przewód do serwa, przewody hamulcowe
Wykrecamy deske, jej poprzeczki, kolumne, kombajn(pedały) pedał przyspieszenia, linki gazu, sprzegła, licznika, nagrzewnice, went+łącznik.
odwiercamy podstawe aku9jak komus org ang za mały :mrgreen:

Wyciagamy instalacje.
Odwiercamy starannie mocowanie kolumny, wzmocnienie grodzi, zderzak pedału przysp i wycinamy z prawej strony oslone wlotu powietrza do went.

Majac te czesci mozemy zabrac sie za przekładke

zaczynamy od mocowania kolumny.
Starannie odwiercone idealnie pasuje tam gdzie ma byc :D
spawamy i przykrecamy do niego sam kombajn.
Ten z kolei pokaze nam gdzie wiercic otwory pod serwo i kolumne.
Mając otwory mozemy od strony komory silnika przyłozyc wzmocnienie grodzi i zamontowac kolumne i serwo.
Gdy juz uda nam sie to wszystko zamocowac to spawamy do wczsniej przygotowanej grodzi wzmocnienie.
POtem wymierzamy i wiercimy otwory dla linki gazu i sprzegła.
Wiercimy tez dwa nowe otwory pod instalacje elektryczną.
Od strony komory, przez otwór po mech wycieraczek wsadzamy a nast spawamy osłone wlotu powietrza dla went.
Wymierzamy i wiercimy nowe otwory dla mech wycieraczek po lewej stronie
Rozbieramy wszystko ponownie, malujemy lub w inny sposob zabezp ant korozyjnie.
Uszcelniamy lub zaslepiamy wszystkie niepotrzebne otwory.
Wkładamy inst elektryczną(tu warto uzyc opalarki)
Gdy mam wiązke to składamy wszystko do kupy i cieszymy sie z nowej budy.

To byloby na tyle :wink:

Pozdrawiam i zycze miłej zabawy.


Na górę
 Tytuł: Re: anglik
Post: wt kwie 21, 2009 9:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 31, 2009 5:14 pm
Posty: 260
Lokalizacja: Częstochowa
@Hadek BRAWO :)

ps. Czy to intruder czy mnie oczy mylą?

_________________
Ehh Suzi Suzi...


Na górę
 Tytuł: Re: anglik
Post: wt kwie 21, 2009 9:48 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
no to jest trochę roboty :shock:
dzięki

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: anglik
Post: wt kwie 21, 2009 9:52 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Gump pisze:
@Hadek BRAWO :)

ps. Czy to intruder czy mnie oczy mylą?


Mylą 8)

Niestety, wyrzuciłem mojego Harego w błoto :?


Na górę
 Tytuł: Re: anglik
Post: wt kwie 21, 2009 10:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 31, 2009 5:14 pm
Posty: 260
Lokalizacja: Częstochowa
Hadek pisze:
Mylą 8)

Niestety, wyrzuciłem mojego Harego w błoto :?


?

Tak się zasugerowalem linią baku, bo to zdjęcie malutkie, a pytam bo ojciec ma intrudera ( czeka na moje prawko ) i cavalcade ;)

_________________
Ehh Suzi Suzi...


Na górę
 Tytuł: Re: anglik
Post: wt lis 24, 2009 11:52 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 7:09 pm
Posty: 947
Lokalizacja: W-wa
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2004
Zastanawiam się nad wymianą budy z anglika...
Moja z 93 potencjalny dawca... jak najmłodszy. Na ebayu trafiają się z 98-99. Czy taka buda to nie santana i czy może się różnić od tej z 93?
Dla przykładu (bo cena jak na dawcę wysoka):
http://cgi.ebay.pl/_W0QQitemZ390078696107

_________________
Była Vitka. Był LR II td5. Były plaskate z i bez LPG...
To poszukałem i znalazłem XL7 letko dłubniętą


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl