CD:
Buda angielska
Zaczynamy od wycieraczek, wyjmujemy mechanizm wraz z silnikiem.
Przez otwor po silniku neutralizujemy osłone wlotu powietrza do went.
Zaslepiamy otwór po wycieraczkach z prawej strony.
W kabinie po lewej stronie zaslepiamy wlot powietrza do went(patrz wyzej)
Po prawej robimy otwór pod wlot(taki sam jak przed chwilą zaślep)
Odwiercamy mocowanie kolumny i wzmocnienie w grodzi, tego ostatniego nie trzeba, jak ktos leniwy i druciarz, trzeba natomiast zaslepic.
Odcinamy zderzak pedału przyspieszenia.
Przekładamy linke do maski i wywalamy zamek w kubeł(no chyba ze jestesmy druciarzami i nie przeszkadza nam ze zsoatnie po niesłusznej stronie)
Przekładamy przewod do lampek z lewej na prawą strone(takie dwie koło lusterka wstecznego, o ile wystepuja i bedziemy zakładac ins eur)
Jesli auto ma ESz to przekładamy tez wiązki z prawych do lewych i na odwrót.
Mozemy tez przełozyć sobie ant, niestety konieczne wtedy bedzie zaslepienie starego otworu
Buda europejska czyli dawca:
Wykrecamy zamek maski i montujemy do anglika.
Wykrecamy mech wycieraczek wraz z silnikiem, przewód do serwa, przewody hamulcowe
Wykrecamy deske, jej poprzeczki, kolumne, kombajn(pedały) pedał przyspieszenia, linki gazu, sprzegła, licznika, nagrzewnice, went+łącznik.
odwiercamy podstawe aku9jak komus org ang za mały
Wyciagamy instalacje.
Odwiercamy starannie mocowanie kolumny, wzmocnienie grodzi, zderzak pedału przysp i wycinamy z prawej strony oslone wlotu powietrza do went.
Majac te czesci mozemy zabrac sie za przekładke
zaczynamy od mocowania kolumny.
Starannie odwiercone idealnie pasuje tam gdzie ma byc
spawamy i przykrecamy do niego sam kombajn.
Ten z kolei pokaze nam gdzie wiercic otwory pod serwo i kolumne.
Mając otwory mozemy od strony komory silnika przyłozyc wzmocnienie grodzi i zamontowac kolumne i serwo.
Gdy juz uda nam sie to wszystko zamocowac to spawamy do wczsniej przygotowanej grodzi wzmocnienie.
POtem wymierzamy i wiercimy otwory dla linki gazu i sprzegła.
Wiercimy tez dwa nowe otwory pod instalacje elektryczną.
Od strony komory, przez otwór po mech wycieraczek wsadzamy a nast spawamy osłone wlotu powietrza dla went.
Wymierzamy i wiercimy nowe otwory dla mech wycieraczek po lewej stronie
Rozbieramy wszystko ponownie, malujemy lub w inny sposob zabezp ant korozyjnie.
Uszcelniamy lub zaslepiamy wszystkie niepotrzebne otwory.
Wkładamy inst elektryczną(tu warto uzyc opalarki)
Gdy mam wiązke to składamy wszystko do kupy i cieszymy sie z nowej budy.
To byloby na tyle
Pozdrawiam i zycze miłej zabawy.