suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 12:38 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn sie 19, 2013 9:38 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 15, 2011 10:09 am
Posty: 492
Lokalizacja: Morzewo / k. Piły
Szukałem, ale nie znalazłem tematu. Mianowicie poszła mi linka od prędkościomirza, po prostu licznik nie pokazuje, po tym jak padło zapaliła się kontrolka check engine, nie od razu, tak po 5 minutach jazdy, jak zgaszę silnik i odpalę to się nie świeci, znów sie zapala po 5 min i tak w kółko ;) to od prędkościomierza czy cuś innego może być i szukać? Dodam że stało to mi się wczoraj, zapalił sie check, stanałem na poboczu sprawdziłem wszystko co się dało tak na oko i ruszyłem dalej, przejechałem ok 100km i nic się nie stało więc na moje oko lajkonika check zapalił się z powodu uszkodzenia linki prędkościomierza.. ktoś miał cos podobnego?

_________________
Vitka 1.6 8V + gaz, AT-ki 30 cali - sprzedam

viewtopic.php?f=28&t=6644


Na górę
Post: pn sie 19, 2013 10:12 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Ten typ tak ma.
Napraw linkę - bez sygnału komputer steruje silnikiem bezpiecznie a nie optymalnie.


Na górę
Post: pn sie 19, 2013 10:05 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
ja mam to samo, swieci sie juz 3 miesiac :) poki co tak jeżdże choć silnik np na wolnych obrotach chodzi moim zdaniem gorzej :) ale chyba auto zaczeło mniej palić :) albo tak mi się tylko wydaje :)

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: wt sie 20, 2013 8:24 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
himself pisze:
ja mam to samo, swieci sie juz 3 miesiac :) poki co tak jeżdże choć silnik np na wolnych obrotach chodzi moim zdaniem gorzej :) ale chyba auto zaczeło mniej palić :) albo tak mi się tylko wydaje :)


Powinien raczej wiecej palić. Tryb bezpieczny zazwyczaj leje więcej paliwa żeby uniknąć stukowego spalania.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt sie 20, 2013 11:10 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 15, 2011 10:09 am
Posty: 492
Lokalizacja: Morzewo / k. Piły
Problem rozwiązany, przyczyna najprostsza z możliwych ;) linka wypięła się z tyłu licznika ;p wpiąłem spowrotem, licznik działa, check engine sie juz nie zapala ;)

_________________
Vitka 1.6 8V + gaz, AT-ki 30 cali - sprzedam

viewtopic.php?f=28&t=6644


Na górę
Post: wt sie 20, 2013 4:38 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
musze tam zajrzec u siebie do tego licznika :D

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt sie 23, 2013 4:59 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
z racji tego ze znalazlem dzis troche wolnego czasu postanowilem zabrac sie za to linke :)
wykrecilem licznik i przy probie jego wyciagniecia linka sie wypieła, ( więc była podpięta ) wsadziłem ją na miejsce, przy reduktorze linka też wkęcona, odkręciłem wyleciało troche wody z jakim olejem, i wkręciłem na miejsce. Ale i tak nie działa :/ Czyli, że linka do wymiany ?

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: sob sie 24, 2013 5:39 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Ja wczoraj wymieniłem linkę. Check zniknął. Linka była przerdzewiała przy reduktorze. Napchałem teraz smaru od strony reduktora z nadzieją że szybko się nie wypłucze :)

W 2.0 wymiana linki to sporo roboty. Musiałem zdjąć kierownicę i multiswitch żeby licznik wyjąć :evil:

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: sob sie 24, 2013 7:39 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
u mnie nie bylo takiego problemu odkrecilem licznik wyszedl do samej kierownicy i dostep do linki byl bezproblemowy, wyciągnąć się ją dało normalnie,

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: wt paź 15, 2013 7:18 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
hejka założyłem nową " używaną " linkę po zrobieniu 20 km nie mogłem się nacieszyć, że licznik działa i przestał się świecić czek engin aż tu nagle na 29 kilometrze przestało działać, linka się urwała 3 cm od licznika, pytanie czy można jakoś linkę reanimować

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: śr paź 16, 2013 3:07 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
może coś tam duży opór stawia? linki same z siebie się nie urywają ;-)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: śr paź 16, 2013 7:30 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
no niby tak ale nie byla to linka nowa tylko uzywana wiec wiadomo jak z nia moglo byc, p.s co moze stawiac duzy opor ?

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: czw paź 17, 2013 4:59 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Dobrze ją poprowadziłeś pod deską? Musi iść jak najbliżej ściany grodziowej żeby pancerz się zbyt mocno nie zaginał.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw paź 17, 2013 6:21 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
tak dobrze była prowadzona

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: czw paź 17, 2013 4:13 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 02, 2012 7:55 pm
Posty: 147
Lokalizacja: gniezno
Moze byla juz wymeczona albo sprawdz czy niebyla w tym miejscu lutowana? Sprawdz czy wejscie w liczniku latwo sie kreci moze tam cos chaczy?

_________________
vitara 95r., Lift 2'' bfg mtek km1
polonez + springi po kowalu :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl