suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 3:46 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2008 8:54 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
No to wolalbym na twoim miejscu zestaw taki jak pisze Slaw
silnik omega, skrzynia omega i reduktor samurai

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2008 9:23 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Cybm pisze:
No to wolalbym na twoim miejscu zestaw taki jak pisze Slaw
silnik omega, skrzynia omega i reduktor samurai


Tak sobie przeliczyłem przełożenia: Powiedźcie czy dobrze liczę: Na H byłby jakieś 5% krótszy a na L jakieś 10%? Jeśli tak to generowałbym na L moment jak z silnika 187 Nm. Wtedy napewno dałbym rade z dwujki pociagnąć na podjeździe :twisted: .
A jak z przymocowaniem tego do ramy? Samuraj ma tak samo? A PTO byłoby szansę zrobić jak w Samuraju??
O kurde już widzę moją Vitarę super zmota: 2,0 krótsze przełożenia na L, mechanik że o Lock-rightach nie wspomnę :twisted: :twisted: :twisted: :!: Jeśli by to jeździło w miarę bezawaryjnie nie byłoby siły na taką Vitarę.
Pomażyć można, póki się tego nie próbuje wcielić w życie to nic nie kosztuje :wink: :lol: :lol:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2008 9:35 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
przelicz jeszcze przełozenia reduktora :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2008 9:39 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
slaw pisze:
przelicz jeszcze przełozenia reduktora :lol:

O faktycznie bez sensu... zapomniałem że przełożenia mostu zostają z Vitary. :shock: To wychodzi że strasznie byłby wolny :shock: .
Bez sensu, chciałbym jeszczę polecieć więcej niż 80 Km/h.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2008 9:41 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
istnieja wolniejsze przełozenia do vitary :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2008 9:48 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
slaw pisze:
istnieja wolniejsze przełozenia do vitary :lol:

Ale z silnikiem 2,0?
Liczę na to że przy 2,0 silnik dałby w końcu radę się rozkręcić się na 5-ce. Nie chciałbym mocniej zmniejszać przełożeń drogowych niż 10%. Na L też nie chce robić traktora. 10-15% byłoby ok ale 30% to już przegięcie.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 29, 2008 7:57 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Cytuj:
chciałbym jeszczę polecieć więcej niż 80 Km/h


Mam u siebie w samim 5,125, piec 1,3, skrzynia sj, red sj.
Normalna predkośc na 30" to 80km/h.
Bez problemu zapinam szafe, czyli licznikowe 140.
Jedynym ogr jest wskazówka obrotomierza :roll:

Przy 80 km/h licznik wskazuje 100 :wink:
Zakładając 31" lub więcej, zniwelujesz róznice w wolniejszym przełozeniu


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 29, 2008 8:48 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Hadek pisze:
Cytuj:
chciałbym jeszczę polecieć więcej niż 80 Km/h


Mam u siebie w samim 5,125, piec 1,3, skrzynia sj, red sj.
Normalna predkośc na 30" to 80km/h.
Bez problemu zapinam szafe, czyli licznikowe 140.
Jedynym ogr jest wskazówka obrotomierza :roll:

Przy 80 km/h licznik wskazuje 100 :wink:
Zakładając 31" lub więcej, zniwelujesz róznice w wolniejszym przełozeniu

Twoje sumarycznie przełożenie (reduktor+most SJ410) wychodzi mi 5,25 na H czyli podobnie jak seryjnej Vitary (5,125). Natomiast mosty Vitary i reduktor SJ413 wychodzi 6,67 więc byłoby 30% wolniej wiec jest to bardzo duża zmiana.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 29, 2008 9:01 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Dokładnie, ale jesli dołożysz na srednicy kół, róznica maleje.

Nie wiem Masmo czego oczekujesz :roll:
Chcesz mieć auto do przeprawy, które bedzie miało jad i dodatkowo jeżdziło szybko po czarnym.
Ciężko pogodzic.
Proponuje tomcata :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 29, 2008 10:57 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Hadek pisze:
Dokładnie, ale jesli dołożysz na srednicy kół, róznica maleje.

Nie wiem Masmo czego oczekujesz :roll:
Chcesz mieć auto do przeprawy, które bedzie miało jad i dodatkowo jeżdziło szybko po czarnym.
Ciężko pogodzic.
Proponuje tomcata :wink:

Tomcat bardzo by mi pasował :D ale jakoś jeszcze za mało zarabiam :D . Może poproszę o podwyżkę :?: :lol:

Nie oczekuję że będe jeżdził 150 km/h na 31" ale te 110-120 to chyba z silnikiem 2,0 bym dało radę pojechać i do tego by pasowało miec przełożenia. Opona 31" daje jakieś 10% wydłużenia więc jakieś 15% skócenia biegów byłoby pewnie idealnie. Przy 30% skrócenia -10% na oponie to jest skrócenie 20%. Więc z tych 140 km/h które jechała na fabrycznych kołach robi się 110... Trochę to krótko. Trzeba też pamiętać że skracając przełożenia dajemy większy moment na koła na wszystkich biegach i to z połączeniem z większym piecem może być groźne. Ale trudno to ocenić siedząc przed kompem. Ciekam niecierpliwie na relację z budowy zmoty z silnikiem Omegi i reduktorem SJ.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Ostatnio zmieniony czw maja 29, 2008 11:01 am przez Masmo, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl