suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 12:51 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lut 21, 2014 2:52 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt sty 14, 2014 4:59 pm
Posty: 43
Lokalizacja: mazowieckie WPY
Silnik: 1.6 16v
Model: blaszka JLX
Rok prod.: 1996
Witam panowie i panie.
Powiedzcie mi, jak mam sprawdzić kompresje, zdobyłem przyrząd ale nie wiem jak się do tego zabrać, bo wypadało by zrobić żeby chyba nie podawał paliwa by nie zalewać silnika podczas kręcenia i nie wiem co odłączyć :?: może bezpiecznik od pompki paliwa tylko który to jest, czy coś innego. Jak to robicie u siebie, szukam i nie mogę nic znaleźć. Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam

_________________
blaszka 96r 1.6 16v 3d- jeszcze seria


Na górę
Post: ndz lut 23, 2014 1:59 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn paź 18, 2010 9:16 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Kraków
1- odpinasz caly dolot od przepustnicy
2- wykrecasz swiece
3- wkrecasz manometr do mierzenia kompresji
4- krecisz przez chwile z pełnym gazem
Odczytujesz wartosci na wszystkich cylindrach
Jeśli chcesz przy okazji sprawdzic pierscienie powtarzasz wszystko tylko przed kazdym pomiarem dolewasz oleju silnikowego przez swiece i porównujesz pomiary. Duza róznica niedobrze .

_________________
1.6 16v LONG
Masz pytania tel.664761111


Na górę
Post: pn lut 24, 2014 4:46 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt sty 14, 2014 4:59 pm
Posty: 43
Lokalizacja: mazowieckie WPY
Silnik: 1.6 16v
Model: blaszka JLX
Rok prod.: 1996
gembus pisze:
1- odpinasz caly dolot od przepustnicy

dzięki kolego za odpowiedź ale nie zrozumiałem pierwszego punktu bo reszta jest jasna tylko z tym dolotem nie wiem bo paliwo dochodzi tam metalową rurką do listwy z wtryskami, ale pewnie nie oto chodzi :?:

_________________
blaszka 96r 1.6 16v 3d- jeszcze seria


Na górę
Post: ndz mar 09, 2014 3:01 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn paź 18, 2010 9:16 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Kraków
odepnij wszystko co masz przed przepustnicą a przepływomierzem :D

_________________
1.6 16v LONG
Masz pytania tel.664761111


Na górę
Post: ndz mar 09, 2014 4:29 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lis 22, 2013 8:06 pm
Posty: 21
Lokalizacja: lublin
gembus pisze:
1- odpinasz caly dolot od przepustnicy
2- wykrecasz swiece
3- wkrecasz manometr do mierzenia kompresji
4- krecisz przez chwile z pełnym gazem
Odczytujesz wartosci na wszystkich cylindrach
Jeśli chcesz przy okazji sprawdzic pierscienie powtarzasz wszystko tylko przed kazdym pomiarem dolewasz oleju silnikowego przez swiece i porównujesz pomiary. Duza róznica niedobrze .

nie do końca; próba olejowa pokaże szczelnośc tłok-pierścienie jeżeli jest szczelna głowica


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl