B@rtosz pisze:
Panowie, podepnę się do tematu.
Prawdopodobnie czeka mnie wymiana rozrządu w silniku J20A.
Czy do wymiany trzeba wyciągać chłodnicę? czy tylko śmigło?
Czy pod deklem zaworowym i pokrywą rozrządu jest uszczelka czy klej?
Czy profilaktycznie wymienić któreś uszczelniacze?
Czy do zdjęcia kół zębatych jest potrzebny ściągacz?
Czy jest wymagana jakaś blokada do rozrządu?
Ile czasu zajmuje wymiana?
Na co zwrócić jeszcze uwagę przy wymianie?
Czy rozrząd Engine Parts pakowany w UK, czy OYODO jest coś warty?
Ktoś z Was wkładał te tańsze?
Jest sens to wkładać czy od razu górna półka BGA czy OSK?
Chłodnice trzeba zdjąc
pod deklem pokrywy jest uszczelka
tak przedni uszczelniacz wału korbowego
żadne ściągacze nie sa potrzebne ani blokady
przed sciagnij dane rysunki i momenty dokrecania srób
dokładnie sie przygotuj klucz dynamometryczny mile widziany wszedzie aluminium łatwo gwinty zniszczyc
mozna zrobic w 1 dzien ale nie warto sie spieszyc
ci co sie spieszyli rozbierali jeszcze raz
EP , OJODO to firmy pakujące
DOKUI jest firmą pakująca ale dobrą
BGA jest producentem
OSK nie wiem istnieje ale nigdy go nie ma
BGA, OSK, DOKUI