suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 10:29 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lis 25, 2010 6:41 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lis 15, 2010 6:35 pm
Posty: 21
Witam
Czy koś może mi podpowiedzieć co się dzieje, że przy włączonych światłach (przy rozgrznym silniku) wolne obroty oscylują przy około 1800 obr/min. a jak wyłączę światła to spadają do około 900 obr/min ????
pozdrawiam


Na górę
Post: czw lis 25, 2010 6:43 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Nie znam się, ale zacząłbym chyba od alternatora.... :roll:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: czw lis 25, 2010 11:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 08, 2010 6:16 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Łódź
a ja bym sprawdził czujnik (który nie wiem jak się nazywa) ale jest (patrząc na silnik od przodu) z lewej strony gaźnika/wtrysku a kable wchodzą w jedną wtyczkę w raz z czujnikem położenia przepustnicy obciąłem te kable i problem zniknął, śmiga w dodatku przy tych obrotach był dziwny dzwiek jakby cos pstrykało pukało takie tyk tyk tyk hehe ale opis eh...
u mnie działa :)

_________________
Vitara Cabrio 1991r 1.6 8v
Body lift 1,5" Lift MB/felicja, przód odwrócone mocowania amorów, tył Monroe S1106 + BFGoodrich MUD-TERRAIN 30X9.50R15, winch12000LBS


Na górę
Post: pt lis 26, 2010 12:26 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lis 14, 2010 11:55 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Garwolin
Silnik: baleno G16B
Rok prod.: 1991
Podpinam się do tematu. U mnie obroty rosną na jakieś 1200-1300.
Z jakiegoś powodu elektrozawór ISC zaczyna głośno pracować jakby terkotać.
Wg mnie odciecie kabli od ISC to nie metoda
Obroty podnoszą sie po włączeniu świateł pozycyjnych, a dokładniej podswietlenie środka.
Jak wyciągnę bezpiecznik 1 w dolnym rzedzie to pomaga(znika podświetlenie środka a pozycyjne są). Pobór prądu na bezpieczniku to 1,5A
Sprawdzałem ładowanie, bez obciążenia 14,5V , dmuchawa podgrzewanie szyby 14V, swiatła pozycyjne 13V, pozycyjne z wyjętym wcześniej wspominanym bezpiecznikiem 14V
Gdzieś czytałem że komp steruje ładowaniem, ale dlaczego obniża jak włączę pozycyjne?
Gdzie szukać problemu?


Na górę
Post: pt lis 26, 2010 10:02 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 08, 2010 6:16 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Łódź
Orcio pisze:
Z jakiegoś powodu elektrozawór ISC zaczyna głośno pracować jakby terkotać.
Wg mnie odciecie kabli od ISC to nie metoda
Gdzie szukać problemu?


o właśnie się dowiedziałem od Ciebie że ten elektrozawór nazywa się ISC. Mam nadzieję że wyjaśnią nam problem tutaj i będzie git:)

Podglądałem w innych vitarkach i również są one odcięte nie bardzo wiem na co one wpływają ale pomaga. W każdym bądź razie nie lubię takiego wyjścia z sytuacji obciąć i już chętnie dowiem się co zrobić aby było dobrze:) ale z elektryki/elektroniki jestem słaby więc

P O M O C Y :mrgreen:

_________________
Vitara Cabrio 1991r 1.6 8v
Body lift 1,5" Lift MB/felicja, przód odwrócone mocowania amorów, tył Monroe S1106 + BFGoodrich MUD-TERRAIN 30X9.50R15, winch12000LBS


Na górę
Post: sob lis 27, 2010 12:00 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
VitarRAFF pisze:
Orcio pisze:
Z jakiegoś powodu elektrozawór ISC zaczyna głośno pracować jakby terkotać.
Wg mnie odciecie kabli od ISC to nie metoda
Gdzie szukać problemu?


o właśnie się dowiedziałem od Ciebie że ten elektrozawór nazywa się ISC. Mam nadzieję że wyjaśnią nam problem tutaj i będzie git:)

Podglądałem w innych vitarkach i również są one odcięte nie bardzo wiem na co one wpływają ale pomaga. W każdym bądź razie nie lubię takiego wyjścia z sytuacji obciąć i już chętnie dowiem się co zrobić aby było dobrze:) ale z elektryki/elektroniki jestem słaby więc

P O M O C Y :mrgreen:


terkocze zawór pvc po właczeniu swiateł i ma tak byc to walka z wiatrakami

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: sob lis 27, 2010 1:39 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lis 15, 2010 6:35 pm
Posty: 21
Witam
Ja mało się znam i nie mogę rozpoznać który to zawór ISC, i które to kable w tej dużej wtyczce???
Może któś podpowie????


Na górę
Post: sob lis 27, 2010 4:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lis 14, 2010 11:55 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Garwolin
Silnik: baleno G16B
Rok prod.: 1991
Zawor ISC jest to elekrozaworek na gorze wtrysku i podpięty jest na jednej wtyczce z czujnikiem położenia przepustnicy TPS, do ISC idą 2 przewody a do TPS 4.


Na górę
Post: pt gru 03, 2010 7:48 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lis 15, 2010 6:35 pm
Posty: 21
Jeszcze jedno pytanko :czy zamiast przecinać przewody od zaworu ISC, nie lepiej rozłączyć tą wtyczkę?? i jeszcze jedno co robi podpięty do tych pozostałych czterech przewodów czujnik położenia przepustnicy????


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl