suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 10:03 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sty 18, 2011 3:32 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lut 08, 2010 9:52 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Stalowa Wola
Silnik: K20A4
Przeglądnąłem sobie posty silnikowe, ale nie zmalałem odpowiedzi na kilka pytań:

1: 1,6 8V jest silnikiem kolizyjnym czy nie?
2. Zawory - regulacją luzów odbywa się .........?
3. skoro to jednostka 8V to czemu na obrotomierzu w samochodzie mam 8000 obr/ min ( tyle to miały moje wcześniejsze 16V)
4. nie wiem czy to w tym dziale ale czy do tego silnika i LPG można zastosować wariator?


Na górę
Post: wt sty 18, 2011 2:57 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
axit pisze:
Przeglądnąłem sobie posty silnikowe, ale nie zmalałem odpowiedzi na kilka pytań:

1: 1,6 8V jest silnikiem kolizyjnym czy nie?
2. Zawory - regulacją luzów odbywa się .........?
3. skoro to jednostka 8V to czemu na obrotomierzu w samochodzie mam 8000 obr/ min ( tyle to miały moje wcześniejsze 16V)
4. nie wiem czy to w tym dziale ale czy do tego silnika i LPG można zastosować wariator?

1) 1,6 8V jest silnikiem bezkolizyjnym
2) regulacja pomiędzy krzywką a wałkiem za pomocą szczelinomierza (info na temat luzów TUTAJ)
3) jak pójdę do swojego to napiszę Ci czy mam tak samo, ale coś czuję że 8V i 16V mają ten sam licznik...
4) nie wiem co to jest i do czego ma służyć :mrgreen: Na podstawowej instalacji LPG Vitka śmiga bez problemu :wink:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: śr sty 19, 2011 12:48 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt paź 22, 2010 7:03 pm
Posty: 15
axit pisze:
3. skoro to jednostka 8V to czemu na obrotomierzu w samochodzie mam 8000 obr/ min ( tyle to miały moje wcześniejsze 16V)

Browning pisze:
czuję że 8V i 16V mają ten sam licznik.

Analizując wykresy mocy i momentu obrotowego różne obrotomierze nie są im potrzebne:

1,6 8V

Obrazek


1,6 16V

Obrazek


Na górę
Post: czw sty 20, 2011 1:13 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lut 08, 2010 9:52 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Stalowa Wola
Silnik: K20A4
seba4x4 pisze:
axit pisze:
3. skoro to jednostka 8V to czemu na obrotomierzu w samochodzie mam 8000 obr/ min ( tyle to miały moje wcześniejsze 16V)

Browning pisze:
czuję że 8V i 16V mają ten sam licznik.

Analizując wykresy mocy i momentu obrotowego różne obrotomierze nie są im potrzebne:

1,6 8V

Obrazek


1,6 16V

Obrazek



O i to jest odpowiedź.


Na górę
Post: czw sty 20, 2011 9:27 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Patrząc po ogłoszeniach liczniki są chyba te same... :roll:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl