suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 6:17 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob cze 11, 2011 11:32 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Jak w temacie. Silnik J20A, do 2000 rpm jest zmuła po wciśnięciu gazu - jak by się zalewał. Zmieniłem świece i może coś się minimalnie zmieniło, ale nie za specjalnie. Poza tym wkręca się pięknie od 2000 rpm w górę. No może nie tak znowu pięknie, ale całkiem dobrze. Niestety przy redukcji albo po wrzuceniu kolejnego biegu przy przemęczeniu jej do ok 6000 rpm strzela w wydech.
Macie jakieś pomysły? Filtr powietrza może nowy nie jest, ale jest nadal czysty. Wyjęcie filtra nie pomaga.
Może zatkany kat? Jak to zweryfikować?
Może jakieś inne pomysły?

W innym temacie znalazłem:
Cytuj:
Sprawdź czy działa "powrót" paliwa, czasami zdarza się że nawala regulator ciśnienia paliwa (puchnie membrana) i efekt jest taki że silnik jest zalewany paliwem na niskich obrotach i go dławi i pali kosmiczne ilości, na wysokich ma większe zapotrzebowanie na paliwo i jest ok.

Gdzie w J20A występuje takowy regulator ciśnienia paliwa? Jakaś membrana?

J20A mi się zachiało... :roll:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob cze 11, 2011 12:24 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Powiększ sobie miniaturkę .
3 na rysunku to właśnie ten regulator ciśnienia paliwa.

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: sob cze 11, 2011 1:03 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
A widziałem już ten rysunek w manualu. Ale gdzie pod maską znajdę ten regulator?

Obrazek

Niestety nie mam większej foty.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob cze 11, 2011 1:26 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Kurcze nie wiem :oops: . Może spróbuj prześledzić drogę przewodów ciśnieniowych z kolektora dolotowego albo innego węża.
To pewnie też widziałeś
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Tu jest dość dobrze widoczne gdzie to ustrojstwo jest (zaraz koło korka wlewu oleju)
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: sob cze 11, 2011 1:32 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Swoją drogą to z twojego zdjęcia wynika że masz jakąś pokrywę silnika której u mnie nie ma do tego ogólnie masz trochę inaczej wszystko poukładane (powietrze inaczej ,zbiorniczek od wspomagania inaczej i pewnie jeszcze coś by się znalazło

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: sob cze 11, 2011 2:11 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Nie, to nie moje zdjęcie... Z netu przekleiłem, bo myślałem że ktoś po prostu wzrokowo kojarzy i na przykład to jest na tyle na wierzchu, że może kropkę postawić :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob cze 11, 2011 2:43 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
http://www.suzuki4x4.idv.tw/information ... a-002.html
Numer 3 na zdjęciu z linka to TO :mrgreen:

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: sob cze 11, 2011 5:27 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lis 24, 2009 10:42 pm
Posty: 277
Lokalizacja: Pabianice
Nr 3 wg Google tłumaczu to [ .????? = Regulator ciśnienia oleju ]

_________________
vitara 2.0 v6 [ seria ]- sprzedana

arborystyka

Mitsubishi L 200 [ ale ciągle tu zaglądam ]


Na górę
Post: sob cze 11, 2011 5:39 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
A u mnie google tłumacz tłumaczy to jako 3. Hydrauliczny regulator :lol:
Ale patrząc na trzecie foto z manuala które wstawiłem to pod numerem 8 jest właśnie regulator ciśnienia paliwa który by odpowiadał numerowi 3 z tajwańskiej strony :mrgreen:

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: ndz cze 12, 2011 4:09 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Znalazłem. Nierozbieralne. Co teraz? :mrgreen:
Dzisiaj pojeździłem starą Vitką... To J20A się chowa przy G16B przynajmniej z dołu. To chyba nie za dobrze :roll:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: ndz cze 12, 2011 5:43 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
moze padlina jakas ?:D
p.s ostatnio cie widzialem na legnickiej :) zrob tam jakiegos lifta bo auto smisznie wyglada buda wysoko a rama na ziemi - przynajmniej takie zludzenie

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: ndz cze 12, 2011 8:23 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Nie wiem co teraz :mrgreen:
I które to było ustrojstwo??
A co do J20A to dołu imponującego nie ma ale tragedii też więc chyba nie za dobrze :roll:

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: ndz cze 12, 2011 9:13 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
No padlina jakaś :mrgreen:
Jak się czarna nie sprzeda, to granda wystawie, bo mnie wnerwia ;]
W grandzie jest lift budy duży a zawiecha to +2" niby... Ale przez tą klatkę i tak na glebie leży. Podkładki może dam pod springi.
No to ustrojstwo to jest taka metalowa bańka przy końcu listwy wtryskowej.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn cze 13, 2011 9:38 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Właśnie kolega @Vaiker podpowiedział mi, że problemem może być czujnik położenia przepustnicy.
U mnie pomiędzy 1 a 2 pinem przy puszczonym gazie opór wynosi około 1,4 kOhm, a powinien chyba 0,5.
No i rośnie wraz z ciągnięciem linki oczywiście.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: ndz cze 19, 2011 1:54 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Gdyby ktoś miał podobny problem - zostawiam dla potomnych :D
Miałem 11 kOhm w pozycji początkowej.
Zdjąłem czujnik, poruszałem nim, przykręciłem, jest 0,8 kOhm.
Może to jeszcze nie jest 0,5 ale już nie da rady więcej, bo jak przykręciłem z lekkim przesunięciem, to znów było 11 kOhm.
A może rozwiercić trochę dziurki?
W każdym razie problem zalewania się rozwiązał.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl