suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 6:33 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt cze 21, 2011 8:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
Witam.

Czy ktoś bawił się może w wyliczanie ile spala Vitara Long z silnikiem 2.0 TD ale z automatyczną skrzynią?
Jeśli tak, to będe bardzo wdzięczny za dane.
Z góry dziękuję.

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 9:12 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Spalaniem bym się nie przejmował. Raczej tym, że to najsłabsza i najwolniejsza wersja vitary. Tak zwany muł. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 9:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
KozioŁ pisze:
Spalaniem bym się nie przejmował. Raczej tym, że to najsłabsza i najwolniejsza wersja vitary. Tak zwany muł. :mrgreen:


Koniki konikami, ale Nm trochę tam jest (jeśli się nie mylę).

Do szybszej jazdy mam 160 KM w 6 ;-)

A i tak ja już się raczej nie spieszę, a po polu czy lesie i tak za szybko nie pojadę ;-)

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 9:38 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
To ma 70KM co w połączeniu z automatem daje marne osiągi. I moment obrotowy niewiele pomoże. :wink:
Jak już chcesz diesla to lepiej szukaj tego z intercoolerem, ma 87KM i manualną skrzynię i podobno daje radę. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 9:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
jeżeli jest wolniejsza od 1,6 v8 to znaczy że niewiele jej brakuje do robura. a to mówi samo za siebie

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 9:42 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Na pewno jest wolniejsza niż 1.6 8v :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 9:45 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt sie 01, 2008 9:43 pm
Posty: 256
Lokalizacja: Łask
Są automaty z 87 km i jako tako już jedzie :mrgreen:

_________________
Była krótka 1.9 td, Long 2.0 TDIC i GV Cabrio 2.0
Jest GV 2.0 TD i GV 2.0 TD :D


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 9:47 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
lukenduro, a jeździłeś tym dieslem w automacie? Jak tam z dynamiką? To jest panowie mazda a nie peugeot, tu może być trochę inaczej niż z dychawicznym francuzem :).

Z 87KM ja u siebie na moc nie narzekam raczej... no dobra, na asfalcie czasami :mrgreen: .

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 10:52 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
Niedzwiadz pisze:
lukenduro, a jeździłeś tym dieslem w automacie? Jak tam z dynamiką? To jest panowie mazda a nie peugeot, tu może być trochę inaczej niż z dychawicznym francuzem :).
:mrgreen: .


No więc jeździłem i prawdę mówiąc byłem w lekkim szoku. Właśnie pod względem dynamiki. Wiadomo, że to nie jest ferrari, ale nie było najgorzej.
Drugi pozytywny szok, co dla mnie akurat bardzo ważne, to to że w kabinie nie było za głośno. Nie kocham diesli, ale ten wyjątkowo przyjemnie mruczał.
Trzeci to była niezauważalna praca automatu. Zresztą to ponoć praktycznie ta sama skrzynia, której Suzuki używa do dziś.
Auto naprawdę wyglądało i przede wszystkim jeździło bardzo dobrze. Na długiej prostej szutrówce, na 2H bardzo fajnie zamiatało tyłem :-) a w lesie 4H i 4L działały bez zarzutu. Dlatego tak właśnie wypytuję o ten silnik...

Ta Kanadyjka z 1.6, co prawda na AT, wcale nie sprawiała wrażenia bardziej żwawej od diesla. Lift Kanadyjki faktycznie jest "forumowy" czyli dystanse pod sprężynami i kątowniki nad tylnymi amortyzatorami. AT nalewane. Koszty faktycznie: 2 x po tysiąc. Wygląda na porządnie zrobione, ale zastanawia mnie trwałość tego rozwiązania, bo ktoś mnie nastraszył że wypadają półosie czy coś w tym stylu :-(

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 10:54 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kup tego diesla, bo widać że masz na niego ochotę :wink:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 11:04 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
No mam, ale czekam na zimny prysznic ;-) A poza tym muszę jeszcze raz dokładnie sprawdzić ramę i spód budy. To była pierwsza, którą oglądałem, więc jeszcze nie do końca wiedziałem co jest co pod spodem. Zresztą dalej nie do końca wiem, ale już chociaż zaczynam się domyślać. Jadę jutro na 4 dni na rower w góry to sobie wszystko na spokojnie przemyślę :-) No i może po drodze mi jakaś inna Vitara wpadnie w oko...

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Post: śr cze 22, 2011 8:58 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz maja 09, 2010 5:38 pm
Posty: 76
Lokalizacja: Gniewowo/3M
Witajcie,
Ja przed kupnem oglądałem 3 sztuki z dieslem mazdy i w każdej było coś nie tak: uciekające powietrze z intrcoolera, wycieki oleju. Mechanik, który ze mną jedno auto oglądał, powiedział, że jeśli chcę brać koniecznie ten silnik, to musi być naprawdę w 100% super hiper zadbany i nie podejrzany, bo on miał złe doświadczenia. Generalnie koniecznie ( nie obraź się na tę oczywistość )wleź pod auto i zobacz czy nie ma wycieku oleju.
A lifta to se sam zrobisz :wink:
p.s.
szfagier przysłał mi taki dowcip: jest nowy sposób dla par starających się o potomstwo: zapłodnienie in vitaro :mrgreen:

_________________
Pozdrowienia z kaszubskiej kniei
piwo
--------------------
biała jak śnieg vitara '99- NA SPRZEDAŻ
Jest xj 1988


Na górę
Post: śr cze 22, 2011 8:59 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz maja 09, 2010 5:38 pm
Posty: 76
Lokalizacja: Gniewowo/3M
A co do spalania, to znajomemu bierze 8, 9 l on/100

_________________
Pozdrowienia z kaszubskiej kniei
piwo
--------------------
biała jak śnieg vitara '99- NA SPRZEDAŻ
Jest xj 1988


Na górę
Post: śr cze 22, 2011 9:57 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
W mazdoskim dieslu lubi się filtr oleju popuszczać po dokręceniu kluczem jest ok

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: śr cze 22, 2011 6:23 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt sie 01, 2008 9:43 pm
Posty: 256
Lokalizacja: Łask
Z tym filtrem to prawda, trzeba dokręcić.

A że kapie, u mnie kapie już 2 lata intensywnie, a wczesniej delikanie.
Vitara jest u nas 4 lata i tylko raz zawiódł silnik. Zagmatwany jest troche ten silnik, ale jeżeli nie był grzebany to będzie działał.

Ja polecam ten silnik, mimo tego, że w GV troche płata figle, ale :wink:

_________________
Była krótka 1.9 td, Long 2.0 TDIC i GV Cabrio 2.0
Jest GV 2.0 TD i GV 2.0 TD :D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl