suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 6:53 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz gru 11, 2011 8:03 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 20, 2010 3:31 pm
Posty: 175
Lokalizacja: Zabrze
Witam, wczoraj zapalił mi się check - dzisiaj odczytałem kody i pokazało kod 14 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód
Ktoś może z doświadczenia wie z czym to się je?
Poziom płynu chłodzącego pod górną kreską tak jak nalałem jakiś czas temu, wiatraczek się kręci. Check wyskoczył przy nagrzanym silniku i po jakimś czasie zgasł i znowu się pojawił. Po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu check pokazał się dopiero po pewnym czasie, dopiero gdy silnik się nagrzał. Jedyne co zaobserwowałem podczas jazdy to przegoniłem suze po autostradzie i wycisnąłem z niej 130-140 km/h i wskazówka temp była wyżej niż zwykle ale nie dochodziła i tak do połowy skali. Zaznaczam, że chceck wtedy się nie zapalił. Pojawił się dopiero po zaparkowaniu pod domem i gdy po godzinie znowu jechałem dalej to pojawił się gdy silnik się nagrzał (jakieś 10 minut jazdy).

_________________
Suzi 1.6 8V cabrio 1991r
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liście najbogatszych ludzi świata. Jeśli nie, to wstaję i idę do roboty..."


Na górę
Post: ndz gru 11, 2011 8:14 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
sprawdz polaczenia kablowe czujnika z kompem, a jak nie to czujnik wymien i zobaczysz co sie bedzie dzialo, uklad chlodzenia nie ma duzo elektroniki na szczescie

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: pn gru 12, 2011 12:08 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 22, 2010 7:37 pm
Posty: 22
Lokalizacja: Trzebnica
Procedura diagnozy kodu 14 za moim ulubionym poradnikiem diagnozy mrugania, z grubsza przetłumaczone...


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: pn gru 12, 2011 8:32 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 20, 2010 3:31 pm
Posty: 175
Lokalizacja: Zabrze
Dzięki za schemat :) jak wrócę do domu to postaram się to sprawdzić. Dodam, że jak dzisiaj jechałem do pracy to zauważyłem pewien objaw.....gdy silnik jest zimny to suzi śmiga bez problemu, ale gdy tylko silnik zaczął się nagrzewać (tak ,że wskazówka temp lekko drgnęła) to suzi zaczęła jakby przerywać przy dodawaniu gazu i podczas zmiany biegów. Chcech nie wyświetlił się, ale silnik też nie zdążył się nagrzać. Takie przerywanie może być związane z kodem 14?

_________________
Suzi 1.6 8V cabrio 1991r
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liście najbogatszych ludzi świata. Jeśli nie, to wstaję i idę do roboty..."


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl