na razie zmostkowalem zlacze diagnostyczne pod maska kolo bezpiecznikow glownych i nic mi sie nie swieci, nie wyswietla mi zadnych informacji,
co znowu robie nie tak?
wlaczam zaplon
mostkuje kostke (C i B)
odpalam silnik
i nic
wyczytalem takze, ze do regulacji wyprzedzenia zaplonu nalezy zewrzec w kostce pod maska piny C i D , czy dobrze kumam to?
i jak pisze Szyszon odlaczyc przewod od podcisnienia?
po wszystkich lekturach forum juz chyba skumalem o co kaman, slaw napisal, ze niektore silniki nie mialy tego pinu D i ja taki mam, wiec nie mam co ze soba zwierac, ale za to mam regulator podcisnieniowy i jak pisal szyszon musze odlaczyc z niego wezyk podcisnienia, pytanie tylko, czy zostawiam otwor jak jest czy tez na czas regulacji musze go zatkac?
zadaje pytania i sam sobie odpowiadam

ale odpisze aby ktos nastepny wiedzial i nie musial sie zastanawiac
scągamy wezyk z regulatora podcisnienia na aparacie zaplonowym , nastepnie wezyk zatykamy aby nie lapal lewego powietrza (dzieki szyszon) i przystepujemy do regulacji kata wyprzedzenia zaplonu stroboskopem na beznynie 8 st, z gazem 10 st (przy mojej wersji silnikowej)