suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 7:05 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz gru 11, 2011 10:12 pm 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 06, 2011 7:10 pm
Posty: 9
moj silnik to 1,6 8V, chce ustawic lampa stroboskopowa wyprzednie zaplonu (mam LPG wiec juz wyczytalem, ze 10 st.)
Podpowiedzcie mi , ktora to jest kostka diagnostyczna (kolo aku mam 4-cztero pinowa ale z trzema kablami i jezeli to ta, to które kable mam zewrzec zworka)
jak wyczytalem, mam rozgrzac silnik, nastepnie wylaczyc, zewrzec zworka jakies piny na jakiejs kostce (ktore?) i dopiero ustawic zaplon, po ustawieniu zworke wyciagnac i cieszyc sie jazda :)

przeczytalem sporo postow na ten temat ale nigdzie nie wyczytalem lopatologicznej instrukcji

wielkie dzieki za odpowiedz

_________________
Tworzywa Sztuczne
www.aluplex.com.pl


Na górę
Post: pn gru 12, 2011 12:09 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
orginanie ten silnik ma miec ustawione 5 stopni, dokaldnie tak jak piszesz na zwartym styku trybu awaryjnego, ale UWAGA , w silnikach j20a i h20a ( 2 litrowe vitary) to jest INNY STYK niz styk do diagnostyki blyskowej CHECK ENGINE, tutaj masz dane regulacyjne http://www.suzimotive.com.au/technical.htm , nie powiem CI ktory to styk bo 1.6 nigdy nie dotykalem, 10 stopni czyli 5 stopni orginal PLUS 5 stopni dla LPG, tyle est bezpeicznie, wiecej nie dawaj bo bedzie zle

opis do silnikow h20a i j20a jest w innym moim poscie w dziale silnik

_________________
EVitara


Na górę
Post: pn gru 12, 2011 6:44 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
http://suzuki.info.pl/?t=2;3&a=21

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn gru 12, 2011 7:13 am 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 06, 2011 7:10 pm
Posty: 9
hehe, no tak kiedys jak przegladalem forum na poczatku pamietam, ze widzialem te stronke ale nie skojarzylem teraz
czyli rozumiem, ze moge zarowno zewrzec styli w jednej lub w drugiej kostce i wyjdzie na to samo?

nspisano tez, ze w werski amerykanskiej, trzeba jeszce coś zrobic potem, jak ja mam licznik w milach to wlasnie mam wersje amerykanska?
moj VIN to JS3TA01C2L4133862

_________________
Tworzywa Sztuczne
www.aluplex.com.pl


Na górę
Post: pn gru 12, 2011 7:38 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
http://suzuki.info.pl/?t=1&a=82


Lenistwo na maksa...

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn gru 12, 2011 7:43 am 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 06, 2011 7:10 pm
Posty: 9
nie , nie, te strone juz przerabialem ale do konca nie bylem pewny tzn nie bylem jednoznacznie pzrekonany i dlatego chcialem kogos "obytego" aby to sprawdzil

zdecydowanie nie lenistwo, forum czytam codziennie po kilka godz od poltora miecha :D

_________________
Tworzywa Sztuczne
www.aluplex.com.pl


Na górę
Post: pn gru 12, 2011 7:44 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Pisze Ci że japoński sidekick.
Kostkę tylko jedną wystarczy zmostkować.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn gru 12, 2011 7:49 am 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 06, 2011 7:10 pm
Posty: 9
nie bylem pewny ale myslalem, ze sidekick jest amerykanski (ze to nazwa na ameryke tego samochodu, takie mialem wrazenie, nie wiem zreszta sam skad) dlatego chcialem sie upewnic. No i jeszce mam licznik w milach wiec to tez swiadczylo, ze moze byc na ameryke, wiec dalej nie jestem pewny, mozesz to okeslic w 100% abym sie nie zastanawial dalej?

NuVo, po zmostkowaniu stykow, czekam az zrobi mi samodiagnoze i potem nie wylaczajac ani zaplonu a ni mostka niezaleznie od wynikow, robie ustawienie stroboskopem zaplonu?

_________________
Tworzywa Sztuczne
www.aluplex.com.pl


Na górę
Post: pn gru 12, 2011 7:53 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Co do zapłonu to nie mam pojęcia, nigdy nie ustawiałem. Nie wystarczy ustawić kąta na aparacie zapłonowym?Jest tam regulacja.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn gru 12, 2011 8:07 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 16, 2011 6:03 pm
Posty: 128
Lokalizacja: Kraków
Ja też ma Sidekick, wyprzedzenie zapłonu mam sterowane podciśnieniem. Przy ustawianiu zapłonu na LPG sciągnąłem wężyk z puszki przy aparacie która steruje przyspieszeniem i ustawiłem na 10 stopni. Jak założysz wężyk to zobaczysz na lampie, że wraz ze zmianą podciśnienia w kolektorze zmienia się kąt zapłonu.

_________________
Vitara/Sidekick '89 1.6 8V automat LPG - sprzedany


Na górę
Post: pn gru 12, 2011 9:38 am 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 06, 2011 7:10 pm
Posty: 9
na razie zmostkowalem zlacze diagnostyczne pod maska kolo bezpiecznikow glownych i nic mi sie nie swieci, nie wyswietla mi zadnych informacji,
co znowu robie nie tak?

wlaczam zaplon
mostkuje kostke (C i B)
odpalam silnik
i nic


wyczytalem takze, ze do regulacji wyprzedzenia zaplonu nalezy zewrzec w kostce pod maska piny C i D , czy dobrze kumam to?
i jak pisze Szyszon odlaczyc przewod od podcisnienia?

po wszystkich lekturach forum juz chyba skumalem o co kaman, slaw napisal, ze niektore silniki nie mialy tego pinu D i ja taki mam, wiec nie mam co ze soba zwierac, ale za to mam regulator podcisnieniowy i jak pisal szyszon musze odlaczyc z niego wezyk podcisnienia, pytanie tylko, czy zostawiam otwor jak jest czy tez na czas regulacji musze go zatkac?

zadaje pytania i sam sobie odpowiadam :lol: ale odpisze aby ktos nastepny wiedzial i nie musial sie zastanawiac
scągamy wezyk z regulatora podcisnienia na aparacie zaplonowym , nastepnie wezyk zatykamy aby nie lapal lewego powietrza (dzieki szyszon) i przystepujemy do regulacji kata wyprzedzenia zaplonu stroboskopem na beznynie 8 st, z gazem 10 st (przy mojej wersji silnikowej)

_________________
Tworzywa Sztuczne
www.aluplex.com.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl