suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 7:35 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: śr lip 04, 2012 1:07 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Mam STAG 4e i juz pare razy mi sie samoistnie rozkalibrował...
Kupiłem kabelek i bede sam robil kalibracje zeby nie tracić czasu na wizyty u gazownika.
Jak będziesz miał kabelek to program gazowy pokazuje wskazania lambdy, więc bedziesz mógł ją zweryfikować.

Drażni mnie też odcinka na gazie - odcina na kilka sekund i czasami w krytycznym momencie gaśnie silnik w samym środku błota...

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr lip 04, 2012 1:17 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
przestaw maksymalne obroty na wieksze na gazie

_________________
EVitara


Na górę
Post: śr lip 04, 2012 1:25 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
vaiker pisze:
przestaw maksymalne obroty na wieksze na gazie


A nie przekroczę wartości krytycznej dla mojego silnika?
Jeśli ustawie na gazie wyżej niż na benzynie to odcinka benzynowa zadziała na gazie?

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr lip 04, 2012 1:56 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
tak, ecu odetnie przy 7 tysiacach

_________________
EVitara


Na górę
Post: śr lip 04, 2012 2:15 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
A po co tak kręcicie te silniki? :roll:
Przy 7tys ani nie ma najwyższego momentu, ani mocy.


Na górę
Post: śr lip 04, 2012 3:35 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Siedzę w aucie z kompem podpiętym pod gaz... No więc lambda i tps chyba działają . Lambda pokazuje że jest na bogatej mieszance, wskazuje około 0,86V. Przy przytrzymaniu gazu na 3tysiącach obrotów przez około 30sekund jest ok, później obroty spadają, sygnał na lambdzie robi się 0,05V. Tps przy dawaniu gazu wchodzi na zielone pole (pamiętam że u gazownik mówił mi że jak jest na zielonym to jest ok i że działa). Jakieś podpowiedzi? :roll:

Jeszcze jedna obserwacja: pole, AKTUATOR rośnie na maxa, później już nie wkręca się na obroty.

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: śr lip 04, 2012 4:04 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Browning pisze:
Siedzę w aucie z kompem podpiętym pod gaz... No więc lambda i tps chyba działają . Lambda pokazuje że jest na bogatej mieszance, wskazuje około 0,86V. Przy przytrzymaniu gazu na 3tysiącach obrotów przez około 30sekund jest ok, później obroty spadają, sygnał na lambdzie robi się 0,05V. Tps przy dawaniu gazu wchodzi na zielone pole (pamiętam że u gazownik mówił mi że jak jest na zielonym to jest ok i że działa). Jakieś podpowiedzi? :roll:

Jeszcze jedna obserwacja: pole, AKTUATOR rośnie na maxa, później już nie wkręca się na obroty.

Na wolnych i pod obciążeniem ma oscylować wokół pozycji PWA!
W zakładce 'opcje' masz o ile kroków może się otworzyć/zamknąć zawór. Daj na początek +/- 30 na wolnych i pod obciążeniem.

ps.
Musisz mieć wstępnie dobrze ustawiony reduktor, żeby regulacja nie wychodziła poza zakres.


Na górę
Post: śr lip 04, 2012 4:22 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
No dobra... W chwili obecnej mam tak: lambda po środku na zielonym, tps skacze- od niebieskiego przez zielone na czerwone, aktuator jest 100 i wychyla się max na 105. Nie wkręca się na obroty i gaśnie. Drogie bravo ratuj :mrgreen: Wiem że najprościej byłoby oddać do gazownika ale z racji tego że kupiłem kabelek to łatwo się nie poddam :lol:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: śr lip 04, 2012 7:35 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Nie histeryzuj, tylko podaj ustawienia z bingo :mrgreen:

Skakać ma odczyt sondy a tps zmieniać się proporsjonalnie do wciśnięcia pedału gazu.

Pokaż screenshoty z oscyloskopu przy benzynie i gazie (na wolnych i jak dasz w palnik)


Na górę
Post: śr lip 04, 2012 8:20 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
No więc poddałem się i podjechałem do zaprzyjaźnionych gazowników... Kombinowali, kombinowali i wykombinowali... Padł wielozawór na butli. Otwierał, puszczał gaz przez 2sekundy i mimo ciągłego otwarcia gaz przestawał lecieć. Jutro mam podjechać na montaż butli z wymienionym zaworem.

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl