suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 8:29 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 294 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 1220 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt cze 02, 2015 8:16 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
monyliza pisze:
Myślę jednak o wspawaniu większej rury. Oryginalny zmniejszył już przepływ. Zapłon i tak będę przestawiał względem gazu.
Możesz coś więcej napisać o tej instalacji? Chodzi o bardziej więcej szczegółów jaki parownik, wtryski, dysze.
Czy cena zawierała butlę?

cena bez butli bo miałem czyli za sam przód, wiele nie mogę napisać bo nie mam do czego porównać, pracuje ładnie, spalała mniej niż stara instalacja na silniku 1,6 ale teraz coś się zruchało w osprzęcie i spala jak smok i beny i gazu, z jakich klocków jest poskładana to nie dociekałem.

a jak chodzi o kata to nie ma lipy rura jest fi55 od kolektora do łączenia tego na kielich reszta jest z 1,6, szkoda mi było tego przerabiać bo tłumik ma rok z czego 6 miesięcy samochód stał


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: ndz cze 07, 2015 8:45 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
Minął kolejny weekend w garażu. Poprzykręcałem prawie większość klamotów które zdemontowałem przed wymianą silnika. Odpalając na zimnym silniku po pierwszym uruchomieniu obroty są w granicy 1500 ale zaraz silnik gaśnie. po drugim przekręceniu kluczyka silnik odpala i pracuje przy tych samych obrotach. Chciałem podejrzeć kąt wyprzedzenia zapłonu ale chłodnice umieściłem bardzo blisko bloku i nie mam jak podejrzeć na koło pasowe. Chodzi o to że gaziarz trochę się wk.... zanim coś tam zobaczy. Jak kompletowałem klamoty to silnik i ECU kupowane były osobno. Zanim oddam to chłopakom do gazu chcę mieć wszystko dobrze poustawiane na benzynie.


Na górę
Post: wt cze 09, 2015 1:20 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
monyliza pisze:
Minął kolejny weekend w garażu. Poprzykręcałem prawie większość klamotów które zdemontowałem przed wymianą silnika. Odpalając na zimnym silniku po pierwszym uruchomieniu obroty są w granicy 1500 ale zaraz silnik gaśnie. po drugim przekręceniu kluczyka silnik odpala i pracuje przy tych samych obrotach. Chciałem podejrzeć kąt wyprzedzenia zapłonu ale chłodnice umieściłem bardzo blisko bloku i nie mam jak podejrzeć na koło pasowe. Chodzi o to że gaziarz trochę się wk.... zanim coś tam zobaczy. Jak kompletowałem klamoty to silnik i ECU kupowane były osobno. Zanim oddam to chłopakom do gazu chcę mieć wszystko dobrze poustawiane na benzynie.


U mnie taki objaw pojawił się po założeniu gazu. Teraz gdy temperatury są wyższe zdarza się rzadziej.

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: wt cze 09, 2015 8:01 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
No i padł wybór instalacji na stag 200 nowej wersji coś tam, coś tam. Jeśli nie będzie hulać to zatopie go na kamieniołomach. :D Na benzynce śmiga choć nie do końca. Przydało by się zmirzyć ciśnienie paliwa, no i kąt wyprzedzenia zapłonu. Przewdy paliwowe dałem nowe z miedzi od lpg i nowy filtr paliwa od baleno 1,8. Mam jeszcze problem z podłączeniem filtra powietrza. Kolanko z silikonu 83mm 90 stopni to koszt prawie 100zł z wysyłką. Obudowę ledwo upchałem. Zbliża się urlop i wyjazd na biwak. Czy ma ktoś propozycje lub projekt na bagażnik dachowy do plandeki? Butla, lewarki i liny zaśmicają mi miejce za tylnymi fotelami.


Na górę
Post: czw cze 25, 2015 9:40 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Mam pytanie, czy silnik po odpięciu kostki od EGR jakoś zareaguje?? u mnie zero zmian

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pt lip 03, 2015 12:43 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
U mnie w kompie jest wolne miejsce bo mam pewnie inny model silnika.
Mam pytanie co do ustawienia kąta wyprzedzenia w silniku Baleno 1,8 J18A.
Ustawia się tylko poprzez przestawienie tego czujnika na wałku czy jakoś inaczej.
Na kole pasowym mam nacięcie czyli ten znaczek a na obudowie pokrywy jest też punkt ale bez podziałek.
Jak to ustrojstwo się ustawia?
Silniki nie wkręca się na obroty.
Jak poluzuje śrubki i zacznę przekręcać zapłon to jest różnica w pracy.
Nie chce nic spaprać a szukając po forum znalazłem opis ale od innego silnika.
Powiem tak że kabelki od kompa z gniazdkiem wyprowadziłem.
Zworka do testu check engine działa bo wybłyskuje kod 12.
Panowie poradźcie tak ten zapłon przestawić bo nie chce wk....ć gaziarza że mu niesprawne auto dałem.
Powiem tyle że auto odpala i się szybko nagrzewa kolektor wydechowy, ale nie wiem co dalej z tym fantem zrobić.


Na górę
Post: pt lip 03, 2015 2:03 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
A który pin jest od check?

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pt lip 03, 2015 2:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
(D) masa z (B) Diagnostic Switch Terminal , czyli górny środkowy z lewym dolnym (masą).


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: pt lip 03, 2015 2:30 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
monyliza pisze:
Jak to ustrojstwo się ustawia?


Zakładam, że nie robiłeś przeszczepu silnika bez podstawowego mauala 8)
Sekcja 6F2, strona 10.


Na górę
Post: pt lip 03, 2015 3:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
Wyprułem wszytko co niepotrzebne a potem wstawiłem tylko tą najważniejszą wiązkę. Zaraz poszukam tego manuala. A zanim to znajdę można o krótka podpowiedź. Po za tym wszystko jest po angielsku, więc czasu upłynie zanim coś przetłumaczę.


Na górę
Post: pt lip 03, 2015 3:11 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
monyliza pisze:
Wyprułem wszytko co niepotrzebne a potem wstawiłem tylko tą najważniejszą wiązkę. Zaraz poszukam tego manuala. A zanim to znajdę można o krótka podpowiedź. Po za tym wszystko jest po angielsku, więc czasu upłynie zanim coś przetłumaczę.

Są obrazki :)
1 Zafixować wyprzedzenie zworką
2 Podłaczyć stroboskop
3 Ustawić 5 stopni na znaczniku


Na górę
Post: pt lip 03, 2015 3:35 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
Jakoś nie umiem tego znaleźć. 6F2 str. 10. Po za tym nie mam znacznika ze stopniami tylko jeden punkt. Może się mylę ale w tym 1,8 BALENO nie ma. Jest tylko jeden punkt (wypust na obudowie) i nacięcie na kole. Jak zimny to zauważyłem że lampa pyka po za punktem. A ile to stopni tego chyba najstarsi Indianie nie wiedzą. :(


Na górę
Post: pt lip 03, 2015 3:48 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
monyliza pisze:
Jakoś nie umiem tego znaleźć. 6F2 str. 10. Po za tym nie mam znacznika ze stopniami tylko jeden punkt. Może się mylę ale w tym 1,8 BALENO nie ma. Jest tylko jeden punkt (wypust na obudowie) i nacięcie na kole. Jak zimny to zauważyłem że lampa pyka po za punktem. A ile to stopni tego chyba najstarsi Indianie nie wiedzą. :(


Bo szukać to co innego niż znaleźć :mrgreen:


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: pt lip 03, 2015 5:02 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Mnie to chodzi o to gdzie wpinać się z Checkiem w przypadku gdy nie nam takiej kostki i w zegarach też nie jest podpięty, jakiś prosty układ z diodą co by pokazał co się błyska

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pt lip 03, 2015 6:17 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
Złącze DNL i + zasilania to kontrolka check engine a zwierając złącze DN i masę to wypstryka ci kod.
A co do ustawienia zapłonu to wygląda na to ze lipa bo nie mam takiego wycięcia w koszu skrzyni. Wiem już jak spiąć ale ile stopni do d..a blada chyba że znów coś źle zrozumiałem.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 294 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 1220 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl