suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 5:01 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw cze 06, 2013 11:56 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
na forum sa 3 przypadki aut z cewkami z ktorymi sa problemy, a ile jest "innych" problemow w mniejszych silnikach ? osobiscie dzwonilo do mnie 4 kolesi ktorzy powymieniali wszystkie czujniki w 1.6 i auto dalej nie dziala, a jest takich przypadkow wiecej, ja moge potwierdzic ze 2.0 sa w moim przypadku bezawaryjne, w zasadzie to nic przy autach nie musialem robic procz klockow i sprzegla, inna sprawa jest akcja " czarodziejski silnik" ale to juz bylo zawalone totalnei przez serwis toyoty w krakowie ktory ZLE poskladal rozrzad w 2.0 v6 i odkrecila sie sruba na zebatce lancucha glownego, zrobilo troche meksyk, poprzestawialo zeby, kopcilo, polecialy hytroregulatory i takie tam i co ? i za 360 zlotych ( tyle dalem za nowy lancuch TSUBAKI silnik jezdzi do dzisiaj, a niejeden by sie rozlecial, bede bronil tych 2.0 bo je znam, nie przekreslajcie ich 3 cewkami zaplonowymi ; ], ojciec w renualt escape juz 4 raz reklamuje cewke zaplonowa, jedna popracowala 2 dni i upalila komputer . . .

_________________
EVitara


Na górę
Post: czw cze 06, 2013 12:08 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Tak ogólnie to wszystkie z wymienionych silników są dobre i tyle :mrgreen:

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: czw cze 06, 2013 12:29 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
a diesle najlepsze ;)

Dla porządku dorzucę 2.0td mazdy, 87KM z intercoolerem, czyli RFT:
- ile kosztuje kompletny silnik
1500 - 2500 blok - trzeba kombinować z silnikiem z mazdy 626, wtedy sporo taniej
- ile kosztuje zrobienie rozrządu
cześci 500 - 600zł z pompą wody.
- ile kosztują najczęściej padające części (wiem - masło maślane )
jedyne co robiłem to regeneracja wtrysków, chyba 200zł za wszystko. Tak to nic się nie działo - oleje i filtry jedynie.
- ile co pali
8-10l, pije wszystko

Pozostałe silniki to mokre sny i fanaberie japońskich naukowców, nie chciałbym tego nawet do napędu bulbalizatora :mrgreen:

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: czw cze 06, 2013 2:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 15, 2011 10:09 am
Posty: 492
Lokalizacja: Morzewo / k. Piły
chyba bulbulatora :D :P

_________________
Vitka 1.6 8V + gaz, AT-ki 30 cali - sprzedam

viewtopic.php?f=28&t=6644


Na górę
Post: czw cze 06, 2013 8:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 09, 2009 10:42 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Konstancin Jeziorna / Kzimierz Dolny
Ja miałem krótką 1.6 8v silnik bardzo prosty, tani w obsłudze i w zasadzie większość można zrobić samemu. Z częściami nie ma problemu, w terenie trochę brakowało mocy (ale ja miałem padakę)
Teraz mam longa 2.0 v6 silnik fajny ale z butów nie wyrywa, nie jest to demon prędkości, da się sprawnie poruszać. W terenie mocy wystarczy . Longiem duuuuużo się przyjemniej jeździ po czarnym natomiast w terenie bez liftu to można zjechać na łąkę.
Reasumując do topienia wolałbym 1.6 krótką
Bardziej uniersalny jest Long ale min to 2.0 v6


Na górę
Post: czw cze 06, 2013 9:04 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
W 2.0v6 też da radę wszystko samemu zrobić, wystarczy raz go rozebrać, potem złożyć..
Sam silnik jest droższy ale można trafić w dobrej cenie.
Jak V pali tyle co 1,6 a ma sporo kucy więcej to chyba wybór oczywisty...
Ale V spotkasz tylko w Longu od 96 roku.Według mnie Longi z silnikami 1,6 z początku produkcji miały lepsze blachy.
A ty piszesz że chcesz blaszaka wiec tylko 1,6 lub 2.0 16v(ale ten już bedzie nowszy i droższy)

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Post: czw cze 06, 2013 10:39 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
proste kolega forumowy z jeleniej gory sprzedje krotka 2.0 w bdb stanie za 12 tys chyba jest w dziale sprzedam :)

ja mialem 1.6 16v longa i byla to seria to paliła mi 9 litrów lpg i na trasie zamykała budzik czyli 160 km/h co prawa strach w oczach bo auto sie bujało itd :)
przy lifcie 2" i kołach MT ( małych ) spalanie wzrosło do 12 litrów lpg i mocy już brakowało na trasie bo do 140 tylko jechała mimo że skrzynie wsadziłem od 8v
w moim aucie w silniku zrobiłem prawie wszystko, po kolei się wszystko sypało gdy auto zaczeło jeździć w tereni
głowice pękły dwie, wsadziłem silnik od baleno i auto sprzedałem

w longu V6 którego mam już dwa lata spalanie na 32" MT 4" liftu obecnie w granicach 15-20 litrów czyli tyle samo co 16V na takich oponach
z tym, że w trasie spokojnie leci 160 i dobrze zachowuje się na drodze.
Ja w mojej V za wiele nie robiłem przy silniku, jedynie cewki a właściwie to nie cewki bo one się praktycznie nie psują a problemem są same fajki które po 20 latach parcieją i mają przebicia, jako że jest problem z fajkami i nie można kupić nowych oddzielnie od cewek to rozwiązałem to wsadzając fajki w termokurczki i auto jeździ jak nowe, jedynym problemem przy tym sposobie jest późniejsze wyciąnięcie fajek :) bo ciężko je wyciągnąć nie uszkadzając ich :)
Silnik 2.0 16V jest troche tańszy w eksploatacji bo i łańcuch mniejszy i fajek mniej.

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: sob cze 08, 2013 10:17 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 03, 2013 9:32 am
Posty: 15
Lokalizacja: Kraków
A jak wygląda sprawa zakładania gazu do 2.0 V6? Zaczynam rozważać Longa w tym silniku :)


Na górę
Post: pn cze 10, 2013 6:27 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
normalnie :-) ja mam zakładana w kiepskim miejscu i jeździ :-)

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pn cze 10, 2013 6:42 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
sterownik lpgTECH , wtryski Hana, reduktor KME Silver , przetestowalem kilka instalacji/reduktorow/wtryskow, ten zestaw jest najlepszy do tych silnikow i wyladowal ostatecznie we wszystkich autach

_________________
EVitara


Na górę
Post: pn cze 10, 2013 3:21 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 03, 2013 9:32 am
Posty: 15
Lokalizacja: Kraków
Ok. Dzięki za informacje!
Mam w miarę kompletny obraz - szukam Longa 2.0 V6. Oglądałem dzisiaj Longa w 1.6 16V i przyznam, że jest dużo mniejszy, niż przypuszczałem. Jeśli V6 jest ciut szersze, to po lekkim lifcie wyjdzie z tego bardzo zgrabna, mała przeprawówka :)
Do tego większe gumy, bagażnik na dach, snorkel i wyciągarka. Tylko muszę pomyśleć nad sensownym wyborem rodzaju butli LPG i jej umiejscowienia, żeby jak najmniej przeszkadzała. Dodam, że przez większość czasu będę jeździł z dużą paką, bez tylnych foteli i do takiej konfiguracji chciałbym dostosować ustawienie butli. Może macie jakieś doświadczenia w tym względzie? Jakieś sugestie? :)


Na górę
Post: pn cze 10, 2013 9:45 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
60 litrowa butla w miejscu orginalnego baku, walec 315 mm dlugosci 80 cm, 15 litrowy bak paliwa wyspawany znierdzewki po drugiej stornie tlumika miedzy rama a walem pod autem i zewnetrzna pompa paliwa 3 bary za 40 zlotych

_________________
EVitara


Na górę
Post: pn cze 10, 2013 10:22 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 03, 2013 9:32 am
Posty: 15
Lokalizacja: Kraków
Ciekawy pomysł. A jak się na to zapatrują na przeglądach?


Na górę
Post: wt cze 11, 2013 7:10 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
a co oni do tego maja ? jak nie masz druciarstwa to nikt Ci nic nie robi, jakims problemem widze w oczach niektorych ludzi jest " BUTLA POD AUTEM JEZUS MARIA KONIEC SWIATA" ; ]

w calej europie montuje si ebutle pod samochodami, w polsce tylko gazownicy sa leniwi i wpeirdzielaja butle do bagaznika bo latwiej i szybciej, wielu producentow ma nawet dedykowane do tego celu butle

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt cze 11, 2013 6:36 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
dokladnie butla pod auto, znajomi jezdza z butla pod autem bez zadnej osłony, butla pogieta i żyja :) zbiornik paliwa pewnie by już się nadawał do śmieci

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl