Podsumowanie po pierwszych testach :
Całkowicie zmieniła się charakterystyka pracy silnika.Vitara o 0 do 3800 rpm. idzie jak burza, na pierwszym biegu pali gumę

.Na trawersach, zjazdach i podjazdach nie zanotowałem żadnego spadku obrotów lub odcięcia paliwa.( wynika to z budowy komory pływakowej SU HIF 44 ). Silnik w porównaniu do poprzedniego oryginalnego gaźnika pracuje równiej,bez falowania obrotów i to co jest najważniejsze wkręca się od dołu bez żadnych problemów.Obrotomierz pokazuje 7500 rpm.Na reduktorze jazda Vitarą to bajka.
Prędkość max. jaką jechałem to 120 km/h dalej się boję bo hamownia do bani.
Spalanie testuję poprzedni gazior to było min. 15l/100km.
Filtr powietrza zastosowałem od Vitary na wtrysku- potem będzie snorkel
Moja opinia co do gaźnika SU HIF 44 ( lub inaczej zwanego HIF 6) to w 100% warto.
W razie pytań służę pomocą.( dobór igły,dyszy, sprężyny, budowy mocowania do kolektora,regulacji mieszanki itd.)
I jeszcze o kosztach :
gaźnik można wyrwać z max. 200 pln. ( na Ebay chodzą po 1200 pln

) polecam forum mini morisa i tam szukać.
Ja kupiłem 2 szt. za 250 ( jeden dawca) oraz 1 szt. za 200 zł.Pozostałe rzeczy ( iglica, spręzyna i dysza) 150 zł.
Pracy przy przeróbce kolektora oraz zmotaniu podstawy gaznika nie wycenie bo to pasja i nie da się przeliczyć.Ten sam gaznik wrzuciliśmy do samuraja i również robi robotę.
Wersja finalna wygląda tak :



